Błędy w The Settlers
w The Settlers po kilku godzinach grania wyskakuje czarne okno z czerwonym błędem ; ) mogę zrobić zrzut ekranu ;p
Re: Aktualne błędy do naprawy
Zdechlak a zaliczyłeś już dział powitań? 
Re: Aktualne błędy do naprawy


ps: zaraz się przywitam
Re: Aktualne błędy do naprawy
Po pierwsze można manewrować ilością klatek jedynie w obrębie 1 do 99, po drugie to nie jest gra first person shooter, nie "polepszy" to płynności rozgrywki a jedynie przyśpieszy zarówno wyświetlanie grafiki jak i odgrywanie dźwięków oraz muzyki, co bedzie brzmieć conajmniej idiotycznie, dosłownie jak kaseta na wyższych obrotach. Taka emulacja zeżre też odpowiednio więcej czasu procesora.zdechlak wrote:zróbcie tak by można było samemu wpisać liczbę fpsów hehehe, fajnie by było jakby tak dało się grać w trybie prędkości np 300 FPS![]()
Pamiętaj że wszystkie (oprócz tych na karty graficzne) Amigowe gry były "zafixowane" na wartości 50 (w trybie PAL) i 60 (w trybie NTSC) klatek na sekundę, wszystkie odstępstwa od tych wartości będą brzmieć nienaturalnie lub będą się pojawiać błędy.
Re: Aktualne błędy do naprawy
zmieńmy ten limit z 1 do 300 proszę : ) chodzi o to by umożliwić szybszą rozgrywkę, by ilość fpsów była z 200-300 
na pewno się da znieść ten poziom ; )
poza tym już rozgryzam jak wy robicie te exeki ; P i widzę że nic nie rozumiem, Antrhox to rozumiem chyba sam napisał ten program tcUAE ?

na pewno się da znieść ten poziom ; )
poza tym już rozgryzam jak wy robicie te exeki ; P i widzę że nic nie rozumiem, Antrhox to rozumiem chyba sam napisał ten program tcUAE ?
Re: Aktualne błędy do naprawy
Oho, następny npl ? 
BTW, co do tego błędu, cały czas i w tym samym miejscu występuje ?
Jeśli tak, to zrób SGF-a chwilę przed samą zwieszką żeby można było ocenić w jakich okolicznościach pojawia się ten błąd.

BTW, co do tego błędu, cały czas i w tym samym miejscu występuje ?
Jeśli tak, to zrób SGF-a chwilę przed samą zwieszką żeby można było ocenić w jakich okolicznościach pojawia się ten błąd.
Re: Aktualne błędy do naprawy
nie, Anthrox przerobił WinUAE, którego source jest ogólnodostępne, Demonic napisała osobne aplikacje, esial przygotował specjalny rom dla TC, olesio pomagał w wykończeniach, pozostali również pilnują jakości exeków.
Oprócz tego robimy trainery do danej gry, poprawiamy zabezpieczenia i konsultujemy ze sceną czy jakiś tytuł nie wymaga fixowania.
Jednak projekt exekowy jest "zamknięty" i nie udostępniamy żadnych source naszych aplikacji, chyba, że programistom z TC - więc od nas niczego nie dostaniesz, mimo, że do konkurencji nic nie mamy.
Inna sprawa, że nawet nie ma technicznych możliwości, aby wypuścić jakiegoś exe-makera, bo każda gra jest inna
Oprócz tego robimy trainery do danej gry, poprawiamy zabezpieczenia i konsultujemy ze sceną czy jakiś tytuł nie wymaga fixowania.
Jednak projekt exekowy jest "zamknięty" i nie udostępniamy żadnych source naszych aplikacji, chyba, że programistom z TC - więc od nas niczego nie dostaniesz, mimo, że do konkurencji nic nie mamy.
Inna sprawa, że nawet nie ma technicznych możliwości, aby wypuścić jakiegoś exe-makera, bo każda gra jest inna

