Code: Select all
Simon The Sorcerer 2
Spójrz na plakat.
Możesz nacisnąć w czasie gry F10, aby zobaczyć dostępne na planszy przedmioty.
Wejdź do domku Calypso.
Weź kij baseballowy i "dye" (zielony kwadracik).
Wyjdź i idź w górę do mapy.
Zamek: porozmawiaj ze strażnikami.
Idź do Town Square.
Porozmawiaj z facetem z akordeonem, jeden z tancerzy złamie patyk.
Daj kij baseballowy akordeoniście i zaczekaj aż spadający kij go znokautuje.
Idź do Street of Traders i weź plakat.
Porozmawiaj 2 razy z kowalem i odpowiedz na jego pytania:
1. How many dollars in a gold sovereign?
Odpowiedź: fifteen dollars.
2. What is 16 groats in dollar?
Odpowiedź: one dollar.
3. How many gold sovereigns in a royal crest?
Odpowiedź: three.
Jako nagrodę da ci łom.
Po prawej stronie targu jest grubas, ale nie chce z tobą rozmawiać.
Idź w lewo do Joke Shop. Rozejrzyj się i kiedy sprzedawca będzie zakładał głowę goryla zabierz książkę ze stołu.
Porozmawiaj ze sprzedawcą, kiedy Simon wyjdzie wróć i porozmawiaj, a pokaże ci swoją wizytówkę.
Idź do Docks na mapie.
Zobacz kraby i porozmawiaj z chowającą się dziewczyną.
Użyj łomu na skrzyni, kiedy tam wejdzie zabierz perukę i ponton.
Idź w prawo i porozmawiaj z szamanem, pokaż mu plakat z tancerzami, wyjdź w prawo.
Na mapie idź do 3 Bears cottage (nad dużym budynkiem po prawej).
Spójrz na znaki, ze skrzynki zabierz i spójrz na list, spróbuj wejść.
Na mapie idź do Loan Office, porozmawiaj z klaunem, daj mu książkę dowcipów a da ci balonik.
Użyj łomu na kanale, zejdź do niego i idź w lewo, przestraszysz się pająka.
Wejdź do Loan Co. Porozmawiaj z sekretarką - powiedz, że chcesz jakąkolwiek pożyczkę.
Wejdź do drzwi po lewej - zobaczysz jak szef wrzuca list do tuby.
Zapytaj go o tubę, powiedz, że chcesz pożyczkę - kiedy będzie szukał formularza połóż list od 3 Bears na tacce przed tubą.
Wyjdź z budynku, a zobaczysz wystrzał.
Idź do 3 Bears cottage.
Przejdź w prawo, zabierz rękawiczki ze zlewu i zakręć kurek. Nadejdą misie, a ty schowasz się w kominie.
Przy fontannie porozmawiaj z kobietami i zobacz koszyk na pranie.
Idź do misiów i pokaż tacie perukę, a mama da ci owsiankę.
Idź do Tattooist (od doków w prawo).
Przeczytaj notkę na drzwiach, przeczytaj plakat po prawej.
Użyj drabiny i wejdź w drzwi u góry.
Porozmawiaj z człowiekiem-patelnią, człowiek-ryba da ci kartkę, użyj kartki na człowieku-patelni i porozmawiaj.
Da ci broszurę, po rozmowie ubierz (kapelusik) owsiankę a da ci trzos.
Zobacz do środka a znajdziesz klin, linę i dolary.
Idź do MucSwamplings.
Porozmawiaj z maskotką przed wejściem i zapytaj o "voucher as well".
Da ci balon i talon.
Idź w lewo (nie do środka), tam weź wędkę z kosza i zobacz metalowe drzwi.
Wejdź do budynku.
Spójrz na zegar nad ladą, porozmawiaj z tatuażystą, porozmawiaj z anorak man.
Porozmawiaj z barmanem, daj mu kupon i weź posiłek (shake jakikolwiek).
Przeczytaj ostrzeżenie na shake'u.
Zajrzyj do posiłku a znajdziesz zabawkę, robaka i gumę do żucia.
Zapytaj sprzedawcę czy nie możesz spotkać się z szefem - niestety wejście jest tylko dla personelu.
