Polski

Teenagent

raxor5566 Opis przejścia

Code: Select all

Daj dokumenty strażnikowi, idź w prawo, wejdź w prawe drzwi.
Z łóżka wyciągnij sprężynę. Pociągnij za żarówkę.
Wołaj do drzwi aż strażnik przyniesie ci posiłek.
Przypnij kabel do miski, załącz przełącznik, zawołaj strażnika.
Po porażeniu strażnika prądem zabierz mu klucz i użyj go na drzwiach.
Test drugi - musisz zdobyć hasło.
Wyjdź z pokoju i idź w lewo. Weź gałązkę z żółtego krzaka.
Połaskocz nią żołnierza. Wypadnie mu nóż - zabierz go.
Wyjdź, idź w lewo do muru i na ziemi użyj sprężyny, przeskoczysz na drugą stronę i zdobędziesz łopatę.
Idź w prawo i w screenie z pokojem 001 do góry, tam gdzie namiot.
Na ogrodzeniu użyj noża i za pomocą łopaty wykop kalejdoskop.
Kalejdoskop wymień na magazyn z żołnierzem w budce strażniczej.
Użyj magazynu na związanym żołnierzu.
Powiedz poznane hasło barmanowi w kantynie.
Zabierz okruszki ze stołu, ze śmietnika na zewnątrz zabierz linę.
Żołnierzowi z budki strażniczej zabierz granat.
Granat użyj na linie, następnie granatu na szufladzie w pokoju 001 - weź pigułki.
Wyjdź z pokoju.
Idź w lewo, potem w górę. Wejdź na słup przy zbiorniku z błotem.
Kiedy będziesz w mule napełnij kubek mułem.
Połącz okruszki z pigułkami, użyj ich na słupie.
Kiedy ptak zemdleje - zabierz go i użyj na antenie z radia w kantynie.
Kiedy barman odejdzie zamień jego kubek ze swoim kubkiem z błotem.
Zagadaj go żeby się napił. Wejdź do pomieszczenia po lewej. Dotknij migającej dziurki w beczce.
Weź złamane wiosło z łódki.
Idź w lewo do domku - tam zabierz piłę łańcuchową i ser z szafy.
Wróć do łódki idź w dół do wioski.
Z samochodu weź grzebień, dźwignią otwórz bagażnik.
Z bagażnika weź skrzynkę z narzędziami.
Z niej wyciągnij lewarek i klucz francuski.
Pogadaj z chłopcem 2 razy. Użyj klucza na obręczy z kosza.
Kiedy chłopiec odjedzie z dziadkiem wejdź do środka. Z górnej prawej szuflady zabierz chusteczkę.
Zabierz wiatraczek i strzelbę.
Wyjdź i idź w górę na pole.
Zabierz grabie i sierp.
Kopnij kurę i zabierz piórko.
Przeszukaj snopki aby znaleźć igłę.
Użyj strzelby na wronach aby odleciały, zabierz płetwy i gogle.
Użyj chusteczki na mysiej dziurze i daj jej ser. Mysz jest twoja.
Wróć w dół przed dom i w prawo. Użyj wiatraczka na praniu.
Zadzwoń dzwonkiem i wejdź. Powiedz starszej pani, że pranie jest suche.
Wyjdź i zabierz sznur na pranie.
Wróć do jeziora i idź w prawo. Porozmawiaj z żołnierzem 2 x - da ci czekoladę. Weź papierek z ziemi.
Idź dookoła posiadłości górną ścieżką.
Jest tam krzak, weź z niego ziemniaka.
Idź w lewo i zabierz kamień, idź dalej w lewo.
Kiedy strażnik pije - wystrasz go i zabierz butelkę (jeśli nie pije to chodź w kółko posiadłości, aż będzie pił).
Wróć do krzaka ziemniaka. Zbadaj gałąź. Użyj whiskey na pile łańcuchowej i piły na gałęzi.
Zabierz gałąź, wróć do jeziora. Napraw wiosło przy pomocy gałęzi i kleju.
Łódka popłyń na wyspę i zabierz 2 kwiaty.
Wróć na brzeg.
Użyj płetw na goglach, następnie kompletu na jeziorze. Nurkując zabierz kotwicę leżąca na lewo od wraku.
Użyj sierpa na studni aby go zaostrzyć.
