"SKARB TEMPLARIUSZY" (C) L.K. AVALON
SOLUTION
Przedmioty w grze używa się w następujący sposób: najpierw zaznacza się
przedmiot, który chce się użyć a potem klika się na ikonę używania (młotek).
To samo dotyczy łączenia przedmiotów. Ikona łączenia są to strzałki. Wszystkie
informacje podane w nawiasach są to informacje jakie można uzyskać naciskając
prawy przycisk myszy na odpowiednie miejsce na ekranie gry.
Skieruj się do fosy: góra (droga do fosy), prawo (wejście do fosy), góra
(przejście) x 2, weź ŁOM, lewo (skręt w lewo), lewo (co to może być ?), weź
AMULET OCHRONNY, dół (powrót), góra (przejście), góra (skręt w prawo), lewo
(czarna dziura), weź PRZETARGANY BILET, dół (powrót z czarnej dziury), góra
(gęste krzaki), lewo (podejrzane okno), weź BUTAPREN, złącz BILET, dół (po-
wrót z okna), góra (dalej krzaki), góra (niezła gęstwina), góra (murek), weź
SREBRNY SZTYLET, góra (ukryte przejście na most).
Teraz idź do zamku: góra (brama do zamku), góra (wejście do zamku), lewo
(wchodzisz na własne ryzyko), użyj AMULETU, prawo (przygotuj się na walkę z
potworem), użyj SZTYLETU, weź KOŚĆ POTWORA, dół (w tył), góra (naprzód marsz),
lewo (droga do raju), dół (kibel), weź KWAS AZOTOWY, góra (podnieś się do
góry), prawo (w tył), użyj ŁÓMU, góra (stare spróchniałe drzwi), góra (przej-
ście wolne), lewo (spójrz pod nogi), weź PUDEŁKO ZAPAŁEK, dół (w tył), prawo
(zobacz co jest w oknie), weź ZŁOTĄ MONETĘ, dół (w tył) x 4, lewo (skręć w
lewo), weź MIEDZIAKA, dół (w tył), dół (już zwątpiłeś ?), dół (wyjście z zam-
ku), dół (powrót), dół (do dziedzińca).
Idź do wsi: prawo (droga do wsi), góra (droga do kościoła), prawo (do cha-
ty Żyda), użyj MIEDZIAKA, weź DZBANEK, góra (droga do psa), użyj KOŚCI, weź
KAWAŁEK SZNURKA, dół (w tył), prawo (droga do sadu), prawo (skręt do ula),
użyj DZBANKA, prawo (przejście do krzaków), weź ZŁOTY RÓG, lewo (w tył) x 2,
góra (dróżka do skamieniałego wróżbity), prawo (droga do karczmy), prawo
(droga do wójta), góra (drzwi do wójta), uźyj SZNURKA, użyj ZAPAŁEK, prawo
(droga do pieca), weź GUMĘ, lewo (wyjście do izby), lewo (wyjście z domu
wójta), prawo (droga do kowala), użyj ZŁOTEGO ROGU, góra (kowal już nie śpi
możesz śmiało wchodzić), góra (wejście do chaty Krzysia), użyj DZBANKA, lewo
(do spiżarni Krzysia), weź GĄSIOR, prawo (powrót ze spiżarni), prawo (na
strych), porozmawiaj z kowalem, przeczytaj kartkę z prawej strony, lewo (po-
wrót do warsztatu kowala), dół (wyjście z chaty kowala), dół (powrót), dół
(powrót do domu wójta), lewo (w tył).
Idź do Jagny: dół (w tył) x 2, prawo (skręt do ula), prawo (przejście do
krzaków), prawo (droga do chaty Jagny), użyj GUMY, dół (w tył), lewo (w tył)
x 2. Idź do karczmy: góra (dróżka do skamieniałego wróżbity), prawo (droga
do karczmy), użyj GUMY, użyj MONETY, użyj GĄSIORA. Teraz idź do kościoła:
dół (w tył) x 4, góra (wejście do kościoła), użyj GĄSIORA, weź STARĄ KSIĘGĘ
RUNICZNA, dół (w tył). Idź do wróźbity: prawo (do chaty Żyda), prawo (do
sadu), góra (dróżka do skamieniałego wróżbity), użyj STAREJ KSIĘGI, weź
MAGICZNY PIERSCIEŃ.
Teraz idź do zamku: dół (w tył) x 3, lewo (w tył), prawo (w tył), dół
(powrót) x 2, góra (droga do fosy), góra (brama do zamku), góra (wejście
do zamku), prawo (przed tobą drzwi do ciemnego zaułka), użyj PIERŚCIENIA,
góra (zamurowane drzwi), prawo (przejście do schodów), prawo (dziura w śćia-
nie), weź KWAS SOLNY, dół (w tył) x 2, lewo (do przodu marsz), prawo (wej-
ście do ciemnych drzwi), góra (te drzwi prowadzą donikąd), weź SZKLANE NA-
CZYNIE, połącz NACZYNIE, dół (w tył) x 2, góra (na wieżę), góra (schody
prowadzące na wieżę), użyj WODY KRÓLEWSKIEJ, góra (wejście do wieży Templa-
riuszy), góra (możesz wejść do wieży), góra (do przodu marsz), prawo
(wejście na wieżę), weź BEZCENNY SYGNET TEMPLARIUSZY, góra (w tył), dół
(w tył) x 6, lewo (powrót). Idź do karczmy: dół (wyjście z zamku), dół
(powrót), dół (do dziedzińca), prawo (droga do wsi), góra (droga do kościoła),
prawo (do chaty Żyda), prawo (droga do sadu), góra (dróżka do skamieniałego
wróżbity), prawo (droga do karczmy), użyj SYGNETU, lewo (?!?!?), góra (w tej
studni znajduje się skarb Templariuszy). I to już koniec gry.
Solved and typed by Don Adan.