zapisywanie stanu gry

Wszelkie sprawy techniczne związane z EXEkami.
Uwagi mile widziane.

zapisywanie stanu gry

Post IP: rejestrowane!

Witam, savy nie działają po naciśnięciu F12 w emulatorze i użyciu opcji zapisz grę wyświetla sie:
"WARNING: Current EXE is not fully compatible with game saves."
i faktycznie to po zgraniu gry jest albo czarny ekran, save nie wgrywa sie wogóle , albo po wyłączeniu emulatora gdzieś znika..
jak można zapisywać stan gry w takim razie ? ;>
User avatar
jfs3 Poland (pl) Male
User level 1
 
Posts: 58
Joined: 25 Jan 2013, 21:36
Last Visit: 19 Jun 2016, 13:40
Online: 1d 20h 48m 59s
Lamps demolished: 0 (+0)
Reputation point: 0

Re: zapisywanie stanu gry

Post IP: rejestrowane!

1. Jeżeli zapisujesz w domyślnym katalogu C:\Game - to save zgrywa się do %localappdata%/The Company tj. do folderu z plikami tymczasowymi gry.
2. Nie napisałeś jaka to jest gra. Skoro wyświetla Ci się ten komunikat używasz exeka v2.5, a one są problematyczniejsze. Być może na dniach naprawimy bolączkę potrzeby wciskania numerycznej '*', aby gra widziała save, które zapisaliśmy podczas gry (nie pod F12, a w samej grze).
Image
User avatar
Anthrox Poland (pl) Male
Administrator `BO
 
Posts: 11067
Joined: 22 May 2010, 16:48
Last Visit: Yesterday, 21:29
Online: 260d 22h 34m 52s
Highscores: 3
Lamps demolished: 208 (+178)
Reputation point: 8913
Ciemna stronaCiemna stronaCiemna stronaCiemna stronaCiemna stronaCiemna stronaCiemna stronaCiemna stronaCiemna stronaCiemna strona

Re: zapisywanie stanu gry

Post IP: rejestrowane!

to znaczy na poczatku problem pojawił sie w grze "Kajko i Kokosz" zapisałem grę zobaczyłem ten komunikat wiec testowo sprobowałem zapisac i odczytać o dziwo wszystko działało wiec luz , a tu przykra niespodzianka po drugim uruchomieniu gry save znikł. gdy chciałem odczytać grę folder był pusty. a druga historia-
czarny ekran pojawia sie przy zapisaniu gry "Bubble Heroes" przeszedłem sobie do 1 bossa w lesie (chyba ) zapisałem grę na dysku C w osobnej lokacji (dlatego że tak pomyslalem skoro poprzednim razem gdy zapisywałem w standartowej, i sie psuło to teraz sprobuje gdzie indziej i owszem save jest ale pojawia sie tylko czarny ekran( owniez to przetestowałem bez wylaczania emulatora )itylko sam dzwiek,
byłem zmuszony wylaczyc emulator i zakonczyc grę gdy 'zloadowałem ' również był czarny ekran i tak jest do teraz :mad:

Może by tak zaliczyć najpierw dział powitań co? [Elmek]
User avatar
jfs3 Poland (pl) Male
User level 1
 
Posts: 58
Joined: 25 Jan 2013, 21:36
Last Visit: 19 Jun 2016, 13:40
Online: 1d 20h 48m 59s
Lamps demolished: 0 (+0)
Reputation point: 0

Re: zapisywanie stanu gry

Post IP: rejestrowane!

jfs3 wrote:to znaczy na poczatku problem pojawił sie w grze "Kajko i Kokosz" zapisałem grę zobaczyłem ten komunikat wiec testowo sprobowałem zapisac i odczytać o dziwo wszystko działało wiec luz , a tu przykra niespodzianka po drugim uruchomieniu gry save znikł.

Skorzystałeś z wbudowanego zapisu w grze - aby gra po ponownym uruchomieniu go zobaczyła należało wcisnąć * na numerycznej, aby przeładować grę. Spróbujemy zrobić coś, aby exek autoamtycznie na starcie przeładowywał grę.
No chyba, że cały czas mówimy o F12 - w takim przypadku save magicznie się pojawi gdy wciśniesz Load.
EXE korzysta z wirtualnego katalogu Save Game, który fizycznie nie istnieje na dysku C:\.

