Polski

Simon The Sorcerer 1&2

raxor5566

Code: Select all

Simon The Sorcerer 2
Spójrz na plakat.
Możesz nacisnąć w czasie gry F10, aby zobaczyć dostępne na planszy przedmioty.
Wejdź do domku Calypso.
Weź kij baseballowy i "dye" (zielony kwadracik).
Wyjdź i idź w górę do mapy.
Zamek: porozmawiaj ze strażnikami.
Idź do Town Square.
Porozmawiaj z facetem z akordeonem, jeden z tancerzy złamie patyk.
Daj kij baseballowy akordeoniście i zaczekaj aż spadający kij go znokautuje.
Idź do Street of Traders i weź plakat.
Porozmawiaj 2 razy z kowalem i odpowiedz na jego pytania:
1. How many dollars in a gold sovereign?
Odpowiedź: fifteen dollars.
2. What is 16 groats in dollar?
Odpowiedź: one dollar.
3. How many gold sovereigns in a royal crest?
Odpowiedź: three.
Jako nagrodę da ci łom.
Po prawej stronie targu jest grubas, ale nie chce z tobą rozmawiać.
Idź w lewo do Joke Shop. Rozejrzyj się i kiedy sprzedawca będzie zakładał głowę goryla zabierz książkę ze stołu.
Porozmawiaj ze sprzedawcą, kiedy Simon wyjdzie wróć i porozmawiaj, a pokaże ci swoją wizytówkę.
Idź do Docks na mapie.
Zobacz kraby i porozmawiaj z chowającą się dziewczyną.
Użyj łomu na skrzyni, kiedy tam wejdzie zabierz perukę i ponton.
Idź w prawo i porozmawiaj z szamanem, pokaż mu plakat z tancerzami, wyjdź w prawo.
Na mapie idź do 3 Bears cottage (nad dużym budynkiem po prawej).
Spójrz na znaki, ze skrzynki zabierz i spójrz na list, spróbuj wejść.
Na mapie idź do Loan Office, porozmawiaj z klaunem, daj mu książkę dowcipów a da ci balonik.
Użyj łomu na kanale, zejdź do niego i idź w lewo, przestraszysz się pająka.
Wejdź do Loan Co. Porozmawiaj z sekretarką - powiedz, że chcesz jakąkolwiek pożyczkę.
Wejdź do drzwi po lewej - zobaczysz jak szef wrzuca list do tuby.
Zapytaj go o tubę, powiedz, że chcesz pożyczkę - kiedy będzie szukał formularza połóż list od 3 Bears na tacce przed tubą.
Wyjdź z budynku, a zobaczysz wystrzał.
Idź do 3 Bears cottage.
Przejdź w prawo, zabierz rękawiczki ze zlewu i zakręć kurek. Nadejdą misie, a ty schowasz się w kominie.
Przy fontannie porozmawiaj z kobietami i zobacz koszyk na pranie.
Idź do misiów i pokaż tacie perukę, a mama da ci owsiankę.
Idź do Tattooist (od doków w prawo).
Przeczytaj notkę na drzwiach, przeczytaj plakat po prawej.
Użyj drabiny i wejdź w drzwi u góry.
Porozmawiaj z człowiekiem-patelnią, człowiek-ryba da ci kartkę, użyj kartki na człowieku-patelni i porozmawiaj.
Da ci broszurę, po rozmowie ubierz (kapelusik) owsiankę a da ci trzos.
Zobacz do środka a znajdziesz klin, linę i dolary.
Idź do MucSwamplings.
Porozmawiaj z maskotką przed wejściem i zapytaj o "voucher as well".
Da ci balon i talon.
Idź w lewo (nie do środka), tam weź wędkę z kosza i zobacz metalowe drzwi.
Wejdź do budynku.
Spójrz na zegar nad ladą, porozmawiaj z tatuażystą, porozmawiaj z anorak man.
Porozmawiaj z barmanem, daj mu kupon i weź posiłek (shake jakikolwiek).
Przeczytaj ostrzeżenie na shake'u.
Zajrzyj do posiłku a znajdziesz zabawkę, robaka i gumę do żucia.
Zapytaj sprzedawcę czy nie możesz spotkać się z szefem - niestety wejście jest tylko dla personelu.
Street of Traders: wejdź do Pet Store.
Porozmawiaj ze sprzedawcą, zobacz i weź świecące robaki w słoiku.
Spróbuj zabrać żółwia po prawej, kiedy cię porazi użyj na nim rękawiczek.
Włóż żółwia do skrzynki po prawej stronie maszyny i naciśnij zielony przycisk.
Po lewej pojawi się żółw i węgorze, weź żółwia, zostaw węgorze dodaj tam świecące robaki (po lewej).
Przełącz dźwignię na prawo i naciśnij guzik a z połączenia węgorzy i robaków otrzymasz bardzo jasne robaki, możesz wyjść.
Idź do Joke Shop i poproś sprzedawcę, aby zrobił ci kostium - potrzebuje zielonego materiału.
Idź do grubasa po prawej i zapytaj o materiał - przeniesiesz się do groty.
Idź na prawo i zabierz lampę, wróć do wyjścia i rozmawiaj z dziurą, po wszystkim dostaniesz biały materiał.
Idź do fontanny, użyj "green dye" na fontannie, użyj materiału na koszyku po prawej.
Spójrz na fontannę.
Kiedy kobieta zabarwi twój kostium weź go i zanieś do Joke Shop.
Idź do MucSwampling.