Street of Traders: wejdź do Pet Store.
Porozmawiaj ze sprzedawcą, zobacz i weź świecące robaki w słoiku.
Spróbuj zabrać żółwia po prawej, kiedy cię porazi użyj na nim rękawiczek.
Włóż żółwia do skrzynki po prawej stronie maszyny i naciśnij zielony przycisk.
Po lewej pojawi się żółw i węgorze, weź żółwia, zostaw węgorze dodaj tam świecące robaki (po lewej).
Przełącz dźwignię na prawo i naciśnij guzik a z połączenia węgorzy i robaków otrzymasz bardzo jasne robaki, możesz wyjść.
Idź do Joke Shop i poproś sprzedawcę, aby zrobił ci kostium - potrzebuje zielonego materiału.
Idź do grubasa po prawej i zapytaj o materiał - przeniesiesz się do groty.
Idź na prawo i zabierz lampę, wróć do wyjścia i rozmawiaj z dziurą, po wszystkim dostaniesz biały materiał.
Idź do fontanny, użyj "green dye" na fontannie, użyj materiału na koszyku po prawej.
Spójrz na fontannę.
Kiedy kobieta zabarwi twój kostium weź go i zanieś do Joke Shop.
Idź do MucSwampling.
Ubierz kostium i za barem wejdź na zaplecze, na samej górze spotkasz szefa.
Po rozmowie da ci wiadro i każe przynieść bagna.
Idź na bagna, ale wylądujesz przy kanale.
Wróć do Town Square. Porozmawiaj z szamanem, dasz mu balon, a on przywoła deszcz.
Idź do Loan Office i do kanału.
Idź w lewo i na ciemności użyj świecących robaków.
Kontynuuj w lewo i wyjdź na bagna.
Idź w prawo, na barierce użyj liny i skocz napełnić wiadro bagnem.
Idź całkiem w lewo i porozmawiaj z Panią Jeziora - aby ją zastąpić musisz być kobietą i mieć Royal Seal.
Użyj wędki na jeziorze, aby złowić rybę.
Wyjdź przez kanał i idź do MucSwampling.
Ubierz kostium i idź na górę, daj zielonemu wiadro z bagnem a dostaniesz resztkę potrawy w słoiku.
Idź do Joke Shop, spójrz na zieloną rzecz pod sufitem, porozmawiaj o bombie ze sprzedawcą i daj mu potrawę a zrobi dla ciebie bombę.
Idź na mapie do namiotu, porozmawiaj z człowiekiem w budce i wejdź do namiotu.
Porozmawiaj z czarownikami trochę.
Użyj shake'a na czarowniku z trąbką.
Użyj bomby śmierdzącej.
Wróć do namiotu, weź księgę i po chwili dostaniesz Royal Wizard ID.
Idź do zamku.
Daj strażnikom pieniądze i pokaż ID w bramie.
Na dziedzińcu porozmawiaj z księciem - użyj dialogów z "peas" i "peashooter".
Wejdź do zamku.
Weź cymbały ze stołu.
W lewym pokoju śpi królewna a w prawym płacze dziecko.
Idź całkiem w lewo porozmawiać z królem.
Foce daj rybę a zdobędziesz ją.
Idź do pokoju dziecka, użyj "wedge" na kołyskę, obok okna weź trybko, z łóżka weź footbal rattle i obok weź klakson.
Idź do MucSwampling.
Ubierz kostium i idź za ladę, użyj trybka na tyle zegara.
Idź na górę i porozmawiaj z zielonym, porozmawiaj z dziećmi i spróbuj zabrać mleko.
Idź do tatuażysty.
Wejdź i powiedz, że chcesz tatuaż, zażąda 400 dolarów, przed wyjściem musisz zabrać ulotkę.
Daj ulotkę Anorak man w MucSwamplingu.
Wróć do tatuażysty a okaże się, że jesteś 1000 klientem i za darmo zrób sobie tatuaż "jewel encrusted crown and 2 crossed enchanted swords".
Idź na bagna - bezpośrednio na mapie.
Porozmawiaj z nurkiem, a odejdzie i zostawi butlę i kombinezon - weź je.
