Polski

Błędy w The Settlers

Tematy z rozwiązanymi problemami. Spójrz najpierw w te tematy czy problem nie występuje u ciebie zanim założysz nowy temat.
zdechlak w The Settlers po kilku godzinach grania wyskakuje czarne okno z czerwonym błędem ; ) mogę zrobić zrzut ekranu ;p Page 1 of 5 5 https://forum.thecompany.pl/exe-rozwiazane-problemy/aktualne-naprawy-t1504.html
2011-09-28T02:51:28+01:00
w The Settlers po kilku godzinach grania wyskakuje czarne okno z czerwonym błędem ; ) mogę zrobić zrzut ekranu ;p

2011-09-28T08:11:16+01:00

Re: Aktualne błędy do naprawy

Zdechlak a zaliczyłeś już dział powitań? ;>

2011-09-28T15:32:00+01:00

Re: Aktualne błędy do naprawy

Image a więc w The Settlers jest taki błąd, mam nadzieję że wydacie wersję 3.0 moja sugestia i zarazem prośba, zróbcie tak by można było samemu wpisać liczbę fpsów hehehe, fajnie by było jakby tak dało się grać w trybie prędkości np 300 FPS :-)

ps: zaraz się przywitam

2011-09-28T16:02:21+01:00

Re: Aktualne błędy do naprawy

zdechlak wrote:zróbcie tak by można było samemu wpisać liczbę fpsów hehehe, fajnie by było jakby tak dało się grać w trybie prędkości np 300 FPS :-)
Po pierwsze można manewrować ilością klatek jedynie w obrębie 1 do 99, po drugie to nie jest gra first person shooter, nie "polepszy" to płynności rozgrywki a jedynie przyśpieszy zarówno wyświetlanie grafiki jak i odgrywanie dźwięków oraz muzyki, co bedzie brzmieć conajmniej idiotycznie, dosłownie jak kaseta na wyższych obrotach. Taka emulacja zeżre też odpowiednio więcej czasu procesora.
Pamiętaj że wszystkie (oprócz tych na karty graficzne) Amigowe gry były "zafixowane" na wartości 50 (w trybie PAL) i 60 (w trybie NTSC) klatek na sekundę, wszystkie odstępstwa od tych wartości będą brzmieć nienaturalnie lub będą się pojawiać błędy.

2011-09-28T16:41:12+01:00

Re: Aktualne błędy do naprawy

zmieńmy ten limit z 1 do 300 proszę : ) chodzi o to by umożliwić szybszą rozgrywkę, by ilość fpsów była z 200-300 :)
na pewno się da znieść ten poziom ; )

poza tym już rozgryzam jak wy robicie te exeki ; P i widzę że nic nie rozumiem, Antrhox to rozumiem chyba sam napisał ten program tcUAE ?

2011-09-28T16:46:09+01:00

Re: Aktualne błędy do naprawy

Oho, następny npl ? :rotfl:

BTW, co do tego błędu, cały czas i w tym samym miejscu występuje ?
Jeśli tak, to zrób SGF-a chwilę przed samą zwieszką żeby można było ocenić w jakich okolicznościach pojawia się ten błąd.

2011-09-28T16:50:40+01:00

Re: Aktualne błędy do naprawy

nie, Anthrox przerobił WinUAE, którego source jest ogólnodostępne, Demonic napisała osobne aplikacje, esial przygotował specjalny rom dla TC, olesio pomagał w wykończeniach, pozostali również pilnują jakości exeków.
Oprócz tego robimy trainery do danej gry, poprawiamy zabezpieczenia i konsultujemy ze sceną czy jakiś tytuł nie wymaga fixowania.
Jednak projekt exekowy jest "zamknięty" i nie udostępniamy żadnych source naszych aplikacji, chyba, że programistom z TC - więc od nas niczego nie dostaniesz, mimo, że do konkurencji nic nie mamy.
Inna sprawa, że nawet nie ma technicznych możliwości, aby wypuścić jakiegoś exe-makera, bo każda gra jest inna :-)