Re: Aktualne błędy do naprawy
To zmieniaj.zdechlak wrote:zmieńmy ten limit z 1 do 300 proszę : ) chodzi o to by umożliwić szybszą rozgrywkę, by ilość fpsów była z 200-300

Kolejny raz powtarzam. zwiększenie ilości fpsów nie przyspiesza rozgrywki tylko emulację.
Może taka analogia: to tak jakbyś jechał autem po mieście 50km/h i nagle by Ci auto przyspieszyło do 150km/h bez mozliwości przychamowania.
Jak myślisz, nadal dałbyś radę wybierać zakręty w wąskich uliczkach przy tej prędkości czy rozpierdzieliłbyś się na pierwszej przeszkodzie?
Poniekąd tak działa zwiększenie ilości klatek. WSZYSTKO zachowuje się nienaturalnie szybko, muzyka i dźwięki grają przyspieszone, ikony znikają szybciej, ludziki ganiają po mapie, itp, itd.
Nie bez powodu jest limit. Nie dałbyś radę grać.
Re: Aktualne błędy do naprawy
Najwidoczniej gra jest dla niego za wolna.
Śmiesznie będzie, ale skoro chce - niech próbuje - wtedy gra dwa razy się przyspieszy i sam zdecyduje, czy chce 300 klatek
Śmiesznie będzie, ale skoro chce - niech próbuje - wtedy gra dwa razy się przyspieszy i sam zdecyduje, czy chce 300 klatek

Re: Aktualne błędy do naprawy
No i topic Anthrox'a, który prawdopodobnie by zniknął po poprawieniu wszystkich EXE z listy pierwszego posta i nie miał na pewno służyć do zgłaszania kolejnych błędów, przerodził się niespodziewanie w dyskusję...
Guru Meditation potrafi wyskoczyć w najmniej spodziewanym momencie i to nie tylko na real-Amigach, ale i w WinUAE. Grałem całkiem sporo w Settlers z EXE'ka i Guru Meditation'a nie doświadczyłem.
Guru Meditation potrafi wyskoczyć w najmniej spodziewanym momencie i to nie tylko na real-Amigach, ale i w WinUAE. Grałem całkiem sporo w Settlers z EXE'ka i Guru Meditation'a nie doświadczyłem.
Re: Aktualne błędy do naprawy
Cóż, jak zrobicie the Settlers 3.0 to będę wdzięczny i dla mnie specjalnie 300 fpsów ; ) w zamian mogę wam porobić kilka grafik, ikon czy czego tam chcecie ; )
Re: Aktualne błędy do naprawy
Obawiam się, że s Settlersami już nic nie będziemy robić. Jedynie ew podmienimy na sprawną wersję.
Reunion dopisany. I starajcie się zakładać osobne tematy, bo tutaj można dyskutować głównie o błędach już dopisanych. Tylko, że przymykam oko CZASAMI
Reunion dopisany. I starajcie się zakładać osobne tematy, bo tutaj można dyskutować głównie o błędach już dopisanych. Tylko, że przymykam oko CZASAMI

Re: Aktualne błędy do naprawy
zgłaszam nowe błędy, w wersji English The Settlers nie działa mi klawiatura a więc nie mogę wpisać kodu do misji, ani cyferek
proszę o podmianę wersji
proszę o podmianę wersji
Re: Błędy w The Settlers
Błąd z klawiaturą w wersji ENG rzeczywiście jest, sprawdzone.
Re: Błędy w The Settlers
w jakim czasie mogę się spodziewać The Settlers 3.0 : ) ?
Re: Błędy w The Settlers
Zaraz po 2.6, 2.7, 2.8 i 2.9 

Re: Błędy w The Settlers
i co z tymi The Settlers ?
Re: Błędy w The Settlers
Robią się. 

Re: Błędy w The Settlers
Właśnie doszliśmy już do wersji 70 klatek na sekundę. Do 300 jeszcze daleko więc zapewne rozumiesz, że taka robota wymaga czasu.
Re: Błędy w The Settlers
Mój parowóz już 75 wyciąga, tylko muszym dodać wjyncyj wyngla.