Spolszczone gry na amige

Jesteś w posiadaniu obrazów/dyskietek, których próżno szukać na www oraz chociażby BBS?
Posiadasz fixa (byle nie Knorr) naprawiającego grę?
Podziel się z nami! My to chętnie wykorzystamy. A Ty w nagrodę zostaniesz w nim wyszczególniony jako główny oskarżony.

Re: Spolszczone gry na amige

Post IP: rejestrowane!

A ja wlasnie przez takie nieprofesjonalne i denne spolszczenia wolalem zawsze grac w gry po angielsku i dlatego zostalem tlumaczem aby sprobowac miec jakis swoj wklad i wplyw na jakosc wydawanych produkcji po polsku. Jak skoncze pieprzona magisterke to wlasnie taka robota chce sie zajac zawodowo bo takie siedzenie twoje i gadanie o znam troche jezyka liznalem gdzies tam bede tlumaczyl gry to sie nawet psu na bude nie zda. Wlasnie przez taki brak profesjonalizmu ludzie unikaja polskich produkcji a ostatnio przeprowadzona sonda ( nie pamietam gdzie w CDA czytalem o tym ) pokazala ze ludzie wola spolszczenia kinowe (czyli same napisy bez nagrywania dialogow przez aktorow) od spolszczen z dubbingiem. Tez wolalbym grac w gre po polsku ale tylko i wylacznie wtedy gdy bedzie ona profesjonalnie przetlumaczona a nie na odwal. Jesli dalej nie wiesz o czym mowie to moge ci zrobic obrazy iso gier na pc spolszczonych przez nie wiem kogo chyba qzwa rosjan gdzie po prostu albo grasz i stwierdzasz boze co za zenada albo nie wyrabiasz ze smiechu.
Last edited by scorpeus on 02 Nov 2010, 11:40, edited 1 time in total.
User avatar
scorpeus Poland (pl) Male
BANNED
 
Posts: 947
Joined: 24 May 2010, 21:27
Last Visit: 16 Mar 2014, 22:44
Online: 7d 5h 32m 37s
Location: Białystok
Lamps demolished: 0 (+0)
Reputation point: 150
Chiński doradca Lubi-ToChiński doradca Lubi-To

Re: Spolszczone gry na amige

Post IP: rejestrowane!

scorpeus wrote:o angielsku i dlatego zostalem tlumaczem aby sprobowac miec jakis swoj wklad i wplyw na jakosc wydawanych produkcji po polsku. Jak skoncze pieprzona magisterke to wlasnie taka robota chce sie zajac zawodowo bo takie siedzenie twoje i gadanie o znam troche jezyka liznalem gdzies tam bede tlumaczyl gry to sie nawet psu na bude nie zda. Wlasnie przez taki brak profesjonalizmu ludzie unikaja polskich produkcji a ostatnio przeprowadzona sonda ( nie pamietam gdzie w CDA czytalem o tym ) pokazala ze ludzie wola spolszczenia kinowe (czyli same napisy bez nagrywania dialogow przez aktorow) od spolszczen z dubbingiem. Tez wolalbym grac w gre po polsku ale tylko i wylacznie wtedy gdy bedzie ona profesjonalnie przetlumaczona a nie na odwal. Jesli dalej nie wiesz o czym mowie to moge ci zrobic obrazy iso gier na pc spolszczonych przez nie wiem kogo chyba qzwa rosjan gdzie po prostu albo grasz i stwierdzasz boze co za zenada albo nie wyrabiasz ze smiechu.


ehh po raz kolejny Twoja argumentacja mnie powala... Lepiej nie mieć spolszczenia niż mieć Twoim zdaniem. Stwierdzam że dyskusja z Tobą nie ma najmniejszego sensu bo do Ciebie nie docierają żadne argumenty wszak jesteś mistrzem i najmądrzejszym człowiekiem świata. Ciekaw jestem co tylko można spieprzyć spolszczając taką produkcje jak a-mopoly. Ty byś pewnie coś spieprzył :) Z dubbingiem w grach się z Tobą zgodzę są beznadziejne, tak samo polskie tłumaczenie filmów. Z resztą niestety zgodzić się z Tobą nie mogę. Zluzuj trochę z tonu bo Ci żyłka pęknie z nerwów, a nie chcę być przyczyną czyjegoś zejścia.
User avatar
biegu Poland (pl) Male
User level 4
 
Posts: 318
Joined: 24 May 2010, 06:56
Last Visit: 13 Mar 2017, 15:51
Online: 8d 21h 48m 57s
Lamps demolished: 0 (+0)
Reputation point: 151
Chiński doradca Lubi-ToChiński doradca Lubi-To

Re: Spolszczone gry na amige

Post IP: rejestrowane!

A co w mojej argumentacji powalajacego? Nawet w takim banalnym tytule jak A-Monopoly mozna spieprzyc tlumaczenie na pewno jak bys sie za to zabral to bys niejedna rzecz sknocil bo przeciez i metalowa kulke da sie zepsuc :)
User avatar
scorpeus Poland (pl) Male
BANNED
 
Posts: 947
Joined: 24 May 2010, 21:27
Last Visit: 16 Mar 2014, 22:44
Online: 7d 5h 32m 37s
Location: Białystok
Lamps demolished: 0 (+0)
Reputation point: 150
Chiński doradca Lubi-ToChiński doradca Lubi-To

Re: Spolszczone gry na amige

Post IP: rejestrowane!

scorpeus wrote:A co w mojej argumentacji powalajacego? Nawet w takim banalnym tytule jak A-Monopoly mozna spieprzyc tlumaczenie na pewno jak bys sie za to zabral to bys niejedna rzecz sknocil bo przeciez i metalowa kulke da sie zepsuc :)

No na pewno :) ale tak jak mówiłem tutaj sprawa nie jest na prawdę tak trudna, a na pewno nie jestem alfą i omegą i mogę coś spieprzyć, ale gra nie wymaga tłumaczenia bezwzględnego, można wpisywać własne historie w wielu miejscach zamiast tłumaczyć. Zresztą jak grałeś to sam pewnie wiesz, że ta wersja PL jaką mieliśmy na Amidzę, nie była tłumaczona dosłownie, w wielu przypadkach twórcy spolszczenia użyli swoich historii np "wpadłeś maluchem do dziury cofasz się na start". To nie jest gra fabularna więc nie ma znaczenia większego co tam będzie, ważne żeby się zgadzało gdzie ma się znaleźć pionek, albo ile kasy ma zapłacić. Dlatego uważam, że wykonanie tego zadania nie będzie takie trudne i gotów jestem się tego podjąć (samego tłumaczenia bądź wymyślania). Natomiast jeżeli chodzi już o "wsadzenie" tego spolszczenia do gry tutaj potrzebuję kogoś kto się na tym zna np Anthrox.
Last edited by biegu on 05 Nov 2010, 09:20, edited 1 time in total.
User avatar
biegu Poland (pl) Male
User level 4
 
Posts: 318
Joined: 24 May 2010, 06:56
Last Visit: 13 Mar 2017, 15:51
Online: 8d 21h 48m 57s
Lamps demolished: 0 (+0)
Reputation point: 151
Chiński doradca Lubi-ToChiński doradca Lubi-To

Re: Spolszczone gry na amige

Post IP: rejestrowane!

No jak chcesz tlumaczyc rzeczy typu start game, oprions itp. to tlumacz ja zajme sie czyms ambitniejszym bo przedszkole dawno skonczylem.
User avatar
scorpeus Poland (pl) Male
BANNED
 
Posts: 947
Joined: 24 May 2010, 21:27
Last Visit: 16 Mar 2014, 22:44
Online: 7d 5h 32m 37s
Location: Białystok
Lamps demolished: 0 (+0)
Reputation point: 150
Chiński doradca Lubi-ToChiński doradca Lubi-To

Re: Spolszczone gry na amige

Post IP: rejestrowane!

scorpeus wrote:No jak chcesz tlumaczyc rzeczy typu start game, oprions itp. to tlumacz ja zajme sie czyms ambitniejszym bo przedszkole dawno skonczylem.