Ubierz kostium i za barem wejdź na zaplecze, na samej górze spotkasz szefa.
Po rozmowie da ci wiadro i każe przynieść bagna.
Idź na bagna, ale wylądujesz przy kanale.
Wróć do Town Square. Porozmawiaj z szamanem, dasz mu balon, a on przywoła deszcz.
Idź do Loan Office i do kanału.
Idź w lewo i na ciemności użyj świecących robaków.
Kontynuuj w lewo i wyjdź na bagna.
Idź w prawo, na barierce użyj liny i skocz napełnić wiadro bagnem.
Idź całkiem w lewo i porozmawiaj z Panią Jeziora - aby ją zastąpić musisz być kobietą i mieć Royal Seal.
Użyj wędki na jeziorze, aby złowić rybę.
Wyjdź przez kanał i idź do MucSwampling.
Ubierz kostium i idź na górę, daj zielonemu wiadro z bagnem a dostaniesz resztkę potrawy w słoiku.
Idź do Joke Shop, spójrz na zieloną rzecz pod sufitem, porozmawiaj o bombie ze sprzedawcą i daj mu potrawę a zrobi dla ciebie bombę.
Idź na mapie do namiotu, porozmawiaj z człowiekiem w budce i wejdź do namiotu.
Porozmawiaj z czarownikami trochę.
Użyj shake'a na czarowniku z trąbką.
Użyj bomby śmierdzącej.
Wróć do namiotu, weź księgę i po chwili dostaniesz Royal Wizard ID.
Idź do zamku.
Daj strażnikom pieniądze i pokaż ID w bramie.
Na dziedzińcu porozmawiaj z księciem - użyj dialogów z "peas" i "peashooter".
Wejdź do zamku.
Weź cymbały ze stołu.
W lewym pokoju śpi królewna a w prawym płacze dziecko.
Idź całkiem w lewo porozmawiać z królem.
Foce daj rybę a zdobędziesz ją.
Idź do pokoju dziecka, użyj "wedge" na kołyskę, obok okna weź trybko, z łóżka weź footbal rattle i obok weź klakson.
Idź do MucSwampling.
Ubierz kostium i idź za ladę, użyj trybka na tyle zegara.
Idź na górę i porozmawiaj z zielonym, porozmawiaj z dziećmi i spróbuj zabrać mleko.
Idź do tatuażysty.
Wejdź i powiedz, że chcesz tatuaż, zażąda 400 dolarów, przed wyjściem musisz zabrać ulotkę.
Daj ulotkę Anorak man w MucSwamplingu.
Wróć do tatuażysty a okaże się, że jesteś 1000 klientem i za darmo zrób sobie tatuaż "jewel encrusted crown and 2 crossed enchanted swords".
Idź na bagna - bezpośrednio na mapie.
Porozmawiaj z nurkiem, a odejdzie i zostawi butlę i kombinezon - weź je.
Użyj butli na pontonie.
Użyj pontonu i popłyń na wyspę a tam zabierz miecz.
Wróć do zamku, na dziedzińcu wymień swój miecz na groch z księciem.
Użyj grochu na materacach śpiącej księżniczki, zapytaj ją jak uciszyć dziecko.
Da ci grzechotkę, weź ją i użyj na płaczącym dziecku.
Weź z dziedzińca wyrzuconą przez dziecko grzechotkę i idź do zielonego w MucSwamplings.
Daj zielonym dzieciom grzechotkę i weź mleko.
Mleko zanieś płaczącemu dziecku w zamku a w końcu zaśnie.
Idź w przejście za tronem króla.
Zobacz pentagram, spróbuj przejść w prawo, porozmawiaj z demonami a zrzucą cię ze schodów.
Wróć tam i użyj shake'a na pentagramie - demony się posklejają.
Zobacz przez okno po lewej, wróć do kowala w Street of the traders.
Przywiąż balon do ogrodzenia, idź przed MucSwamplings po kolejny balon i znowu przywiąż do ogrodzenia, trzeci raz zrób to ponownie.
Wzlecisz do wieży zamku.
Idź przed sarkofag i po upadku weź radioaktywne pudełko.
Otwórz drzwi i zobacz 2 demony, wyjdź przez tubę i przez okno.
Po upadku idź na mapie do Calypso's, a znajdziesz się na statku.
Użyj książki, aby zniknęły łańcuchy, weź opaskę z czaszki.
Spróbuj wyjść.
Po scence przeczytaj dziennik znajdując w nim pocztówkę oraz weź papugę po prawej.
Wyjdź po lewej.
Na pokładzie wejdź w drzwi po prawej, weź nóż na środkowym filarze, użyj noża na hamaku z pijanym piratem i weź zapałki (nad hamakiem).
Na pokładzie porozmawiaj z piratem wiążącym linę, zamień się z nim na słoneczne okulary.
Idź w lewo, jest tam pirat używający młotka, popchnij go i zabierz młotek, gwoździe i deskę.
Idź w drzwi po lewej i porozmawiaj z więźniem, poproś go żeby dał ci spawarkę.
Użyj spawarki na łańcuchu na pokładzie obok pijanego pirata, wyjdzie kapitan i zabroni ci.
Użyj deski na drzwiach kapitana, ponownie użyj spawarki, zejdź na dół, zabierz pudełko radioaktywne i wróć na górę.
Wespnij się na bocianie gniazdo używając siatki z lin, użyj pocztówki na teleskopie, zejdź na dół.