Co do drugiej historii - poczekaj na exek'a v2.6, który ma poprawioną kompatybilność z SGF.
Najlepiej sprawdź jak Ci działa zapis pod F12 w exekach v2.6
Image
User avatar
Anthrox Poland (pl) Male
Administrator `BO
 
Posts: 11067
Joined: 22 May 2010, 16:48
Last Visit: Yesterday, 21:29
Online: 260d 22h 34m 52s
Highscores: 3
Lamps demolished: 208 (+178)
Reputation point: 8913
Ciemna stronaCiemna stronaCiemna stronaCiemna stronaCiemna stronaCiemna stronaCiemna stronaCiemna stronaCiemna stronaCiemna strona

Re: zapisywanie stanu gry

Post IP: rejestrowane!

dziękuje za informację:) a jak sprawdzić z exeków ktore mam na dysku juz pobrane która wersja jest 2.6 a która starą wersją
@Elmek moze i odwiedze narazie nie miałem czasu na to:P

-- 25 Maj 2013, 21:46 --

w paczce lemmings 10 in 1
save game działa normalnie konkretnie testowałem po przejsciu pierwszej planszy 'lemmings demo' bo byłem ciekaw co to za częśc lemingów:)
btw. jak mozna edytować własny wątek :?:

-- 25 Maj 2013, 21:47 --

hehe fajne :))
User avatar
jfs3 Poland (pl) Male
User level 1
 
Posts: 58
Joined: 25 Jan 2013, 21:36
Last Visit: 19 Jun 2016, 13:40
Online: 1d 20h 48m 59s
Lamps demolished: 0 (+0)
Reputation point: 0

Re: zapisywanie stanu gry

Post IP: rejestrowane!

w nazwie exeka masz podaną wersję.
Zresztą exeki v2.6 mają czarny ekran na starcie, a stare exeki inny.
Image
User avatar
Anthrox Poland (pl) Male
Administrator `BO
 
Posts: 11067
Joined: 22 May 2010, 16:48
Last Visit: Yesterday, 21:29
Online: 260d 22h 34m 52s
Highscores: 3
Lamps demolished: 208 (+178)
Reputation point: 8913
Ciemna stronaCiemna stronaCiemna stronaCiemna stronaCiemna stronaCiemna stronaCiemna stronaCiemna stronaCiemna stronaCiemna strona

Re: zapisywanie stanu gry

Post IP: rejestrowane!

dzieki no tak najciemniej pod latarnią ]:-> pozdrawiam
User avatar
jfs3 Poland (pl) Male
User level 1
 
Posts: 58
Joined: 25 Jan 2013, 21:36
Last Visit: 19 Jun 2016, 13:40
Online: 1d 20h 48m 59s
Lamps demolished: 0 (+0)
Reputation point: 0

Re: zapisywanie stanu gry

Post IP: rejestrowane!

Mieliście może problem w Dyna Blaster z zapisaniem stanu gry pod F12? Mam wersję 2.6. Gdy wejdę w zakładkę extras, wpiszę nazwę i próbuję zapisać save'a to wywala mi błąd "Program TCUAE przestał działać". Jakaś rada? Windows Vista
Amiga: 500/500+/1200 i wiele inych... ;)
User avatar
santa13 Poland (pl) Male
User level 11
 
Posts: 2139
Joined: 06 Nov 2012, 02:06
Last Visit: Yesterday, 19:28
Online: 86d 2h 25m 45s
Location: Silesia
Highscores: 1
Lamps demolished: 1295 (+1112)
Reputation point: 743
Ciemna stronaCiemna stronaCiemna stronaCiemna stronaCiemna stronaCiemna stronaCiemna stronaCiemna strona

Re: zapisywanie stanu gry

Post IP: rejestrowane!

