Polski

Death Mask (Apache Software)

raxor5566 Page 1 of 1 1 https://forum.thecompany.pl/gamingowa-biblioteka-longplaye/death-mask-apache-software-t3098.html
2013-11-20T11:42:44+01:00

2013-11-21T02:17:10+01:00

Re: Death Mask (Apache Software)

Na zwykłych amigach bardzo płynnie chodzi, ale dlatego że jest to gra 2D a nie 3D. Ukończyłem kiedyś na swojej Amidze 600. Fajnie się grało z drugim człowiekiem, bo bardzo szybka rozgrywka. :-)

2013-11-21T17:40:52+01:00

Re: Death Mask (Apache Software)

Ja też miło wspominam pojedynki w tę grę z kumplem w podstawówce na Jego Amidze 600.

2017-09-30T15:31:45+01:00

Re: Death Mask (Apache Software)

Gra moim zdaniem słaba ale mam do niej sentyment , odpalałem na A600 pierwszy FPS , sobie go dzisiaj poszukam na ruskiej stronce z trainerem przez to skokowe chodzenie wolę mieć wsparcie i przy piwku się pośmiać niż wk......c .

2017-09-30T21:25:12+01:00

Re: Death Mask (Apache Software)

Moja pierwsza strzelanka na A1200, bardzo mi się podobała ... również graficznie pamiętam że to ładnie wyglądało

2017-09-30T21:43:57+01:00

Re: Death Mask (Apache Software)

Dzisiaj szału nie robi, słaba gra, ale dawniej byłem wniebowzięty. W końcu "Doom na mojej Amidze!". Grało się kiedyś dużo z braku laku. Klimat nawet robił swoje ale strategii w wymianie ognia to tam nie było bo autorzy zastosowali najgorszy z możliwych sposobów na FPS-a. Żeby gra chodziła szybko na zwykłej Amidze 500 1MB, zrobili grę na "gridzie" jak ówczesne dungeon crawlery były robione. Dla gier RPG się ten sposób nadawał ale dla FPS-a już średnio. Walki z kumplem były, ale też średnio imponujące. Mapy dla dwóch były małe, spotykacie się w parę minut, wymiana ognia na prostej linii i koniec.

2018-02-16T17:37:37+01:00

Re: Death Mask (Apache Software)

Rekkimaru wrote:Dzisiaj szału nie robi, słaba gra, ale dawniej byłem wniebowzięty. W końcu "Doom na mojej Amidze!". Grało się kiedyś dużo z braku laku. Klimat nawet robił swoje ale strategii w wymianie ognia to tam nie było bo autorzy zastosowali najgorszy z możliwych sposobów na FPS-a. Żeby gra chodziła szybko na zwykłej Amidze 500 1MB, zrobili grę na "gridzie" jak ówczesne dungeon crawlery były robione. Dla gier RPG się ten sposób nadawał ale dla FPS-a już średnio. Walki z kumplem były, ale też średnio imponujące. Mapy dla dwóch były małe, spotykacie się w parę minut, wymiana ognia na prostej linii i koniec.


już wtedy nie robiła na mnie szału jak miałem takie tytuły jak Gloom a później Gloom Deluxe pełen wypas oj czuję że sobie go dzisiaj odpalę z słuchawkami w nocy by był większy klimat i duchy z znienacka , zawał murowany . :-E

Return to Longplaye