Idź w prawo, po drabince i porozmawiaj ze sternikiem, zamień jego papugę z tą, którą masz w inwentarzu, potem użyj na niej gumy do żucia (cukierek).
Wyjdź w lewo i zaśniesz.
Na wyspie.
Podnieś łopatę, idź w prawo a zobaczysz, że zabrano twoją skrzynkę, porozmawiaj z nim, ale to nic nie da.
Weź ręcznik i idź do dżungli.
Weź patyk po prawej, porozmawiaj z dzieckiem.
Użyj ikonki prezentu na balonie a następnie na dziecku, w zamian dostaniesz od niego muszlę.
Idź w prawo do groty, tam weź whiskey.
Ukaże się Dżin, ale nie może on spełniać życzeń, bo jest pijany.
Wróć na plażę, użyj kija na łopacie i użyj łopaty a zbudujesz zamek.
Na dziurze użyj ręcznika a na ręczniku muszli, porozmawiaj z chłopcem z plaży.
Weź pudełko radioaktywne i idź do dżungli, idź w lewo w górę do cafe, po drodze weź psa, który zmieni się w pieska.
Idź do cafe. Zamów kawę, a uśniesz.
Po przebudzeniu zamów następną kawę i weź ją.
Idź teraz dolną ścieżką, na rozdrożu jest dealer.
Spróbuj do niego mówić: Word?? Say Eh?. Do the talk! Yo, What's happening? How's it hanging. Then - Word, brother. Got any salmon?
Sprzedaje on kofeinę, ale nie masz pieniędzy.
Weź gwizdek z ziemi.
Idź w górę do maszyny tortur, porozmawiaj z człowiekiem.
Idź w lewo, na generatorze użyj pieska i użyj gwizdka.
Przejdź w prawo, przełącz dźwignię i użyj gwizdka a zobaczysz tortury.
Wróć w dół i idź w lewo do konkursu Limbo.
Porozmawiaj z człowiekiem z megafonem i zapisz się do konkursu.
Przed barierką użyj gwizdka co odwróci uwagę a ty dostaniesz 3 bungas.
Porozmawiaj z dealerem a dostaniesz kofeinę.
Użyj kofeiny na kawie, a kawy na butelce dżina.
Potrzyj butelkę dżina i zażycz sobie być z powrotem w domu Calypso.
Po długim intro jesteś w celi z dziewczyną.
Spróbuj otworzyć drzwi - dziewczyna da ci spinkę, na zewnątrz spotkasz innego Simona, który da ci gałąź.
Wyjdź w prawo do mapy.
Idź do Dark Woods.
Porozmawiaj z dzieciakiem, chce coś do jedzenia.
Idź w prawo, porozmawiaj z robakami w meblach.
Idź w prawo, porozmawiaj z wiedźmami.
Volcano Rim: Weź spray i książkę, zerknij na książkę.
Secluded Hut: Zakończ rozmowę, zamknij drzwi, weź sodę, słomkę, chusteczkę i kota.
Volcano Rim: Użyj słomki na sodzie, aby ją wypić, użyj kota na roślinie, użyj pustej butelki na ślinie, którą wypluła roślina.
Wróć do graczy i weź jeszcze 3 butelki sody.
Goblin Camp: użyj śliny w butelce na kielichach goblinów, porozmawiaj z nimi, aby napili się z kielichów, kiedy zasną weź róg z bramy i idź w lewo.
Wejdź do dużego namiotu, zabierz pieprz i żywność.
Porozmawiaj z Elfem a poprosi cię o perfumy.
Wlej sodę do buteleczki po perfumach, użyj pieprzu na Elfie, daj mu chusteczkę i daj mu perfumy, a da ci klocek (jeśli zrobisz za wolno powtórz: pieprz, chusteczka, perfumy).
Idź w lewo.
Są tam 2 gobliny, jeden z nich wyrzuca ciągle szóstki.
Użyj sody na ognisku, kiedy dym ich oślepi weź monety dużemu.
Kiedy pobiją się weź też kostki.
Wyjdź do mapy.
Dark Woods: daj dziecku jedzenie i sodę a rozedmie go, weź lupę, idź w prawo i daj klocek robakom a dostaniesz sztuczną szczękę.
Idź do wiedźm, pierwszej daj szczękę, drugiej róg a trzeciej lupę - zrobią wywar.
Użyj pustej butelki na wywarze, aby nabrać trochę.
Użyj wywaru na graczach, jeden z nich zmieni się w psa, zapytaj czy możesz się dosiąść, automatycznie weźmiesz psa.
Kiedy będzie twoja kolej zapytaj czy możesz użyć własnych kości - wygrasz katalog.
Idź do Goblin's camp i tam cały czas w lewo do czaszki.
Wejdź i porozmawiaj ze świniami, wyjdź i wejdź ponownie, powiedz, że jesteś projektantem i pokaż katalog a pozwolą ci wejść.
Weź obraz ze ściany po prawej.
Idź w górę i spotkaj się z wielką świnią.
Wróć i idź w lewo, użyj obrazu (dywanika) na pocie a następnie na sprayu.
Użyj dźwigni, aby zgasić światło i w ciemnościach idź do wielkiej świni.
Po wyjściu od świni wróć do niej ponownie, zobacz pieska w inwentarzu i ubierz - musi zamienić się w pantofle.
Wróć ponownie, spryskaj się sprayem goblinów, ubierz pantofle i przejdź przed świnią.
Idź w lewo do laboratorium, zobacz skaner rąk.
Po prawej weź śrubokręt, użyj go na dłoni Sordida po prawej, dłoni użyj na skanerze rąk i weź gałązkę, idź w lewo.


Autor:Adam

Źródło:http://przygodowki.web.iq.pl
Page 1 of 1 1 https://forum.thecompany.pl/gamingowa-biblioteka-solucje/simon-sorccer-t3110.html
2013-11-22T16:21:39+01:00

Code: Select all

Simon The Sorcerer 2
Spójrz na plakat.
Możesz nacisnąć w czasie gry F10, aby zobaczyć dostępne na planszy przedmioty.
Wejdź do domku Calypso.
Weź kij baseballowy i "dye" (zielony kwadracik).
Wyjdź i idź w górę do mapy.
Zamek: porozmawiaj ze strażnikami.
Idź do Town Square.
Porozmawiaj z facetem z akordeonem, jeden z tancerzy złamie patyk.
Daj kij baseballowy akordeoniście i zaczekaj aż spadający kij go znokautuje.
Idź do Street of Traders i weź plakat.
Porozmawiaj 2 razy z kowalem i odpowiedz na jego pytania:
1. How many dollars in a gold sovereign?
Odpowiedź: fifteen dollars.
2. What is 16 groats in dollar?
Odpowiedź: one dollar.
3. How many gold sovereigns in a royal crest?
Odpowiedź: three.
Jako nagrodę da ci łom.
Po prawej stronie targu jest grubas, ale nie chce z tobą rozmawiać.
Idź w lewo do Joke Shop. Rozejrzyj się i kiedy sprzedawca będzie zakładał głowę goryla zabierz książkę ze stołu.
Porozmawiaj ze sprzedawcą, kiedy Simon wyjdzie wróć i porozmawiaj, a pokaże ci swoją wizytówkę.
Idź do Docks na mapie.
Zobacz kraby i porozmawiaj z chowającą się dziewczyną.
Użyj łomu na skrzyni, kiedy tam wejdzie zabierz perukę i ponton.
Idź w prawo i porozmawiaj z szamanem, pokaż mu plakat z tancerzami, wyjdź w prawo.
Na mapie idź do 3 Bears cottage (nad dużym budynkiem po prawej).
Spójrz na znaki, ze skrzynki zabierz i spójrz na list, spróbuj wejść.
Na mapie idź do Loan Office, porozmawiaj z klaunem, daj mu książkę dowcipów a da ci balonik.
Użyj łomu na kanale, zejdź do niego i idź w lewo, przestraszysz się pająka.
Wejdź do Loan Co. Porozmawiaj z sekretarką - powiedz, że chcesz jakąkolwiek pożyczkę.
Wejdź do drzwi po lewej - zobaczysz jak szef wrzuca list do tuby.
Zapytaj go o tubę, powiedz, że chcesz pożyczkę - kiedy będzie szukał formularza połóż list od 3 Bears na tacce przed tubą.
Wyjdź z budynku, a zobaczysz wystrzał.
Idź do 3 Bears cottage.
Przejdź w prawo, zabierz rękawiczki ze zlewu i zakręć kurek. Nadejdą misie, a ty schowasz się w kominie.
Przy fontannie porozmawiaj z kobietami i zobacz koszyk na pranie.
Idź do misiów i pokaż tacie perukę, a mama da ci owsiankę.
Idź do Tattooist (od doków w prawo).
Przeczytaj notkę na drzwiach, przeczytaj plakat po prawej.
Użyj drabiny i wejdź w drzwi u góry.
Porozmawiaj z człowiekiem-patelnią, człowiek-ryba da ci kartkę, użyj kartki na człowieku-patelni i porozmawiaj.
Da ci broszurę, po rozmowie ubierz (kapelusik) owsiankę a da ci trzos.
Zobacz do środka a znajdziesz klin, linę i dolary.
Idź do MucSwamplings.
Porozmawiaj z maskotką przed wejściem i zapytaj o "voucher as well".
Da ci balon i talon.
Idź w lewo (nie do środka), tam weź wędkę z kosza i zobacz metalowe drzwi.
Wejdź do budynku.
Spójrz na zegar nad ladą, porozmawiaj z tatuażystą, porozmawiaj z anorak man.
Porozmawiaj z barmanem, daj mu kupon i weź posiłek (shake jakikolwiek).
Przeczytaj ostrzeżenie na shake'u.
Zajrzyj do posiłku a znajdziesz zabawkę, robaka i gumę do żucia.
Zapytaj sprzedawcę czy nie możesz spotkać się z szefem - niestety wejście jest tylko dla personelu.
Street of Traders: wejdź do Pet Store.
Porozmawiaj ze sprzedawcą, zobacz i weź świecące robaki w słoiku.
Spróbuj zabrać żółwia po prawej, kiedy cię porazi użyj na nim rękawiczek.
Włóż żółwia do skrzynki po prawej stronie maszyny i naciśnij zielony przycisk.
Po lewej pojawi się żółw i węgorze, weź żółwia, zostaw węgorze dodaj tam świecące robaki (po lewej).
Przełącz dźwignię na prawo i naciśnij guzik a z połączenia węgorzy i robaków otrzymasz bardzo jasne robaki, możesz wyjść.
Idź do Joke Shop i poproś sprzedawcę, aby zrobił ci kostium - potrzebuje zielonego materiału.
Idź do grubasa po prawej i zapytaj o materiał - przeniesiesz się do groty.
Idź na prawo i zabierz lampę, wróć do wyjścia i rozmawiaj z dziurą, po wszystkim dostaniesz biały materiał.
Idź do fontanny, użyj "green dye" na fontannie, użyj materiału na koszyku po prawej.
Spójrz na fontannę.
Kiedy kobieta zabarwi twój kostium weź go i zanieś do Joke Shop.
Idź do MucSwampling.
Ubierz kostium i za barem wejdź na zaplecze, na samej górze spotkasz szefa.
Po rozmowie da ci wiadro i każe przynieść bagna.
Idź na bagna, ale wylądujesz przy kanale.
Wróć do Town Square. Porozmawiaj z szamanem, dasz mu balon, a on przywoła deszcz.
Idź do Loan Office i do kanału.
Idź w lewo i na ciemności użyj świecących robaków.
Kontynuuj w lewo i wyjdź na bagna.
Idź w prawo, na barierce użyj liny i skocz napełnić wiadro bagnem.
Idź całkiem w lewo i porozmawiaj z Panią Jeziora - aby ją zastąpić musisz być kobietą i mieć Royal Seal.
Użyj wędki na jeziorze, aby złowić rybę.
Wyjdź przez kanał i idź do MucSwampling.
Ubierz kostium i idź na górę, daj zielonemu wiadro z bagnem a dostaniesz resztkę potrawy w słoiku.
Idź do Joke Shop, spójrz na zieloną rzecz pod sufitem, porozmawiaj o bombie ze sprzedawcą i daj mu potrawę a zrobi dla ciebie bombę.
Idź na mapie do namiotu, porozmawiaj z człowiekiem w budce i wejdź do namiotu.
Porozmawiaj z czarownikami trochę.
Użyj shake'a na czarowniku z trąbką.
Użyj bomby śmierdzącej.
Wróć do namiotu, weź księgę i po chwili dostaniesz Royal Wizard ID.
Idź do zamku.
Daj strażnikom pieniądze i pokaż ID w bramie.
Na dziedzińcu porozmawiaj z księciem - użyj dialogów z "peas" i "peashooter".
Wejdź do zamku.
Weź cymbały ze stołu.
W lewym pokoju śpi królewna a w prawym płacze dziecko.
Idź całkiem w lewo porozmawiać z królem.
Foce daj rybę a zdobędziesz ją.
Idź do pokoju dziecka, użyj "wedge" na kołyskę, obok okna weź trybko, z łóżka weź footbal rattle i obok weź klakson.
Idź do MucSwampling.
Ubierz kostium i idź za ladę, użyj trybka na tyle zegara.
Idź na górę i porozmawiaj z zielonym, porozmawiaj z dziećmi i spróbuj zabrać mleko.
Idź do tatuażysty.
Wejdź i powiedz, że chcesz tatuaż, zażąda 400 dolarów, przed wyjściem musisz zabrać ulotkę.
Daj ulotkę Anorak man w MucSwamplingu.
Wróć do tatuażysty a okaże się, że jesteś 1000 klientem i za darmo zrób sobie tatuaż "jewel encrusted crown and 2 crossed enchanted swords".
Idź na bagna - bezpośrednio na mapie.
Porozmawiaj z nurkiem, a odejdzie i zostawi butlę i kombinezon - weź je.
Użyj butli na pontonie.
Użyj pontonu i popłyń na wyspę a tam zabierz miecz.
Wróć do zamku, na dziedzińcu wymień swój miecz na groch z księciem.
Użyj grochu na materacach śpiącej księżniczki, zapytaj ją jak uciszyć dziecko.
Da ci grzechotkę, weź ją i użyj na płaczącym dziecku.
Weź z dziedzińca wyrzuconą przez dziecko grzechotkę i idź do zielonego w MucSwamplings.
Daj zielonym dzieciom grzechotkę i weź mleko.
Mleko zanieś płaczącemu dziecku w zamku a w końcu zaśnie.
Idź w przejście za tronem króla.
Zobacz pentagram, spróbuj przejść w prawo, porozmawiaj z demonami a zrzucą cię ze schodów.
Wróć tam i użyj shake'a na pentagramie - demony się posklejają.
Zobacz przez okno po lewej, wróć do kowala w Street of the traders.
Przywiąż balon do ogrodzenia, idź przed MucSwamplings po kolejny balon i znowu przywiąż do ogrodzenia, trzeci raz zrób to ponownie.
Wzlecisz do wieży zamku.
Idź przed sarkofag i po upadku weź radioaktywne pudełko.
Otwórz drzwi i zobacz 2 demony, wyjdź przez tubę i przez okno.
Po upadku idź na mapie do Calypso's, a znajdziesz się na statku.
Użyj książki, aby zniknęły łańcuchy, weź opaskę z czaszki.
Spróbuj wyjść.
Po scence przeczytaj dziennik znajdując w nim pocztówkę oraz weź papugę po prawej.
Wyjdź po lewej.
Na pokładzie wejdź w drzwi po prawej, weź nóż na środkowym filarze, użyj noża na hamaku z pijanym piratem i weź zapałki (nad hamakiem).
Na pokładzie porozmawiaj z piratem wiążącym linę, zamień się z nim na słoneczne okulary.
Idź w lewo, jest tam pirat używający młotka, popchnij go i zabierz młotek, gwoździe i deskę.
Idź w drzwi po lewej i porozmawiaj z więźniem, poproś go żeby dał ci spawarkę.
Użyj spawarki na łańcuchu na pokładzie obok pijanego pirata, wyjdzie kapitan i zabroni ci.
Użyj deski na drzwiach kapitana, ponownie użyj spawarki, zejdź na dół, zabierz pudełko radioaktywne i wróć na górę.
Wespnij się na bocianie gniazdo używając siatki z lin, użyj pocztówki na teleskopie, zejdź na dół.
Idź w prawo, po drabince i porozmawiaj ze sternikiem, zamień jego papugę z tą, którą masz w inwentarzu, potem użyj na niej gumy do żucia (cukierek).
Wyjdź w lewo i zaśniesz.
Na wyspie.
Podnieś łopatę, idź w prawo a zobaczysz, że zabrano twoją skrzynkę, porozmawiaj z nim, ale to nic nie da.
Weź ręcznik i idź do dżungli.
Weź patyk po prawej, porozmawiaj z dzieckiem.
Użyj ikonki prezentu na balonie a następnie na dziecku, w zamian dostaniesz od niego muszlę.
Idź w prawo do groty, tam weź whiskey.
Ukaże się Dżin, ale nie może on spełniać życzeń, bo jest pijany.
Wróć na plażę, użyj kija na łopacie i użyj łopaty a zbudujesz zamek.
Na dziurze użyj ręcznika a na ręczniku muszli, porozmawiaj z chłopcem z plaży.
Weź pudełko radioaktywne i idź do dżungli, idź w lewo w górę do cafe, po drodze weź psa, który zmieni się w pieska.
Idź do cafe. Zamów kawę, a uśniesz.
Po przebudzeniu zamów następną kawę i weź ją.
Idź teraz dolną ścieżką, na rozdrożu jest dealer.
Spróbuj do niego mówić: Word?? Say Eh?. Do the talk! Yo, What's happening? How's it hanging. Then - Word, brother. Got any salmon?
Sprzedaje on kofeinę, ale nie masz pieniędzy.
Weź gwizdek z ziemi.
Idź w górę do maszyny tortur, porozmawiaj z człowiekiem.
Idź w lewo, na generatorze użyj pieska i użyj gwizdka.
Przejdź w prawo, przełącz dźwignię i użyj gwizdka a zobaczysz tortury.
Wróć w dół i idź w lewo do konkursu Limbo.
Porozmawiaj z człowiekiem z megafonem i zapisz się do konkursu.
Przed barierką użyj gwizdka co odwróci uwagę a ty dostaniesz 3 bungas.
Porozmawiaj z dealerem a dostaniesz kofeinę.
Użyj kofeiny na kawie, a kawy na butelce dżina.
Potrzyj butelkę dżina i zażycz sobie być z powrotem w domu Calypso.
Po długim intro jesteś w celi z dziewczyną.
Spróbuj otworzyć drzwi - dziewczyna da ci spinkę, na zewnątrz spotkasz innego Simona, który da ci gałąź.
Wyjdź w prawo do mapy.
Idź do Dark Woods.
Porozmawiaj z dzieciakiem, chce coś do jedzenia.
Idź w prawo, porozmawiaj z robakami w meblach.
Idź w prawo, porozmawiaj z wiedźmami.
Volcano Rim: Weź spray i książkę, zerknij na książkę.
Secluded Hut: Zakończ rozmowę, zamknij drzwi, weź sodę, słomkę, chusteczkę i kota.
Volcano Rim: Użyj słomki na sodzie, aby ją wypić, użyj kota na roślinie, użyj pustej butelki na ślinie, którą wypluła roślina.
Wróć do graczy i weź jeszcze 3 butelki sody.
Goblin Camp: użyj śliny w butelce na kielichach goblinów, porozmawiaj z nimi, aby napili się z kielichów, kiedy zasną weź róg z bramy i idź w lewo.
Wejdź do dużego namiotu, zabierz pieprz i żywność.
Porozmawiaj z Elfem a poprosi cię o perfumy.
Wlej sodę do buteleczki po perfumach, użyj pieprzu na Elfie, daj mu chusteczkę i daj mu perfumy, a da ci klocek (jeśli zrobisz za wolno powtórz: pieprz, chusteczka, perfumy).
Idź w lewo.
Są tam 2 gobliny, jeden z nich wyrzuca ciągle szóstki.
Użyj sody na ognisku, kiedy dym ich oślepi weź monety dużemu.
Kiedy pobiją się weź też kostki.
Wyjdź do mapy.
Dark Woods: daj dziecku jedzenie i sodę a rozedmie go, weź lupę, idź w prawo i daj klocek robakom a dostaniesz sztuczną szczękę.
Idź do wiedźm, pierwszej daj szczękę, drugiej róg a trzeciej lupę - zrobią wywar.
Użyj pustej butelki na wywarze, aby nabrać trochę.
Użyj wywaru na graczach, jeden z nich zmieni się w psa, zapytaj czy możesz się dosiąść, automatycznie weźmiesz psa.
Kiedy będzie twoja kolej zapytaj czy możesz użyć własnych kości - wygrasz katalog.
Idź do Goblin's camp i tam cały czas w lewo do czaszki.
Wejdź i porozmawiaj ze świniami, wyjdź i wejdź ponownie, powiedz, że jesteś projektantem i pokaż katalog a pozwolą ci wejść.
Weź obraz ze ściany po prawej.
Idź w górę i spotkaj się z wielką świnią.
Wróć i idź w lewo, użyj obrazu (dywanika) na pocie a następnie na sprayu.
Użyj dźwigni, aby zgasić światło i w ciemnościach idź do wielkiej świni.
Po wyjściu od świni wróć do niej ponownie, zobacz pieska w inwentarzu i ubierz - musi zamienić się w pantofle.
Wróć ponownie, spryskaj się sprayem goblinów, ubierz pantofle i przejdź przed świnią.
Idź w lewo do laboratorium, zobacz skaner rąk.
Po prawej weź śrubokręt, użyj go na dłoni Sordida po prawej, dłoni użyj na skanerze rąk i weź gałązkę, idź w lewo.


Autor:Adam

Źródło:http://przygodowki.web.iq.pl

2014-03-31T16:03:39+01:00

Code: Select all

Możesz używać mapy w inwentarzu aby się szybciej przemieszczać.

Weź magnes z lodówki, otwórz szufladę i weź nożyczki.
Wyjdź z chatki, idź w prawo do kowala i od niego w górę.
Wejdź do tawerny. Na maszynie po lewej leżą zapałki - weź je.
Porozmawiaj z kobietami przy stole - zapytaj je o Sordida.
Użyj nożyczek na brodzie krasnala po lewej.
Idź do pokoju po prawej i rozmawiaj z czarodziejami, aż powiedzą ci jak zostać czarownikiem i że musisz zdobyć laskę.
Wyjdź z tawerny, idź w lewo, obok shoppe idź w górę, przejdź obok handlarza i idź w lewo do apteki, przed nią zabierz drabinę i wejdź do środka.
Zabierz cold remedy i specimen jar.
Wróć do shoppe i idź w lewo do lasu.
Na skrzyżowaniu idź w górę, potem w prawo do sowy - porozmawiaj z nią, weź piórko ze ścieżki.
Wróć do skrzyżowania i na nim w dół, przejdź w prawo do gadającego korzenia, porozmawiaj z termitami, poproszą cię o przyniesienie trochę mahoniu.
Idź w dół i w lewo do chatki wiedźmy, pokręć rączką studni i zabierz wiadro z wodą.
Wróć na poczwórne skrzyżowanie, idź w prawo i porozmawiaj z wielkoludem, pomóż mu, a da ci gwizdek.
Wróć do skrzyżowania, w dół, do termitów i w prawo do mostku z trollem.
Porozmawiaj z trollem, użyj gwizdka (zaoferuj go trollowi w rozmowie), przejdź przez mostek.
Na rozwidleniu idź w prawo aż spotkasz Oaf.
Porozmawiaj z nim o fasolkach, użyj wiadra na fasolkach, wróć w to miejsce i zabierz fasolki z kałuży.
Wróć do chatki, gdzie zaczynałeś grę, zasadź fasolki w kompoście za chatką, weź melon.
Wróć do mostu trolla i idź w lewo w górę.
Uciekniesz przed dźwiękiem saksofonu, wróć i rzuć w saksofon melonem a dostaniesz go.
Idź do poczwórnego skrzyżowania, idź w prawo i jeszcze raz w prawo - będziesz na rozdrożu o pięciu drogach - idź w prawą górna drogę.
Porozmawiaj z archeologiem - szuka skamieniałości.
Idź w prawo (jesteś w centrum lasu) weź i zobacz kamień w centrum ekranu.
Wejdź w górne lewe przejście przed fortecę goblinów - weź papier z ziemi.
Wróć, idź w prawo do chatki drwala.
Jest smutny, bo nie może ściąć drzewa, potrzebuje magicznej siekiery - da ci wykrywacz metalu.
Wróć do centrum lasu i idź w górną prawą ścieżkę.
Idź przez jaskinię na bagna, wejdź do domku na bagnach.
Zaakceptuj potrawę, zjedz tyle ile możesz, napełnij słoik potrawą, kiedy nadarzy się okazja wyjdź.
Idź w prawo, aż do śpiącego wielkoluda, użyj przy nim saksofonu, idź w prawo do jaskini smoka.
Kiedy cię osmoli, wejdź ponownie i szybko daj mu cold remedy. Weź gaśnicę ze środka.
Idź za jaskinię i weź kamień.
Wróć do śpiącego wielkoluda i raz w lewo i użyj tu wykrywacza metalu.
Idź do shoppe i daj sprzedawcy listę zakupów od goblinów.
Idź do kowala i daj mu kamień.
Idź do paleontologa i daj mu skamieniałość - powiedz, że znalazłeś to w górach.
Idź na lewo od śpiącego giganta, weź minerał (milrith ore) z popiołów.
Zanieś minerał do kowala, aby zrobił ci siekierę, weź też clapper ze stołu i linę.
Połącz linę z magnesem.
Idź do drwala, daj mu siekierę a odejdzie.
Wejdź do chatki, zabierz szpilkę ze stołu, zgaś gaśnicą ogień.
Porusz hak nad paleniskiem, z piwnicy weź mahoń.
Idź do termitów i daj im mahoń (rozmawiając).
Znajdź miejsce gdzie las przeradza się w skały i jest tam wejście w skałach - w tym ekranie pójdź w prawo na dół do wieży (na mapce TOWER).
Użyj clapper na dzwonku i użyj dzwonka.
Wejdź po włosach i porozmawiaj z dziewczyną dopóki nie zmieni się w świnkę, którą weźmiesz.
Użyj termitów na desce w podłodze.
Użyj drabiny na drugiej dziurze i zejdź, otwórz trumnę.
Wejdź ponownie przez drzwi główne i otwórz trumnę, pociągnij za bandaż, weź różdżkę.
Idź do miejsca gdzie las przechodzi w kamień idź do góry do wodospadu.
Zejdź na dół używając winorośli w lewym dolnym rogu.
Porozmawiaj z Golumem, daj mu słoik z bagnem, zaczniesz łowić i znajdziesz pierścień.
Wróć do apteki.
Idź w lewo przed apteką, użyj świnki na drzwiach z trufli.
Wejdź, zabierz dymiarkę i kapelusz, na zewnątrz użyj dymiarki na ulu i weź wosk.
Idź do tawerny, powiedz barmanowi żeby ci zrobił drinka, kiedy będzie zajęty użyj wosk na beczce.
Barman wyniesie beczkę i da ci broszurkę.
Wyjdź i zabierz beczkę.
Idź do centrum lasu, weź kamień na środku i spójrz na niego - "beer" to hasło.
Ubierz brodę i wejdź do jaskini na środku.
Idź w lewo, zatrzyma cię strażnik, zaoferuj mu beczkę z piwem.
Wyjdź z piwiarni w górę i idź w lewo, porozmawiaj z tym pod mostem, zapytaj o złote drzwi.
Weź hak, wróć do piwiarni, użyj piórka na śpiącym krasnoludzie i weź klucz.
Użyj klucza na złotych drzwiach, krasnoludowi daj ulotkę piwną, a da ci diament.
Sprzedaj diament handlarzowi przy kaczkach - targuj się, aby dostać 20 sztuk złota.
Idź do sklepu, kup młotek i white spirit.
Wyjdź na zewnątrz, otwórz paczkę i wejdź do niej.
W fortecy goblinów: otwórz paczkę, spojrzyj na skrzynie, weź spellbook, spójrz na nią, a znajdziesz kartkę.
Weź kość szczura, użyj kartki na drzwiach, użyj kości na zamku, weź kartkę razem z kluczem.
Otwórz drzwi kluczem i wyjdź.
Weź wiadro i idź w dół.
Zdejmij pierścień.
Porozmawiaj z Druidem dopóki nie powie ci, że musi zobaczyć pełnię księżyca.
Załóż wiadro na jego głowę, weź pastylki miętowe, użyj płonącego patyka nad wiadrem.
Druid zamieni się w żabę i ucieknie, kiedy usłyszysz głosy otwórz "żelazną dziewicę" i schowaj się wewnątrz.
Kiedy żaba wróci weź piłę i użyj jej na kracie. Wyjdź.
Idź do jaskini smoka, przed wejściem użyj haka na kamieniu nad jaskinią.
Wespnij się do góry i używaj magnesu ze sznurkiem na dziurze 4 x, aż magnes wyjedzie bez złota.
Zejdź, idź w prawo do gadającego drzewa (przy drabince ze szpilek przeskocz na kamienny podest, aby przejść w prawo).
Porozmawiaj z nim, potem użyj na plamie white spirit, a powie ci magiczne słowa.
Wróć do tawerny i porozmawiaj z czarodziejami, daj im laskę i zapłać, aby zostać czarodziejem, zapytaj też o Sordida.
Idź do apteki, sprzedawca chce abyś znalazł dla niego Frogsbane.
Wróć na bagna i wejdź do chatki.
Jeśli cię jeszcze poczęstuje zjedz to, kiedy wyjdzie popchnij skrzynię, otwórz właz i zejdź niżej.
Napraw deskę młotkiem i idź dalej. Na czaszce weź roślinę.
Wróć do apteki i daj Druidowi frogsbene, a otrzymasz napój "Drink Me".
Idź do domku wiedźmy (tam gdzie studnia, od korzenia w dół).
Weź jej miotłę - wyrzuci cię.
Wróć ponownie i zgódź się na grę - używaj tylko zaklęcia "Sausages".
Jeśli przegrasz wróć, jeśli wygrasz, wiedźma zamieni się w smoka - powiedz "abracadabra" i ucieknij do mysiej dziury.
Idź w góry i tam gdzie drabinka z igieł, użyj igły na brakującej dziurze i przejdź po niej.
Obok bałwana zjedz pastylki miętowe i idź dalej.
Przy mostku użyj miotły.
Wypij "drink me" i przejdź przez szczelinę w drzwiach, znajdziesz się w ogrodzie.
Zapisz stan gry - bo u mnie się tutaj zawiesiła.
W ogrodzie weź liść, weź kamień, spójrz do wiadra i weź zapałkę.
(Po wzięciu zapałki moja wersja gry stanęła na 2 minuty, ale potem poszła dalej)
Idź w lewo, weź liść lilii, użyj na nim zapałki i liścia, popłyń do nasion, weź nasionko, wróć na brzeg, użyj kamienia na nasionku.
Użyj psiego włosa na kranie, użyj oleju na kranie, pociągnij sznurek, aby odkręcić wodę.
Teraz możesz przepłynąć w lewo.
Wyjdź na ląd i idź do żaby, kiedy cię wypluje spójrz na wodę, weź kijankę.
Mów do żaby o kijance.
Kiedy odskoczy weź grzyby i zjedz je.
Wejdź do wieży, kiedy wyjdziesz weź gałąź, wróć do środka i użyj gałęzi na skrzyni.
Weź tarczę i włócznię. Zejdź na dół.
Porusz dźwignię, weź skrzynię, połóż skrzynię na bloku, porusz dźwignię dwa razy, weź świeczki.
Użyj włóczni, aby dosięgnąć czaszkę pod sufitem po lewej, weź czaszkę.
Idź do góry dwukrotnie.
Weź skarpetkę, pouch i różczkę.
Weź książkę i przeczytaj ją, porozmawiaj z lustrem.
Włóż skarpetę do pouch, użyj tego na mysiej dziurze a złapiesz myszkę.
Idź na górę i porozmawiaj z demonami, rozmawiaj dopóki nie powiedzą ci, że chcą powrócić do piekła, po tym porozmawiaj z nimi jeszcze.
Weź książkę z półki i przeczytaj ją.
Weź chemikalia, użyj ich na tarczy, a tarczę powieś na haku.
Wróć na dół, poproś lustro, aby pokazało ci laboratorium - podsłuchasz, jakie są prawdziwe imiona demonów.
Wróć na górę, rozmawiaj z demonami, jeden z nich da ci kredę, zaczniesz rytuał i odeślesz demony.
Idź do teleportera i wybierz Fiery Pits of Rondor jako cel.
Weź sapling i pebble. Porozmawiaj z człowiekiem, da ci broszury.
Spójrz na broszury a znajdziesz gumkę, użyj gumki na patyku, aby stworzyć procę.
Użyj procy na dzwonku i zabierz zapałki z lady.
Idź w prawo, przejdź przez most i zabierz wiadro.
Wejdź w prawo, użyj różczki na czarnoksiężniku, aby go zamienić w kamień.
Zapal lawę zapałkami, wrzuć różczkę do lawy.
Kiedy Sordid będzie chciał cię zabić użyj na nim wiadra.
KONIEC


Autor:Adam

Źródło:http://przygodowki.web.iq.pl

2014-03-31T20:34:51+01:00

Re: Simon The Sorcerer 1&2

Skończyłem oba tytuły, mam gdzieś opis w gry komputerowe, jak wyżebrzecie to poszukam... ( jak mi się zachce)

Return to Solucje