2011-09-28T16:55:43+01:00

Re: Aktualne błędy do naprawy

zdechlak wrote:zmieńmy ten limit z 1 do 300 proszę : ) chodzi o to by umożliwić szybszą rozgrywkę, by ilość fpsów była z 200-300 :)
To zmieniaj. :hee:

Kolejny raz powtarzam. zwiększenie ilości fpsów nie przyspiesza rozgrywki tylko emulację.
Może taka analogia: to tak jakbyś jechał autem po mieście 50km/h i nagle by Ci auto przyspieszyło do 150km/h bez mozliwości przychamowania.
Jak myślisz, nadal dałbyś radę wybierać zakręty w wąskich uliczkach przy tej prędkości czy rozpierdzieliłbyś się na pierwszej przeszkodzie?

Poniekąd tak działa zwiększenie ilości klatek. WSZYSTKO zachowuje się nienaturalnie szybko, muzyka i dźwięki grają przyspieszone, ikony znikają szybciej, ludziki ganiają po mapie, itp, itd.
Nie bez powodu jest limit. Nie dałbyś radę grać.

2011-09-28T16:57:20+01:00

Re: Aktualne błędy do naprawy

Najwidoczniej gra jest dla niego za wolna.
Śmiesznie będzie, ale skoro chce - niech próbuje - wtedy gra dwa razy się przyspieszy i sam zdecyduje, czy chce 300 klatek ;)

2011-09-28T17:28:26+01:00

Re: Aktualne błędy do naprawy

No i topic Anthrox'a, który prawdopodobnie by zniknął po poprawieniu wszystkich EXE z listy pierwszego posta i nie miał na pewno służyć do zgłaszania kolejnych błędów, przerodził się niespodziewanie w dyskusję...

Guru Meditation potrafi wyskoczyć w najmniej spodziewanym momencie i to nie tylko na real-Amigach, ale i w WinUAE. Grałem całkiem sporo w Settlers z EXE'ka i Guru Meditation'a nie doświadczyłem.

2011-09-28T23:27:01+01:00

Re: Aktualne błędy do naprawy

Cóż, jak zrobicie the Settlers 3.0 to będę wdzięczny i dla mnie specjalnie 300 fpsów ; ) w zamian mogę wam porobić kilka grafik, ikon czy czego tam chcecie ; )

2011-09-29T14:48:55+01:00

Re: Aktualne błędy do naprawy

Obawiam się, że s Settlersami już nic nie będziemy robić. Jedynie ew podmienimy na sprawną wersję.
Reunion dopisany. I starajcie się zakładać osobne tematy, bo tutaj można dyskutować głównie o błędach już dopisanych. Tylko, że przymykam oko CZASAMI ;)

2011-09-29T15:11:08+01:00

Re: Aktualne błędy do naprawy

zgłaszam nowe błędy, w wersji English The Settlers nie działa mi klawiatura a więc nie mogę wpisać kodu do misji, ani cyferek

proszę o podmianę wersji

2011-09-29T15:19:47+01:00

Re: Błędy w The Settlers

Błąd z klawiaturą w wersji ENG rzeczywiście jest, sprawdzone.

2011-09-29T15:26:57+01:00

Re: Błędy w The Settlers

w jakim czasie mogę się spodziewać The Settlers 3.0 : ) ?

2011-09-29T16:35:10+01:00

Re: Błędy w The Settlers

Zaraz po 2.6, 2.7, 2.8 i 2.9 :mrgreen:

2011-10-11T15:06:51+01:00

Re: Błędy w The Settlers

i co z tymi The Settlers ?

2011-10-11T15:51:54+01:00

Re: Błędy w The Settlers

Robią się. :mrgreen:

2011-10-11T16:12:13+01:00

Re: Błędy w The Settlers

Właśnie doszliśmy już do wersji 70 klatek na sekundę. Do 300 jeszcze daleko więc zapewne rozumiesz, że taka robota wymaga czasu.

2011-10-11T16:29:52+01:00

Re: Błędy w The Settlers

Mój parowóz już 75 wyciąga, tylko muszym dodać wjyncyj wyngla.

Return to Rozwiązane problemy