Gratuluję! Ciężko było? :) ... Ja Cię człowieku przestaję rozumieć już całkowicie, twierdziłeś że grałeś w tą grę hmm czyżbyś wtedy nie zauważył że jest tam trochę więcej do tłumaczenia niż menu? Skoro wolisz coś bardziej ambitnego to w takim razie proponuję Ci abyś więcej czasu poświęcił na doskonalenie używania skanera bo coś nie zbyt jak widzę ta czynność Ci wychodzi :) No nic nie mam zamiaru więcej nic Ci tłumaczyć bo widzę, że Ty po prostu jesteś niereformowalny. Jeszcze chciałbym powiedzieć, że jestem Ci ogromnie wdzięczny, bo co tylko tu wejdę od razu mam niezły ubaw. Jesteś chodzącym oryginałem, dzięki :) Pozdrawiam :)
User avatar
biegu Poland (pl) Male
User level 4
 
Posts: 318
Joined: 24 May 2010, 06:56
Last Visit: 13 Mar 2017, 15:51
Online: 8d 21h 48m 57s
Lamps demolished: 0 (+0)
Reputation point: 151
Chiński doradca Lubi-ToChiński doradca Lubi-To

Re: Spolszczone gry na amige

Post IP: rejestrowane!

A co ci sie w moich skanach nie podoba co? Zrob lepiej a nie krytykujesz !! Strony z SS ledwo sie mieszcza w kadrze a strony z ACS sa mniejsze poza tym nie wiem czemu jak kladlem kartke prosto to zeskanowalo lekko pod katem pewnie wynika to z tego ze strony moga byc nieco nierowno wyciete z pisma ale to co najwazniejsze czyli tresc jest. Chcesz sie czepiac to nie do mnie bo juz mam ciebie serdecznie dosc. Wszystko krytykujesz. Nie podoba sie to zabieraj zabawki i won z piaskownicy.
Last edited by scorpeus on 02 Nov 2010, 18:34, edited 1 time in total.
User avatar
scorpeus Poland (pl) Male
BANNED
 
Posts: 947
Joined: 24 May 2010, 21:27
Last Visit: 16 Mar 2014, 22:44
Online: 7d 5h 32m 37s
Location: Białystok
Lamps demolished: 0 (+0)
Reputation point: 150
Chiński doradca Lubi-ToChiński doradca Lubi-To

Re: Spolszczone gry na amige

Post IP: rejestrowane!

scorpeus wrote:A co ci sie w moich skanach nie podoba co? Zrob lepiej a nie krytykujesz !! Strony z SS ledwo sie mieszcza w kadrze a strony z ACS sa mniejsze poza tym nie wiem czemu jak kladlem kartke prosto to zeskanowalo lekko pod katem pewnie wynika to z tego ze strony moga byc nieco nierowno wyciete z pisma ale to co najwazniejsze czyli tresc jest. Chcesz sie czepiac to nie do mnie bo juz mam ciebie serdecznie dosc. Wszystko krytykujesz. Nie podoba sie to zabieraj zabawki i won z piaskownicy.


Właśnie kolego chciałem Ci uzmysłowić, że to nie ja się czepiam, przeczytaj PW i zakończmy ten temat ok? :) Pierwszy raz coś chyba skrytykowałem wiesz.
User avatar
biegu Poland (pl) Male
User level 4
 
Posts: 318
Joined: 24 May 2010, 06:56
Last Visit: 13 Mar 2017, 15:51
Online: 8d 21h 48m 57s
Lamps demolished: 0 (+0)
Reputation point: 151
Chiński doradca Lubi-ToChiński doradca Lubi-To

Re: Spolszczone gry na amige

Post IP: rejestrowane!

Przetłumaczyliśmy z bratem na PL Colonizaje co nam zajęło troszkę czasu, jednak po przyzwyczajeniu się i tak grałem w ENG, z upływem czasu wersja PL stała się zbędna.
User avatar
Stawik Poland (pl) Male
User level 0
 
Posts: 25
Joined: 28 Nov 2010, 08:40
Last Visit: 03 Apr 2011, 03:12
Online: 2d 3h 7m
Location: Włocławek
Highscores: 2
Lamps demolished: 0 (+0)
Reputation point: 50
Najemnik

Re: Spolszczone gry na amige

Post IP: rejestrowane!

I jak tam przetłumaczyliście A-mopoly? :)
Last edited by Sebiu on 12 Oct 2011, 14:08, edited 3 times in total.
EVERY LIFE HAS A STORY...EVERY STORY HAS AN ENDING...

Image
Image
Image
User avatar
Sebiu Poland (pl) Male
User level 2
 
Posts: 138
Joined: 07 Aug 2010, 22:45
Last Visit: 25 Oct 2017, 10:20
Online: 8d 27m 45s
Location: Łódź, Zduńska Wola
Lamps demolished: 0 (+0)
Reputation point: 0

Re: Spolszczone gry na amige

Post IP: rejestrowane!

Oj Sebiu chyba cię zmartwię. Biegu, który wykazywał inicjatywę w tym temacie, bardzo dawno nie zaglądał na forum.
User avatar
Rekkimaru Poland (pl) Male
Legenda
 
Posts: 1545
Joined: 11 Sep 2010, 14:55
Last Visit: Today, 03:46
Online: 86d 12h 34m 25s
Location: Netherrealm
Highscores: 5
Lamps demolished: 820 (+974)
Reputation point: 722
Ciemna stronaCiemna stronaCiemna stronaCiemna stronaCiemna stronaCiemna stronaCiemna stronaCiemna strona

Re: Spolszczone gry na amige

Post IP: rejestrowane!

Heh :) chyba musiał to usłyszeć.

Image
EVERY LIFE HAS A STORY...EVERY STORY HAS AN ENDING...

Image
Image
Image
User avatar
Sebiu Poland (pl) Male
User level 2
 
Posts: 138
Joined: 07 Aug 2010, 22:45
Last Visit: 25 Oct 2017, 10:20
Online: 8d 27m 45s
Location: Łódź, Zduńska Wola
Lamps demolished: 0 (+0)
Reputation point: 0

Re: Spolszczone gry na amige

Post IP: rejestrowane!

Hah mam zdolności parapsychologiczne i telepatyczno-kinetyczne w jednym. Nie było go od października :D
User avatar
Rekkimaru Poland (pl) Male
Legenda
 
Posts: 1545
Joined: 11 Sep 2010, 14:55
Last Visit: Today, 03:46
Online: 86d 12h 34m 25s
Location: Netherrealm
Highscores: 5
Lamps demolished: 820 (+974)
Reputation point: 722
Ciemna stronaCiemna stronaCiemna stronaCiemna stronaCiemna stronaCiemna stronaCiemna stronaCiemna strona

Re: Spolszczone gry na amige

Post IP: rejestrowane!

HBMonopoly jest po polsku
User avatar
norbi Poland (pl) Male
Legenda
 
Posts: 366
Joined: 10 Sep 2010, 21:43
Last Visit: Today, 20:22
Online: 37d 2h 51m 42s
Lamps demolished: 30 (+24)
Reputation point: 1530
Ciemna stronaCiemna stronaCiemna stronaCiemna stronaCiemna stronaCiemna stronaCiemna stronaCiemna stronaCiemna stronaCiemna strona

Re: Spolszczone gry na amige

Post IP: rejestrowane!

Jeżeli HBM jest lepiej zrobione, to myślę, że nie ma sensu wyważać już wyważonych drzwi - dzięki norbi za podsunięcie tytułu.
Image
User avatar
Anthrox Poland (pl) Male
Administrator `BO
 
Posts: 11098
Joined: 22 May 2010, 16:48
Last Visit: Today, 19:47
Online: 261d 17h 30m 45s
Highscores: 3
Lamps demolished: 208 (+178)
Reputation point: 8913
Ciemna stronaCiemna stronaCiemna stronaCiemna stronaCiemna stronaCiemna stronaCiemna stronaCiemna stronaCiemna stronaCiemna strona

Previous

  • Similar topics
    Replies
    Views
    Last post

Return to Unikatowe obrazy gier

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests