Flash RAM File - Amiga CD32

Masz problemy z przeróbką swojej prawdziwej Amigi? Karta rozszerzeń odmawia posłuszeństwa? Załóż wątek inni Amigowcy poratują Cię pomysłem na rozwiązanie problemu, albo przynajmniej wesprzą w bólu.

Flash RAM File - Amiga CD32

Post IP: rejestrowane!

Mam pytanie do znawców. Niektóre gry CD32 korzystają z pamięci Flash RAM (*.nvr).

Moje pytanie brzmi: zapisaliśmy highscore z Pinball Dreams - czy Pinball Fantasies nie nadpisze wyników z Pinball Dreams?
Zastanawiam się nad pojemnością tego pliku, bo nie wiem czy tworzyć osobny plik .nvr dla danego tytułu, czy wystarczy jeden.
Raz tylko czytałem, że Beneath A Steel Sky całkowicie zajmuje pamięć Flash.

Jeszcze jedno - jak się w Amiga CD32 czyściło Flash Ram? :tuptup1:
Image
User avatar
Anthrox Poland (pl) Male
Administrator `BO
 
Posts: 11100
Joined: 22 May 2010, 16:48
Last Visit: Today, 01:57
Online: 261d 21h 1m 32s
Highscores: 3
Lamps demolished: 208 (+178)
Reputation point: 8913
Ciemna stronaCiemna stronaCiemna stronaCiemna stronaCiemna stronaCiemna stronaCiemna stronaCiemna stronaCiemna stronaCiemna strona

Re: Flash RAM File - Amiga CD32

Post IP: rejestrowane!

The game tries to use nonvolatile.library to save to the CD32's NVRAM. Make sure that this can be accessed in LIBS: and you create a file called "ENVARC:sys/nv_location" -a single line of text that is the directory name of where you would like saved data to be stored.
User avatar
norbi Poland (pl) Male
Legenda
 
Posts: 366
Joined: 10 Sep 2010, 21:43
Last Visit: Yesterday, 22:10
Online: 37d 2h 51m 42s
Lamps demolished: 30 (+24)
Reputation point: 1530
Ciemna stronaCiemna stronaCiemna stronaCiemna stronaCiemna stronaCiemna stronaCiemna stronaCiemna stronaCiemna stronaCiemna strona

Re: Flash RAM File - Amiga CD32

Post IP: rejestrowane!

Hmmm, najciekawsze w tej notatce jest to, że musi istnieć plik nonvolatile.library. W takim układzie sprawdzam, czy iso gry CD32 zawiera taką bibliotekę i jeśli tak, to wiem, że gra będzie grzebać przy NVRAM.

and you create a file called "ENVARC:sys/nv_location" -a single line of text that is the directory name of where you would like saved data to be stored.

Jeśli dobrze zrozumiałem tworzę na DH0: katalog ENVARC:sys* i plik o nazwie nv_location, w którym w jednej linijce podaję, w jakim podkatalogu tworzyć się mają save.

*prawidłowa ścieżka to: Prefs\Env-Archive\Sys

Patent dobry, ale chyba nie nadaje się do kilku gier.
Jeżeli np. Pinball Fantasies i Pinball Illusions zapisują identyczny plik, to wtedy wyjdzie, że nadal siebie nadpiszą (identyczny wpis w nv_location).
W takim układzie do każdego tytułu musiałbym zmieniać nv_location, przypisując inny katalog. Mało optymalne - prościej jest ustawiać inny NVRAM. Sprawdzę patent jak przygotuję Pinball Illusions :-)
Image
User avatar
Anthrox Poland (pl) Male
Administrator `BO
 
Posts: 11100
Joined: 22 May 2010, 16:48
Last Visit: Today, 01:57
Online: 261d 21h 1m 32s
Highscores: 3
Lamps demolished: 208 (+178)
Reputation point: 8913
Ciemna stronaCiemna stronaCiemna stronaCiemna stronaCiemna stronaCiemna stronaCiemna stronaCiemna stronaCiemna stronaCiemna strona


  • Similar topics
    Replies
    Views
    Last post

Return to Hardware

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests