Głównie chodzi mi o grę Wings II (bo Frontiera jeszcze mogę przeboleć). Wiem, że na Amidze tak samo się zacinał ale wiem też, że emulatory potrafią czynić cuda.
Płynne 3D
Witam, można coś ustawić w exeku aby chodził płytnnie w gdy wyświetla 3D.
Głównie chodzi mi o grę Wings II (bo Frontiera jeszcze mogę przeboleć). Wiem, że na Amidze tak samo się zacinał ale wiem też, że emulatory potrafią czynić cuda.
Re: Płynne 3D
to nie jest 3D.
uzyj szybszego peceta lub nie graj z exeków , tylko sam skonfiguruj winuae (wlaczone JIT)
uzyj szybszego peceta lub nie graj z exeków , tylko sam skonfiguruj winuae (wlaczone JIT)
Ale może chodzi mu o funkcje 3D na karcie graficznej i monitorze czy telewizorze. W sumie dziwnie sformułowane pytanie, nie rozumiem go za bardzo. 

No gdy odpalam grę wings to w tych misjach gdzie lata się 3d gra strasznie klatkuje.
Nie znam się na PCtach
Nie znam się na PCtach

Wings tak już ma. Nigdy inaczej nie lata jak te porywające 5fps 

A miałem nadzieje, że emulator potrafi czynić cuda 
ePSXe umiał
ePSXe umiał

Tak samo masz w Stunt Car Racer
ale grać się da.

@norbi - exek korzysta z okrojonego WinUAE, więc możesz spokojnie doradzić co należy zrobić, aby działało płynniej.
Jeżeli jakieś opcji nie ma w GUI zawsze można stworzyć plik settings.cfg lub wyedytować plik Demonic.Cob w %localappdata%/TheCompany/<nazwa_gry>
Jeżeli jakieś opcji nie ma w GUI zawsze można stworzyć plik settings.cfg lub wyedytować plik Demonic.Cob w %localappdata%/TheCompany/<nazwa_gry>
Czy w tym exeku nie jest włączone "cycle exact"? Jeśli tak to po prostu nie wyrabia Golibrodzie CPU. Bo do tej funkcji potrzebny jest mocny procesor Intela. Oczywiście znowu włącza mi się hejt na twórce tego śmiesznego emulatora.
Winuae - killer współczesnych pecetów. 7 mhercowa motorola zabije Ci procka.
Winuae - killer współczesnych pecetów. 7 mhercowa motorola zabije Ci procka.
Czyli trikiem w emu da się przyspieszyć płynność tych 2 gierek?