Polski

Doom na A600

Masz problemy z przeróbką swojej prawdziwej Amigi? Karta rozszerzeń odmawia posłuszeństwa? Załóż wątek inni Amigowcy poratują Cię pomysłem na rozwiązanie problemu, albo przynajmniej wesprzą w bólu.
RoniWorlds
Atalante wrote:Akiko... Sluzylo m.in. do hardware'owej konwersji chunky na planar. Wcale takie rewelacyjne nie było i niewiele gier z tego korzystało. Nie mniej coś tam pewnie dawało.


Tak masz rację ale teraz mamy zdolnych koderów i potrafią ze starego chipu wycisnąć więcej niż kilkanaście lat temu.
Page 3 of 3 3 https://forum.thecompany.pl/amiga-hardware/doom-a600-t843.html
2019-11-17T01:23:42+01:00

Re: Doom na A600

Atalante wrote:Akiko... Sluzylo m.in. do hardware'owej konwersji chunky na planar. Wcale takie rewelacyjne nie było i niewiele gier z tego korzystało. Nie mniej coś tam pewnie dawało.


Tak masz rację ale teraz mamy zdolnych koderów i potrafią ze starego chipu wycisnąć więcej niż kilkanaście lat temu.

2019-11-17T09:26:11+01:00

Re: Doom na A600

Pozwolę sobie się nie zgodzić. Nie słyszałem, żeby ktoś w dzisiejszych czasach kodował pod akiko. Ta kość jest po prostu słaba i c2p jest w niej jakby "przy okazji". Średnio pędzona 030 radzi sobie lepiej z programową konwersją niż Akiko sprzętowo.

2019-11-17T14:55:15+01:00

Re: Doom na A600

Atalante już wszystko się wyjaśniło. Akiki odpowiada za nakładanie samych tekstur i procek dostaje więcej mocy... i dlatego tak ładnie chodzi na 030.

Return to Hardware