hmm, dziwne, ja juz jestem dalej niz "lokalizazcja 1" i nie mialem jeszcze takiego bledu. niestety jestem tylko betatestem stad nie wiem w czym problem w kazdym badz razie u mnie jeszcze sie cos takiego nie pojawilo. ciekawe co na to "czerwoni"
Ja żeby nie było sporo czasu temu, bo jak wiecie jest to dawno przygotowana gra - grałem podpatrując nieco longplaya - solucje na YouTube. Zapisałem grę w momencie przed aresztowaniem w bazie. I wprawdzie grając z hdfa i chodząc po lokalizacji w pobliżu lasu i wody oraz statku nie miałem guru ani razu. Może Antek, już na etapie zexeczania coś podmienił, a może jest to wina specyficznego środowiska na ktorym odpalono exek, ale wedlug mnie nie buć żadnych guru. Jednak Antek wypowie się pewnie bardziej szczegółowo, bo ja póki co ową grę "odłozyłem na półkę" i mam zamiat spróbować ją przejść dalej samodzielnie, ale i to pewnie za jakiś czas.
Z EXEkiem wszystko wydaje się być w porządku. Błąd wskazuje jak widać, na problem z załadowaniem plików gry - może źle się przy odpaleniu exek rozpakował do pamięci? Pamiętaj, że na dysku systemowym musisz mieć tak z 300 MB wolnego miejsca conajmniej
Ich habe kajne takie blenden a giereczke kiedys przelazlem tlumaczac i poprawiajac w trakcie jej przechodzenia angielska solucje ^^ a co do exeka to smiga elegancko. Moze po prostu masz za malo ramu w kompie? Wkoncu exek spory jest z ta gra i komp musi go jakos przelknac. Przy 4gb to pikus ale moze masz 512mb? ;o
No wlasnie o tym mowie zeby napisal chociaz jaka ma konfiguracje bo chyba trzeba zbadac jakie sa minimalne wymagania sprzetowe do odpalenia exeka skoro takie akcje sie dzieja. Ja jeszcze sprobuje na starszym sprzecie co ma niecaly 1gb ramu odpalic i zobacze czy taki blad wywali.
scorpeus: czyżby "Wasted Dreams" działalo bez systemu tylko pod WinUAE? Praktycznie wszystkie hdfy jakie robie, dzialają bez Workbencha i czasami tylko jakaś gra jest marudna, bo trzeba dorzucić jakieś library, ale rzadko.
Możliwe, ale to dziwne, bo testowałem pod prawdziwą emulacją Amigi i działało ok. Fakt, że na swojej Amidze 1200 z dodatkowymi 4 MB tego nie przetestuje, bo potrzeba dla tej gry chyba lepszej maszyny.
scorpeus wrote:Chodzilo mi glownie o to ze ta gra zostala wydana na cd a dos czysty bez Workbencha jakos cd nie obsluzy. W PC to co innego ale nie w Amisi.
Czy na pewno? Uruchamiasz komputer w CLI, wpisujesz: mount cd0: i juz mam podmontowany CDROM. Oczywiscie systemowa partycja/dysk musi posiadac wszystko wymagane pliki
No a jak nie masz dysku z zainstalowanym workbenchem tylko masz golutka amige z cd romem to ciekawe gdzie te pliki niezbedne wczytasz I co odpalisz wtedy ta gre z CLI
Jak to nie wiesz jak? Wszystko umieszczasz na dyskietce startowej. A bez problemu zmiesci sie steownik do CD/DVD, obslugi dysków/dyskietek FAT, do Mediatora (gfx, msx, net) i wiele innych. A do odpalenia Workbecha wystarczy jedna komenda LOADWB.
Czy ja wiem, czy niewarte zachodu, ja pod WinUAE przygotowalem sobie olesio_sys.adf, na ktory wrzuciłem Workbencha, do niego MagicMenu jak rownież ToolsDaemon, edytor tekstowy (JanoEditor), filemanager NTP co wy wyglądzie i użyciu przypomina dosowego NC z PC, do tego HDToolBox, a także XCopyPro. Całość dopełniają sterowniki do karty CF z PCMCIA, do tego wiersz polecen Shell wzbogacony o KingCON, co pozwala uzupełniać nazwy plików, ścieżek oraz poleceń. A stworzyłem coś takiego i wgrałem na dwie dyskietki zabezpieczająć je przed zapisem, po to aby w razie jak coś stalo by się z dyskiem twardym w mojej Amidze 1200 - to sprobować ją reanimować. Chociaż można oczywiście rozkręcić obudowę i włożyć po zakupie nową kartę CF jako dysk, ktorą można przygotować pod WinUAE jednak wolałem mieć takie coś na wszelki wypadek. Całość nie była zbyt trudna w stworzeniu: kilka plików z Aminetu, od WB 3.1 i z Classic WB.