Fury of the Furries
W drugim świecie kulki przenikają przez bloki, przez co giną. Nie wiem co to za glitch dziwny, używałem save state, ale to chyba nie od tego?
Re: Fury of the Furries
Dostałem info na GG "fałszywy alarm".
Re: Fury of the Furries
faktycznie w "Lagoon" etapie drugim futrzaki wchodzą w te kamienie które przesuwa się je. Zeby być pewnym uruchomiłem pod Winuae z pewną konfiguracją i jest dobrze.
Re: Fury of the Furries
Ja także mam problem z tym przenikaniem przez kamienie przy próbie dłuższego przesuwania, nie tylko na Lagunie, ale i w Piramidzie, dotyczy to zarówno kamieni jak i nawet drzwi/kamyczków na klucz, poprostu można "przejść" przez takie drzwi zanim się otworzą, a wtedy już po futrzaku.
Z futrzakowym pozdrowieniem Kiv_Master
PS. Czy można prosić o dodanie wersji AGA/CD32 futrzaków do EXEka?
PS2. Dlaczego nie działa autosave, w normalnych warunkach gra sama zapisywała save'a co 5 leveli na 2 dysku, który cały czas musiał być odbezpieczony, czy jedynym sposobem jest zapisanie stanu przez SaveState?

Z futrzakowym pozdrowieniem Kiv_Master

PS. Czy można prosić o dodanie wersji AGA/CD32 futrzaków do EXEka?

PS2. Dlaczego nie działa autosave, w normalnych warunkach gra sama zapisywała save'a co 5 leveli na 2 dysku, który cały czas musiał być odbezpieczony, czy jedynym sposobem jest zapisanie stanu przez SaveState?
Re: Fury of the Furries
Kiv_Master wrote:PS. Czy można prosić o dodanie wersji AGA/CD32 futrzaków do EXEka?
To jest wersja AGA

Re: Fury of the Furries
no tak, wersja cd32. ale wydaje mi sie ze kolory AGA ma tylko w demku poczatkowym ( a raczej napewno), sama gra nie rozni sie niczym graficznie
Re: Fury of the Furries
To jest wersja AGA
Tak na CD32, AGA z tego co wiem była tylko na CD32 z animacjami między levelami to chyba główna różnica, podobnie jak wersja na PC, z tym że amigowa ma znacznie lepszą muzykę.
http://hol.abime.net/hol_search.php?&af=F&tri=S_gamename&order=ASC&limitstart=300
-- 19 Lut 2011, 17:56 --
Pancio wrote:no tak, wersja cd32. ale wydaje mi sie ze kolory AGA ma tylko w demku poczatkowym ( a raczej napewno), sama gra nie rozni sie niczym graficznie
Różni się, różni, jest w 256kolorach może tego nie widać bo i wersja ECS jest pięknie skomponowana kolorystycznie (tzn. dobrze zredukowana kolorystwcznie bo oryginał jest taki jak na PC i AGA i ma 256 kolorów), ale różnicę w kolorach widać już choćby na tytułowym obrazku.

Re: Fury of the Furries
nie bede kwestionowal
jesli chodzi o obrazki i filmiki to widac ewidentnie 256 kolorow. moze musze przyjrzec sie dokladnie grafice podczas gry. w kazdym badz razie wersja cd32 bedzie jak tylko wyjdzie najnowsze winuae. poki co czekamy, a narazie przed nami bardzo wazny update 2.5 ktory ma sie juz ku koncowi (brawo czerwoni).

Re: Fury of the Furries
Właśnie wczytałem do Paint.net i podliczyłem na szybko dwa screeny z LemonAmiga z wersji ECS i CD32 gry zrobione w identycznej lokacji, i... oba mają po 24 kolory na ekranie.
ECS

CD32

Minimalnie widać "żywszą" kolorystykę w wersji CD32 na detalach cegieł.
ALE.
Losowe screeny z wersji PC gry:


Oba tylko 16 kolorów na ekranie.
Stawiam więc na to że wszystkie 3 wersje (Amiga ECS, Amiga CD32 oraz PC) mają identyczną ilość - 16 - kolorów podczas gry, wersja Amigowa jednak ma trochę więcej z powodu małego upiększacza na samym dole.
ECS

CD32

Minimalnie widać "żywszą" kolorystykę w wersji CD32 na detalach cegieł.
ALE.
Losowe screeny z wersji PC gry:


Oba tylko 16 kolorów na ekranie.
Stawiam więc na to że wszystkie 3 wersje (Amiga ECS, Amiga CD32 oraz PC) mają identyczną ilość - 16 - kolorów podczas gry, wersja Amigowa jednak ma trochę więcej z powodu małego upiększacza na samym dole.
Re: Fury of the Furries
ha
czyli moja teoria okazala sie sluszna, dzieki szerlok szon
co nie zmienia faktu ze chetnie chwyce w lapy exeka cd32 z futrzakami, ot dla samych filmikow i obrazkow w wiekszej ilosci kolorow
czyli moja teoria okazala sie sluszna, dzieki szerlok szon

co nie zmienia faktu ze chetnie chwyce w lapy exeka cd32 z futrzakami, ot dla samych filmikow i obrazkow w wiekszej ilosci kolorow
Re: Fury of the Furries
Mam takie pytanie
czy doczekam się odpowiedzi na problem przenikania futrzaków przez kamienie oraz drugie kiedy można się spodziewać dodania wersji CD32, bez względu na to ile miała kolorów. 


Re: Fury of the Furries
Wersję CD32 można dodać bez problemu, jednak nie wspieramy obecnie ścieżek dźwiękowych czyli 'tracków'.
Co do problemu przenikania futrzaków przez kamienie - czy tak w oryginale nie jest?
Co do problemu przenikania futrzaków przez kamienie - czy tak w oryginale nie jest?
Re: Fury of the Furries
Anthrox wrote:Wersję CD32 można dodać bez problemu, jednak nie wspieramy obecnie ścieżek dźwiękowych czyli 'tracków'.
Co do problemu przenikania futrzaków przez kamienie - czy tak w oryginale nie jest?
A więc poproszę dodać wersję CD32 może być już w v2.5,


Re: Fury of the Furries
Beta, sprawdzić mi futrzaki na zwykłym WinUAE 

Re: Fury of the Furries
Collision Level: Full?
Re: Fury of the Furries
będę musiał sprawdzić jak na full się zachowa 

Re: Fury of the Furries
Panie i Panowie Futrzaki v2.5 właśnie zdążają na główną. 

Re: Fury of the Furries
Będzie v2.5a.
Re: Fury of the Furries
Z powodu problemów z wersją ECS -> wrzucamy w drodze wyjątku CD32RIP
Re: Fury of the Furries
Dziękuję, dziękuję, dziękuję!!! Serdeczne dzięki i buziaki
dla wszytkich kasztanów
(no buziaki to może nie, chyba, że dla kasztanek, biorę się za testowanie) Fury Rulez!!!
PS. Czy można jakoś dorwać jeszcze tą wersję v2.5 z tymi problemami? Tylko tak z ciekawości bo na stronie widzę już tylko v2.5a CD32, a nie załapałem się wcześniej.
PS2. Jeszcze raz dzięki za szybką reakcję. The Company Rulez!!!



PS. Czy można jakoś dorwać jeszcze tą wersję v2.5 z tymi problemami? Tylko tak z ciekawości bo na stronie widzę już tylko v2.5a CD32, a nie załapałem się wcześniej.
PS2. Jeszcze raz dzięki za szybką reakcję. The Company Rulez!!!