Aliens: Colonial Marines
Zakończenie to po prostu kpina z graczy ! Ale widocznie nie chcieli utrudniać albo nie nie mieli czasu dokładnie nad tym elementem przysiąść bo terminy goniły. Jak będzie kontynuacja w ich wykonaniu to ja tego nie przeżyje !
Re: Aliens: Colonial Marines
królową matkę zabiłem w ~30 sekund, czyż to nie ...nawet tego nazwać nie umiem.
Re: Aliens: Colonial Marines
zamierzałem kupić tę grę, ale po Waszych "opiniach" widzę że dobrze zrobiłem omijając Aliena duuużym łukiem
podsumowując : dobre alieny skończyły się na Alien Breed Towe Assault, no jeszcze uznaje Alien VS Predator z 2000 roku

podsumowując : dobre alieny skończyły się na Alien Breed Towe Assault, no jeszcze uznaje Alien VS Predator z 2000 roku

Re: Aliens: Colonial Marines
tauri5 wrote:podsumowując : dobre alieny skończyły się na Alien Breed Towe Assault, no jeszcze uznaje Alien VS Predator z 2000 roku
Ja jeszcze uważam AVP 2 szczególnie z dodatkiem Primal Hunt, a potem już ni ma nic. AVP z 2010 nie zrobił szału. Taki offtop, ale najlepiej (wg mnie) wykorzystano uniwersum 'Evil Dead'.
Re: Aliens: Colonial Marines
Obie pierwsze części AvP są zajebiaszcze, może i jedynka trochę za bardzo kanciata, nawet jak na tamte czasy - po niesamowitym Unrealu - śmieszyło mnie że każda lokacja to był sześcian z sześcianem łączącym go z innym sześcianem, ale za to klimacik był i wczuć w każdego historię szło się niesamowicie. W Primal Hunt nigdy nie grałem, podobno to była zwykła napieprzanka bez grama fabuły.
Offtopic: Blizzard wykorzystał odwieczną nienawiść ludzi, obcych i predatorów w grze StarCraft, zgadnijcie która rasa na której się opiera
Offtopic: Blizzard wykorzystał odwieczną nienawiść ludzi, obcych i predatorów w grze StarCraft, zgadnijcie która rasa na której się opiera

Re: Aliens: Colonial Marines
offtopic : dzisiaj z rana obejrzałem film Prometeusz, ostatnia scena również chyba nawiązuje do obcego
ale nie wiem co twórcy chcieli tą sceną osiągnąć - rozśmieszyć widza ?

Re: Aliens: Colonial Marines
Nie zrozumiałeś filmu. tak jak i wielu ludzi. Tak, ostatnia scena ma coś wspólnego z Obcym. Skoro Scott jest ojcem Aliena, to może zrobić z kanonem co mu się podoba.
Re: Aliens: Colonial Marines
bebokus - film zrozumiałem, tylko nie wiem po co Scott wrzucił tę ostatnią scenę.
Re: Aliens: Colonial Marines
To taki wink w stronę Alien'a 

Re: Aliens: Colonial Marines
tauri5 wrote:film zrozumiałem, tylko nie wiem po co Scott wrzucił tę ostatnią scenę
przypuszczam, że to swego rodzaju darwinizm.
Re: Aliens: Colonial Marines
Widzieliście może sceny wycięte z filmu ?
Re: Aliens: Colonial Marines
trochę u mnie cienko ze zrozumieniem ENG ze słuchu, ale nieźle po nich pojechał 

Re: Aliens: Colonial Marines
Konkret recenzja. Joe i tak prawił same komplementy i dał dość dobrą ocenę. Co ciekawe gra utrzymuje się ponoć w czołówce sprzedaży; dziwny jest ten świat...
Re: Aliens: Colonial Marines
bebokus wrote:Konkret recenzja. Joe i tak prawił same komplementy i dał dość dobrą ocenę. Co ciekawe gra utrzymuje się ponoć w czołówce sprzedaży; dziwny jest ten świat...
Którą zapewne napędzają dzieci amerykańskie.

Re: Aliens: Colonial Marines
Dobra sprzedaż tych aliensów wcale nie dziwi, w końcu mechanikę szczelania wzieli z Call of Duty - ulubionej gry gimbazy, do tego masa wybuchów i mamy mega-hicior dla plebsu. A, no i są jeszcze tam jakieś alieny w grze czy coś, ale kto by się przejmował takim starym filmem dla starych dziadygów. 

Re: Aliens: Colonial Marines
no niestety panowie, dożyliśmy czasów w których coraz częściej robi się gry nie dla treści ale dla formy.
Po co grze dobra i wciągająca fabuła ? - dajmy wybuchy, zniszczenie, śmierć i pożogę.
Nieścisłości w warstwie fabularnej (o ile już jakaś fabuła w produkcie jest) ? - dajmy wybuchy i uśmierćmy jednego z bohaterów.
Po co ciekawi i wyraziści bohaterowi ? - zastąpmy ich super realistyczną grafiką w rozdz. HD, FSAA, HDR i inne szmery bajery, a i dodajmy wybuchy.
Że gra nudna jest ? - dodajmy do zdobycia 3000 osiągnięć, niech gracze mają zajęcie, a i dodajmy jeszcze więcej wybuchów
Po co grze dobra i wciągająca fabuła ? - dajmy wybuchy, zniszczenie, śmierć i pożogę.
Nieścisłości w warstwie fabularnej (o ile już jakaś fabuła w produkcie jest) ? - dajmy wybuchy i uśmierćmy jednego z bohaterów.
Po co ciekawi i wyraziści bohaterowi ? - zastąpmy ich super realistyczną grafiką w rozdz. HD, FSAA, HDR i inne szmery bajery, a i dodajmy wybuchy.
Że gra nudna jest ? - dodajmy do zdobycia 3000 osiągnięć, niech gracze mają zajęcie, a i dodajmy jeszcze więcej wybuchów
Re: Aliens: Colonial Marines
Tyle, że Aliens: CM nie ma ani super grafiki ani rozwałka nie jest rajcowna, to taki flasback do roku 2005.