Na PPA zrobili:
Zgłoś błąd/sugestię.

Po przemyśleniu

- na początek dziękuję Ci za pomysł, jak tylko przyjdzie Ci coś do głowy to pisz.
Na dzień dzisiejszy ten pomysł ma dla mnie zerowy priorytet - z moich beta testerów (czyli m.in. Ciebie) jestem zadowolony. Uważam, że przy darmowym projekcie, gdzie wszyscy poświęcamy swój czas powinniśmy oczekiwać MINIMUM wysiłku tj. założenie konta itd. przez potencjalną osobę, która może zgłosić błąd - nie przesadzajmy z rozpieszczaniem.
Poza tym od technicznej strony bardzo dużo niewiadomych:
- Gdzie powinno trafiać zgłoszenie użytkownika?
- Co, gdy użytkownik nie pisze po polsku?
- Jak powinien wyglądać formularz zgłoszenia? Co powinien zawierać?
- Użytkownik powinien móc przesłać SGF / zrzuty ekranu - jak to ogarnąć?
- Co, gdy użytkownik nie posiada u nas konta? Czy może to zrobić anonimowo?
I mógłbym tak wymieniać - teoretycznie to się wydaje piękne - bo moglibyśmy zrobić coś na wzór Governor of Poker 3 Support (kontakt ze wsparciem live przez zakładkę Ustawienia w grze).
Kto jednak by siedział na pomocy technicznej?