Problem się pojawił wielokrotnie?
Niedługo będzie aktualizacja wszystkich v2.6, ponieważ był błąd w kodzie, który objawiał się głównie na Windows 8 i XP - również tcUAE się zawieszał. Ciekawe jednak, że Vista jest na niego podatna.
Image
User avatar
Anthrox Poland (pl) Male
Administrator `BO
 
Posts: 11067
Joined: 22 May 2010, 16:48
Last Visit: Yesterday, 21:29
Online: 260d 22h 34m 52s
Highscores: 3
Lamps demolished: 208 (+178)
Reputation point: 8913
Ciemna stronaCiemna stronaCiemna stronaCiemna stronaCiemna stronaCiemna stronaCiemna stronaCiemna stronaCiemna stronaCiemna strona

Re: zapisywanie stanu gry

Post IP: rejestrowane!

wczoraj parę razy próbowałem, dzisiaj sprawdziłem po ponownym resecie kompa, nie pomaga nic
Amiga: 500/500+/1200 i wiele inych... ;)
User avatar
santa13 Poland (pl) Male
User level 11
 
Posts: 2139
Joined: 06 Nov 2012, 02:06
Last Visit: Yesterday, 19:28
Online: 86d 2h 25m 45s
Location: Silesia
Highscores: 1
Lamps demolished: 1295 (+1112)
Reputation point: 743
Ciemna stronaCiemna stronaCiemna stronaCiemna stronaCiemna stronaCiemna stronaCiemna stronaCiemna strona

Re: zapisywanie stanu gry

Post IP: rejestrowane!

Dobra, czas zagrać w otwarte karty.
Spróbuj tego exeka:
http://thecompany.pl/Beta/Rod-Land.(v2.6)(1991)(Sales.Curve)(+t)-TheCompany.exe

Spróbuj się pobawić nowym systemem zapisu tj.
Gra automatycznie wczytuje hiscore, a zapis odbywa się przez:
- wciśnięcie przycisku X
- wciśnięcie przycisku F12 -> Quit
- za pomocą Quit z traya
- klawisz END
Image
User avatar
Anthrox Poland (pl) Male
Administrator `BO
 
Posts: 11067
Joined: 22 May 2010, 16:48
Last Visit: Yesterday, 21:29
Online: 260d 22h 34m 52s
Highscores: 3
Lamps demolished: 208 (+178)
Reputation point: 8913
Ciemna stronaCiemna stronaCiemna stronaCiemna stronaCiemna stronaCiemna stronaCiemna stronaCiemna stronaCiemna stronaCiemna strona

Re: zapisywanie stanu gry

Post IP: rejestrowane!

Rodland - wszystko ok, Dyna Blaster i Adams Family - próba zapisu kończy się zawiechą tcUAE
Amiga: 500/500+/1200 i wiele inych... ;)
User avatar
santa13 Poland (pl) Male
User level 11
 
Posts: 2139
Joined: 06 Nov 2012, 02:06
Last Visit: Yesterday, 19:28
Online: 86d 2h 25m 45s
Location: Silesia
Highscores: 1
Lamps demolished: 1295 (+1112)
Reputation point: 743
Ciemna stronaCiemna stronaCiemna stronaCiemna stronaCiemna stronaCiemna stronaCiemna stronaCiemna strona

Re: zapisywanie stanu gry

Post IP: rejestrowane!

Wszystkie exeki z głównej mają tą wadę. Gdy zobaczysz na glownej update ~17 exeków i więcej to będzie oznaczało, że puściliśmy fixa, więc nie przegapisz ;)
Image
User avatar
Anthrox Poland (pl) Male
Administrator `BO
 
Posts: 11067
Joined: 22 May 2010, 16:48
Last Visit: Yesterday, 21:29
Online: 260d 22h 34m 52s
Highscores: 3
Lamps demolished: 208 (+178)
Reputation point: 8913
Ciemna stronaCiemna stronaCiemna stronaCiemna stronaCiemna stronaCiemna stronaCiemna stronaCiemna stronaCiemna stronaCiemna strona


  • Similar topics
    Replies
    Views
    Last post

Return to Pytania techniczne

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests