Przedmioty które pozostają po ukończonej walce są przez cały czas te same tzn. w umieszczonej w w/w exe'ku wersja Moonstone nie uwzględnia losowego doboru przedmiotów po rozegranej bitwie np. wybierając niebieskiego rycerza i wygrywając pierwszą bitwę (lewy górny róg) - po pokonaniu pikiniera, pozostawia on klucz do Stonehenge, i tak przy każdym uruchomieniu, po każdej bitwie te same itemy - całkowity brak Sword of Sharpness w grze. Podczas kiedy przedmioty powinny być generowane losowo jak to jest w przypadku exe'kowego wydania Moonstone.A.Hard.Days.Knight.Win7-TheCompany które niestety nie posiada D3D Scalex4 (a przecież wszyscy kochamy D3D Sclae4x) przedmioty są generowane losowo tak jak powinno być.
W każdy razie moim skromnym zdaniem najwyraźniej należałłoby podmienić .adf'y z starego exe na nowy. Ja niestety tego nie potrafię, dlatego gdyby ktoś z moderatorów exek'ów był w stanie sprostać z tym problemem, informując o dokonanych zmianach, wiara w kultową bitwę o księżycowe kamienie nabrałaby nowego (odschoolowego) sensu.
Pozdrowienia dla całego TC oraz wszystkich fanów Moonstone
W każdy razie moim skromnym zdaniem najwyraźniej należałłoby podmienić .adf'y z starego exe na nowy. Ja niestety tego nie potrafię, dlatego gdyby ktoś z moderatorów exek'ów był w stanie sprostać z tym problemem, informując o dokonanych zmianach, wiara w kultową bitwę o księżycowe kamienie nabrałaby nowego (odschoolowego) sensu.
Pozdrowienia dla całego TC oraz wszystkich fanów Moonstone