Polski

Flash RAM File - Amiga CD32

Masz problemy z przeróbką swojej prawdziwej Amigi? Karta rozszerzeń odmawia posłuszeństwa? Załóż wątek inni Amigowcy poratują Cię pomysłem na rozwiązanie problemu, albo przynajmniej wesprzą w bólu.
Anthrox Mam pytanie do znawców. Niektóre gry CD32 korzystają z pamięci Flash RAM (*.nvr).

Moje pytanie brzmi: zapisaliśmy highscore z Pinball Dreams - czy Pinball Fantasies nie nadpisze wyników z Pinball Dreams?
Zastanawiam się nad pojemnością tego pliku, bo nie wiem czy tworzyć osobny plik .nvr dla danego tytułu, czy wystarczy jeden.
Raz tylko czytałem, że Beneath A Steel Sky całkowicie zajmuje pamięć Flash.

Jeszcze jedno - jak się w Amiga CD32 czyściło Flash Ram? :tuptup1:
Page 1 of 1 1 https://forum.thecompany.pl/amiga-hardware/flash-ram-file-amiga-cd32-t2771.html
2013-07-28T13:15:45+01:00
Mam pytanie do znawców. Niektóre gry CD32 korzystają z pamięci Flash RAM (*.nvr).

Moje pytanie brzmi: zapisaliśmy highscore z Pinball Dreams - czy Pinball Fantasies nie nadpisze wyników z Pinball Dreams?
Zastanawiam się nad pojemnością tego pliku, bo nie wiem czy tworzyć osobny plik .nvr dla danego tytułu, czy wystarczy jeden.
Raz tylko czytałem, że Beneath A Steel Sky całkowicie zajmuje pamięć Flash.

Jeszcze jedno - jak się w Amiga CD32 czyściło Flash Ram? :tuptup1:

2013-07-28T22:41:16+01:00

Re: Flash RAM File - Amiga CD32

The game tries to use nonvolatile.library to save to the CD32's NVRAM. Make sure that this can be accessed in LIBS: and you create a file called "ENVARC:sys/nv_location" -a single line of text that is the directory name of where you would like saved data to be stored.

2013-09-25T01:34:20+01:00

Re: Flash RAM File - Amiga CD32

Hmmm, najciekawsze w tej notatce jest to, że musi istnieć plik nonvolatile.library. W takim układzie sprawdzam, czy iso gry CD32 zawiera taką bibliotekę i jeśli tak, to wiem, że gra będzie grzebać przy NVRAM.

and you create a file called "ENVARC:sys/nv_location" -a single line of text that is the directory name of where you would like saved data to be stored.

Jeśli dobrze zrozumiałem tworzę na DH0: katalog ENVARC:sys* i plik o nazwie nv_location, w którym w jednej linijce podaję, w jakim podkatalogu tworzyć się mają save.

*prawidłowa ścieżka to: Prefs\Env-Archive\Sys

Patent dobry, ale chyba nie nadaje się do kilku gier.
Jeżeli np. Pinball Fantasies i Pinball Illusions zapisują identyczny plik, to wtedy wyjdzie, że nadal siebie nadpiszą (identyczny wpis w nv_location).
W takim układzie do każdego tytułu musiałbym zmieniać nv_location, przypisując inny katalog. Mało optymalne - prościej jest ustawiać inny NVRAM. Sprawdzę patent jak przygotuję Pinball Illusions :-)

Return to Hardware