Idź do domku w lesie (w lewo). Użyj czekolady na serduszku w drzwiach.
Teraz papierku po czekoladzie na czekoladzie.
Wróć do domku z babcią. Daj czekoladę młodej dziewczynie - da ci wstążkę.
Daj kwiatki babci i dziewczynie - pozwoli ci zabrać miotełkę ze stołka obok niej.
Idź do domku w lesie, zagadaj wiewiórkę kilka razy aż rzuci w ciebie orzechem.
Połącz wstążkę z grabiami i przeczesz trawnik, weź orzech.
Wejdź do domku, użyj miotełki w kominku, potem miotełki na ziemniaku.
W domku babci zamień orzech z jabłkiem na stole.
Idź do posiadłości i ścieżką w dół, zamień jabłko z szyszką jeża.
Idź w lewo i ścieżką w lewy górny róg.
Użyj szyszki na piórku i na igle. Powstałą lotką rzuć w ul.
Wejdź w właz.
Idź w dół od domku babci. Lewarkiem podnieś kamień i weź kość.
Sierpem zetnij rośliny, wejdź do pieczary.
Przeczytaj napis na ścianie.
TERAZ SZYBKO, NAJLEPIEJ NAGRAJ GRĘ:
Do dziury wsadź myszkę, potem kamień i zaklej klejem.
Jeśli ci się nie uda to wczytaj stan gry.
Weź złoty orzech, który wypchnie myszka.
Idź do psa, daj mu kość, otwórz klapę za nim.
Wejdź na dół i zobacz pająka. Zamknij klapę, otwórz ją jeszcze raz i wejdź do piwnicy.
Zapal światło i zabierz łopatę.
Daj żołnierzowi przed posiadłością złoty orzech.
Jeden ekran w prawo dołem, wykop łopatą dziurę - porażka.
Ekran w prawo - wrzuć granat do dziupli i wejdź na drzewo - porażka.
Połącz linę z kotwicą i użyj na murze - porażka.
Idź na front posiadłości. Po rozmowie z Johnem Noty weź banknot.
Zobacz na banknot i zanieś go Annie.
Wejdź przez drzwi. Wejdź w drzwi po lewej, weź wałek i chilli.
Wyjdź z kuchni i wejdź w następne drzwi. Z łóżka weź korek.
Weź koniak i szczypce.
Przeczytaj gazetę i weź pilota.
Idź schodami na górę.
Przeszukaj szuflady biurka - weź aparat i dyktafon.
Zbadaj książki - poszukaj kursorem pojedynczej książki i spróbuj ją zabrać.
Przeczytaj jej tytuł i otwórz szufladę w biurku o tym samym kolorze.
Pociągnij za książkę - ze skrytki weź kasetę.
Weź papiery z kosza.
Zejdź na dół i idź do drzwi na samym końcu korytarza.
Owiń korek papierem i wsadź go do zlewu. Puść wodę.
W wodzie użyj chilli, naklejkę naklej na koniak.
Idź znowu na górę i weź znowu papiery z kosza.
Idź do kuchni.
Połóż fałszywe chilli na stoliku. Kiedy kucharz wyjdzie otwórz lodówkę.
Spróbuj zabrać mięso. Zapal papier używając pieca i użyj na mięsie.
Weź mięso i wrzuć do garnka.
Użyj wałka na radiu, weź baterie, użyj ich na dyktafonie.
Idź do sypialni, włóż kasetę do video, włącz TV i użyj pilota na video.
Kiedy leci kaseta zrób zdjęcie TV i nagraj głos na dyktafon.
Idź do łazienki. Szczypcami weź skarpetki z kosza.
Wejdź do pokoju obok - robot chce identyfikacji.
Użyj na min zdjęcia, dyktafonu i skarpetek.
Z sejfu zabierz słoik i książkę.
Kiedy musisz się schować wybierz dolną lewą krawędź ekranu - to miejsce jest nazwane.
Kiedy Noty wyjdzie zabierz klamkę z szafki.
Użyj klamki na dziurze przy łazience, wejdź używając klamki po prawej.
Połknij tabletkę, przejdź przez wentylator i wyłącz go.
Wejdź do drzwi.
Idź do sypialni i za parawan.
Porozmawiaj z Noty i uderz go butelką chili.
KONIEC


Autor: Adam
Page 1 of 1 1 https://forum.thecompany.pl/gamingowa-biblioteka-solucje/teenagent-t3086.html
2013-11-21T15:02:17+01:00
Opis przejścia

Code: Select all

Daj dokumenty strażnikowi, idź w prawo, wejdź w prawe drzwi.
Z łóżka wyciągnij sprężynę. Pociągnij za żarówkę.
Wołaj do drzwi aż strażnik przyniesie ci posiłek.
Przypnij kabel do miski, załącz przełącznik, zawołaj strażnika.
Po porażeniu strażnika prądem zabierz mu klucz i użyj go na drzwiach.
Test drugi - musisz zdobyć hasło.
Wyjdź z pokoju i idź w lewo. Weź gałązkę z żółtego krzaka.
Połaskocz nią żołnierza. Wypadnie mu nóż - zabierz go.
Wyjdź, idź w lewo do muru i na ziemi użyj sprężyny, przeskoczysz na drugą stronę i zdobędziesz łopatę.
Idź w prawo i w screenie z pokojem 001 do góry, tam gdzie namiot.
Na ogrodzeniu użyj noża i za pomocą łopaty wykop kalejdoskop.
Kalejdoskop wymień na magazyn z żołnierzem w budce strażniczej.
Użyj magazynu na związanym żołnierzu.
Powiedz poznane hasło barmanowi w kantynie.
Zabierz okruszki ze stołu, ze śmietnika na zewnątrz zabierz linę.
Żołnierzowi z budki strażniczej zabierz granat.
Granat użyj na linie, następnie granatu na szufladzie w pokoju 001 - weź pigułki.
Wyjdź z pokoju.
Idź w lewo, potem w górę. Wejdź na słup przy zbiorniku z błotem.
Kiedy będziesz w mule napełnij kubek mułem.
Połącz okruszki z pigułkami, użyj ich na słupie.
Kiedy ptak zemdleje - zabierz go i użyj na antenie z radia w kantynie.
Kiedy barman odejdzie zamień jego kubek ze swoim kubkiem z błotem.
Zagadaj go żeby się napił. Wejdź do pomieszczenia po lewej. Dotknij migającej dziurki w beczce.
Weź złamane wiosło z łódki.
Idź w lewo do domku - tam zabierz piłę łańcuchową i ser z szafy.
Wróć do łódki idź w dół do wioski.
Z samochodu weź grzebień, dźwignią otwórz bagażnik.
Z bagażnika weź skrzynkę z narzędziami.
Z niej wyciągnij lewarek i klucz francuski.
Pogadaj z chłopcem 2 razy. Użyj klucza na obręczy z kosza.
Kiedy chłopiec odjedzie z dziadkiem wejdź do środka. Z górnej prawej szuflady zabierz chusteczkę.
Zabierz wiatraczek i strzelbę.
Wyjdź i idź w górę na pole.
Zabierz grabie i sierp.
Kopnij kurę i zabierz piórko.
Przeszukaj snopki aby znaleźć igłę.
Użyj strzelby na wronach aby odleciały, zabierz płetwy i gogle.
Użyj chusteczki na mysiej dziurze i daj jej ser. Mysz jest twoja.
Wróć w dół przed dom i w prawo. Użyj wiatraczka na praniu.
Zadzwoń dzwonkiem i wejdź. Powiedz starszej pani, że pranie jest suche.
Wyjdź i zabierz sznur na pranie.
Wróć do jeziora i idź w prawo. Porozmawiaj z żołnierzem 2 x - da ci czekoladę. Weź papierek z ziemi.
Idź dookoła posiadłości górną ścieżką.
Jest tam krzak, weź z niego ziemniaka.
Idź w lewo i zabierz kamień, idź dalej w lewo.
Kiedy strażnik pije - wystrasz go i zabierz butelkę (jeśli nie pije to chodź w kółko posiadłości, aż będzie pił).
Wróć do krzaka ziemniaka. Zbadaj gałąź. Użyj whiskey na pile łańcuchowej i piły na gałęzi.
Zabierz gałąź, wróć do jeziora. Napraw wiosło przy pomocy gałęzi i kleju.
Łódka popłyń na wyspę i zabierz 2 kwiaty.
Wróć na brzeg.
Użyj płetw na goglach, następnie kompletu na jeziorze. Nurkując zabierz kotwicę leżąca na lewo od wraku.
Użyj sierpa na studni aby go zaostrzyć.
Idź do domku w lesie (w lewo). Użyj czekolady na serduszku w drzwiach.
Teraz papierku po czekoladzie na czekoladzie.
Wróć do domku z babcią. Daj czekoladę młodej dziewczynie - da ci wstążkę.
Daj kwiatki babci i dziewczynie - pozwoli ci zabrać miotełkę ze stołka obok niej.
Idź do domku w lesie, zagadaj wiewiórkę kilka razy aż rzuci w ciebie orzechem.
Połącz wstążkę z grabiami i przeczesz trawnik, weź orzech.
Wejdź do domku, użyj miotełki w kominku, potem miotełki na ziemniaku.
W domku babci zamień orzech z jabłkiem na stole.
Idź do posiadłości i ścieżką w dół, zamień jabłko z szyszką jeża.
Idź w lewo i ścieżką w lewy górny róg.
Użyj szyszki na piórku i na igle. Powstałą lotką rzuć w ul.
Wejdź w właz.
Idź w dół od domku babci. Lewarkiem podnieś kamień i weź kość.
Sierpem zetnij rośliny, wejdź do pieczary.
Przeczytaj napis na ścianie.
TERAZ SZYBKO, NAJLEPIEJ NAGRAJ GRĘ:
Do dziury wsadź myszkę, potem kamień i zaklej klejem.
Jeśli ci się nie uda to wczytaj stan gry.
Weź złoty orzech, który wypchnie myszka.
Idź do psa, daj mu kość, otwórz klapę za nim.
Wejdź na dół i zobacz pająka. Zamknij klapę, otwórz ją jeszcze raz i wejdź do piwnicy.
Zapal światło i zabierz łopatę.
Daj żołnierzowi przed posiadłością złoty orzech.
Jeden ekran w prawo dołem, wykop łopatą dziurę - porażka.
Ekran w prawo - wrzuć granat do dziupli i wejdź na drzewo - porażka.
Połącz linę z kotwicą i użyj na murze - porażka.
Idź na front posiadłości. Po rozmowie z Johnem Noty weź banknot.
Zobacz na banknot i zanieś go Annie.
Wejdź przez drzwi. Wejdź w drzwi po lewej, weź wałek i chilli.
Wyjdź z kuchni i wejdź w następne drzwi. Z łóżka weź korek.
Weź koniak i szczypce.
Przeczytaj gazetę i weź pilota.
Idź schodami na górę.
Przeszukaj szuflady biurka - weź aparat i dyktafon.
Zbadaj książki - poszukaj kursorem pojedynczej książki i spróbuj ją zabrać.
Przeczytaj jej tytuł i otwórz szufladę w biurku o tym samym kolorze.
Pociągnij za książkę - ze skrytki weź kasetę.
Weź papiery z kosza.
Zejdź na dół i idź do drzwi na samym końcu korytarza.
Owiń korek papierem i wsadź go do zlewu. Puść wodę.
W wodzie użyj chilli, naklejkę naklej na koniak.
Idź znowu na górę i weź znowu papiery z kosza.
Idź do kuchni.
Połóż fałszywe chilli na stoliku. Kiedy kucharz wyjdzie otwórz lodówkę.
Spróbuj zabrać mięso. Zapal papier używając pieca i użyj na mięsie.
Weź mięso i wrzuć do garnka.
Użyj wałka na radiu, weź baterie, użyj ich na dyktafonie.
Idź do sypialni, włóż kasetę do video, włącz TV i użyj pilota na video.
Kiedy leci kaseta zrób zdjęcie TV i nagraj głos na dyktafon.
Idź do łazienki. Szczypcami weź skarpetki z kosza.
Wejdź do pokoju obok - robot chce identyfikacji.
Użyj na min zdjęcia, dyktafonu i skarpetek.
Z sejfu zabierz słoik i książkę.
Kiedy musisz się schować wybierz dolną lewą krawędź ekranu - to miejsce jest nazwane.
Kiedy Noty wyjdzie zabierz klamkę z szafki.
Użyj klamki na dziurze przy łazience, wejdź używając klamki po prawej.
Połknij tabletkę, przejdź przez wentylator i wyłącz go.
Wejdź do drzwi.
Idź do sypialni i za parawan.
Porozmawiaj z Noty i uderz go butelką chili.
KONIEC


Autor: Adam

2013-11-21T18:34:30+01:00

Re: Teenagent

Już wiem, o którym Adamie mowa :tuptup1:

Return to Solucje