Użyj butli na pontonie.
Użyj pontonu i popłyń na wyspę a tam zabierz miecz.
Wróć do zamku, na dziedzińcu wymień swój miecz na groch z księciem.
Użyj grochu na materacach śpiącej księżniczki, zapytaj ją jak uciszyć dziecko.
Da ci grzechotkę, weź ją i użyj na płaczącym dziecku.
Weź z dziedzińca wyrzuconą przez dziecko grzechotkę i idź do zielonego w MucSwamplings.
Daj zielonym dzieciom grzechotkę i weź mleko.
Mleko zanieś płaczącemu dziecku w zamku a w końcu zaśnie.
Idź w przejście za tronem króla.
Zobacz pentagram, spróbuj przejść w prawo, porozmawiaj z demonami a zrzucą cię ze schodów.
Wróć tam i użyj shake'a na pentagramie - demony się posklejają.
Zobacz przez okno po lewej, wróć do kowala w Street of the traders.
Przywiąż balon do ogrodzenia, idź przed MucSwamplings po kolejny balon i znowu przywiąż do ogrodzenia, trzeci raz zrób to ponownie.
Wzlecisz do wieży zamku.
Idź przed sarkofag i po upadku weź radioaktywne pudełko.
Otwórz drzwi i zobacz 2 demony, wyjdź przez tubę i przez okno.
Po upadku idź na mapie do Calypso's, a znajdziesz się na statku.
Użyj książki, aby zniknęły łańcuchy, weź opaskę z czaszki.
Spróbuj wyjść.
Po scence przeczytaj dziennik znajdując w nim pocztówkę oraz weź papugę po prawej.
Wyjdź po lewej.
Na pokładzie wejdź w drzwi po prawej, weź nóż na środkowym filarze, użyj noża na hamaku z pijanym piratem i weź zapałki (nad hamakiem).
Na pokładzie porozmawiaj z piratem wiążącym linę, zamień się z nim na słoneczne okulary.
Idź w lewo, jest tam pirat używający młotka, popchnij go i zabierz młotek, gwoździe i deskę.
Idź w drzwi po lewej i porozmawiaj z więźniem, poproś go żeby dał ci spawarkę.
Użyj spawarki na łańcuchu na pokładzie obok pijanego pirata, wyjdzie kapitan i zabroni ci.
Użyj deski na drzwiach kapitana, ponownie użyj spawarki, zejdź na dół, zabierz pudełko radioaktywne i wróć na górę.
Wespnij się na bocianie gniazdo używając siatki z lin, użyj pocztówki na teleskopie, zejdź na dół.
Idź w prawo, po drabince i porozmawiaj ze sternikiem, zamień jego papugę z tą, którą masz w inwentarzu, potem użyj na niej gumy do żucia (cukierek).
Wyjdź w lewo i zaśniesz.
Na wyspie.
Podnieś łopatę, idź w prawo a zobaczysz, że zabrano twoją skrzynkę, porozmawiaj z nim, ale to nic nie da.
Weź ręcznik i idź do dżungli.
Weź patyk po prawej, porozmawiaj z dzieckiem.
Użyj ikonki prezentu na balonie a następnie na dziecku, w zamian dostaniesz od niego muszlę.
Idź w prawo do groty, tam weź whiskey.
Ukaże się Dżin, ale nie może on spełniać życzeń, bo jest pijany.
Wróć na plażę, użyj kija na łopacie i użyj łopaty a zbudujesz zamek.
Na dziurze użyj ręcznika a na ręczniku muszli, porozmawiaj z chłopcem z plaży.
Weź pudełko radioaktywne i idź do dżungli, idź w lewo w górę do cafe, po drodze weź psa, który zmieni się w pieska.
Idź do cafe. Zamów kawę, a uśniesz.
Po przebudzeniu zamów następną kawę i weź ją.
Idź teraz dolną ścieżką, na rozdrożu jest dealer.
Spróbuj do niego mówić: Word?? Say Eh?. Do the talk! Yo, What's happening? How's it hanging. Then - Word, brother. Got any salmon?
Sprzedaje on kofeinę, ale nie masz pieniędzy.
Weź gwizdek z ziemi.
Idź w górę do maszyny tortur, porozmawiaj z człowiekiem.
Idź w lewo, na generatorze użyj pieska i użyj gwizdka.
Przejdź w prawo, przełącz dźwignię i użyj gwizdka a zobaczysz tortury.
Wróć w dół i idź w lewo do konkursu Limbo.
Porozmawiaj z człowiekiem z megafonem i zapisz się do konkursu.
Przed barierką użyj gwizdka co odwróci uwagę a ty dostaniesz 3 bungas.
Porozmawiaj z dealerem a dostaniesz kofeinę.
Użyj kofeiny na kawie, a kawy na butelce dżina.
Potrzyj butelkę dżina i zażycz sobie być z powrotem w domu Calypso.
Po długim intro jesteś w celi z dziewczyną.
Spróbuj otworzyć drzwi - dziewczyna da ci spinkę, na zewnątrz spotkasz innego Simona, który da ci gałąź.
Wyjdź w prawo do mapy.
Idź do Dark Woods.
Porozmawiaj z dzieciakiem, chce coś do jedzenia.
Idź w prawo, porozmawiaj z robakami w meblach.
Idź w prawo, porozmawiaj z wiedźmami.
Volcano Rim: Weź spray i książkę, zerknij na książkę.
Secluded Hut: Zakończ rozmowę, zamknij drzwi, weź sodę, słomkę, chusteczkę i kota.
Volcano Rim: Użyj słomki na sodzie, aby ją wypić, użyj kota na roślinie, użyj pustej butelki na ślinie, którą wypluła roślina.
Wróć do graczy i weź jeszcze 3 butelki sody.
Goblin Camp: użyj śliny w butelce na kielichach goblinów, porozmawiaj z nimi, aby napili się z kielichów, kiedy zasną weź róg z bramy i idź w lewo.
Wejdź do dużego namiotu, zabierz pieprz i żywność.
Porozmawiaj z Elfem a poprosi cię o perfumy.
Wlej sodę do buteleczki po perfumach, użyj pieprzu na Elfie, daj mu chusteczkę i daj mu perfumy, a da ci klocek (jeśli zrobisz za wolno powtórz: pieprz, chusteczka, perfumy).
Idź w lewo.
Są tam 2 gobliny, jeden z nich wyrzuca ciągle szóstki.
Użyj sody na ognisku, kiedy dym ich oślepi weź monety dużemu.
Kiedy pobiją się weź też kostki.
Wyjdź do mapy.
Dark Woods: daj dziecku jedzenie i sodę a rozedmie go, weź lupę, idź w prawo i daj klocek robakom a dostaniesz sztuczną szczękę.
Idź do wiedźm, pierwszej daj szczękę, drugiej róg a trzeciej lupę - zrobią wywar.
Użyj pustej butelki na wywarze, aby nabrać trochę.
Użyj wywaru na graczach, jeden z nich zmieni się w psa, zapytaj czy możesz się dosiąść, automatycznie weźmiesz psa.
Kiedy będzie twoja kolej zapytaj czy możesz użyć własnych kości - wygrasz katalog.
Idź do Goblin's camp i tam cały czas w lewo do czaszki.
Wejdź i porozmawiaj ze świniami, wyjdź i wejdź ponownie, powiedz, że jesteś projektantem i pokaż katalog a pozwolą ci wejść.
Weź obraz ze ściany po prawej.
Idź w górę i spotkaj się z wielką świnią.
Wróć i idź w lewo, użyj obrazu (dywanika) na pocie a następnie na sprayu.
Użyj dźwigni, aby zgasić światło i w ciemnościach idź do wielkiej świni.
Po wyjściu od świni wróć do niej ponownie, zobacz pieska w inwentarzu i ubierz - musi zamienić się w pantofle.
Wróć ponownie, spryskaj się sprayem goblinów, ubierz pantofle i przejdź przed świnią.
Idź w lewo do laboratorium, zobacz skaner rąk.
Po prawej weź śrubokręt, użyj go na dłoni Sordida po prawej, dłoni użyj na skanerze rąk i weź gałązkę, idź w lewo.
Autor:Adam
Źródło:http://przygodowki.web.iq.pl