Polski

Aliens: Colonial Marines

Opisujemy tu "duchowne" przeżycia z grami z różnych platform.
Pamiętaj, że istnieją tematyczne podfora, dla zachowania porządku.
tauri5 i pewnie masz rację bebokus :) W nowego Alena nie grałem, tak tylko podsumowałem quo vadis większości tego co pojawia się na rynku. Page 4 of 4 4 https://forum.thecompany.pl/gry/aliens-colonial-marines-t1209.html
2013-02-28T19:34:58+01:00

Re: Aliens: Colonial Marines

i pewnie masz rację bebokus :) W nowego Alena nie grałem, tak tylko podsumowałem quo vadis większości tego co pojawia się na rynku.

2013-03-01T17:50:03+01:00

Re: Aliens: Colonial Marines

Czekałem bardzo długo.. (zapowiedź z Reseta bodajże z 99 roku), zagrałem.... Brawo Gearbox. Kolejna kaszana na koncie.

2013-03-02T07:43:12+01:00

Re: Aliens: Colonial Marines

Rekkimaru wrote:Brawo Gearbox. Kolejna kaszana na koncie.


Gearboksów bym siem nie czepiał. W moim odczuciu cała wina spada na sege - gra ma być wydana szybko, niekoniecznie tanio, ale szybko, a nawet jeszcze szybciej i broń Boże nie przekroczyć deadline jakim jest data premiery ustanowiona kilka miesięcy wcześniej. Nawet moje zamówienie na kolekcjonerkę zostało anulowane przez dystrybutora, bo się nie wyrabiali (wydawca) z produkcją na czas.

2013-03-02T18:31:44+01:00

Re: Aliens: Colonial Marines

gra jednak miałem rację zebrała cholernie niskie noty w większości pism branżowych w PSX extreme otrzymała 4+ czyli lipa, panie i panowie.

2013-03-03T11:39:57+01:00

Re: Aliens: Colonial Marines

To już było wiadomo miesiąc temu, Panie Elmek ;)

2013-03-03T11:45:00+01:00

Re: Aliens: Colonial Marines

No tak, ale może ktoś nie doczytał do tego posta.... Panie Janusz. ;)

2013-03-03T22:53:39+01:00

Re: Aliens: Colonial Marines

Podpisuję się pod opiniami, że jeśli jednak ktoś się zdecyduje na zakup tej produkcji - niech wybierze wersję PC. Gra na Xklocku wygląda naprawdę paskudnie...
Z tego co wieść krąży po sieci - szykuje się potężny bo aż paro gigowy patch. Ile w tym prawdy tak na dobrą sprawę nie wiadomo... Na pewno przyda się naprawienia błędów technicznych. Ilość razy kiedy O'Neil zaciął się przykładowo w drzwiach i nie można było przejść, albo Aliensi którzy utknęli wręcz w teksturze ściany, że o lewitującym wielkim złym Obcym, który ściga nas w pewnym etapie gry nie wspomnę. Mowa oczywiście o wersji konsolowej gry. Jednak z tego co się orientuję, na Pecetach też takie "kwiatki" się zdarzają...
Serio, gra miała w jakimś stopniu straszyć, wywoływać niepokój - w końcu to Aliens. Jednak jeśli uprawia się kanapowe granie z kumplem, przy paru browarach to po paru takich akcjach jak wymieniłem wyżej robi się z tego istna komedia i brnie się do przodu oczekując kolejnych wstawek z których można się nieźle pośmiać. Tak zbugowanej gry nie widziałem od czasów kurde, żebym nie skłamał - Splinter Cell Double Agent ?? Jakoś tak będzie...

2013-03-05T13:54:58+01:00

Re: Aliens: Colonial Marines

Przerzucam się na indie games, one są bardziej dopracowane :-E

2013-03-05T16:35:51+01:00

Re: Aliens: Colonial Marines

Rekin ty żyjesz !! !! !!

2013-03-05T18:44:42+01:00

Re: Aliens: Colonial Marines

Rekkimaru wrote:Przerzucam się na indie games, one są bardziej dopracowane :-E


i często mają świetną fabułę !! :-)

2013-03-06T17:43:18+01:00

Re: Aliens: Colonial Marines

O to to!
Mamy tu do czynienia z podobnym zjawiskiem jakie towarzyszyło komercyjnym twórcom wiele lat temu :-E
Często te gierki nie mają wybitnej szaty graficznej więc amatorscy twórcy kombinują jak mogą by wymyślić coś ciekawego. I zamiast bajerów graficznych, zaskakiwać pomysłami.

2013-03-07T23:41:04+01:00

Re: Aliens: Colonial Marines

Rekkimaru wrote:O to to!
Mamy tu do czynienia z podobnym zjawiskiem jakie towarzyszyło komercyjnym twórcom wiele lat temu :-E
Często te gierki nie mają wybitnej szaty graficznej więc amatorscy twórcy kombinują jak mogą by wymyślić coś ciekawego. I zamiast bajerów graficznych, zaskakiwać pomysłami.


Właśnie ja wolę ciekawe pomysły niż super tekstury jak w Crysis 3.

2013-03-15T07:01:49+01:00

Re: Aliens: Colonial Marines

crysis 3 mi napisał, że mój radek nie obsługuje dx11 i w związku z tym nie wystartuje :lol2:

2013-03-15T23:31:01+01:00

Re: Aliens: Colonial Marines

xittam wrote:crysis 3 mi napisał, że mój radek nie obsługuje dx11 i w związku z tym nie wystartuje :lol2:


Nic nie straciłeś. :-)

2013-03-19T11:19:59+01:00

Re: Aliens: Colonial Marines


2013-03-20T03:28:58+01:00

Re: Aliens: Colonial Marines

Teraz będą patchować grę w nieskończoność bo poprawki też będą miały błędy i niedoróbki. :haha:

2013-03-24T11:46:31+01:00

Re: Aliens: Colonial Marines

Tak z ciekawości: ktoś w to w ogóle jeszcze gra na sieci ?? :roll:

2013-03-24T12:23:42+01:00

Re: Aliens: Colonial Marines

Pewno ci którzy mieli przyjemność kupić oryginał, bo na piracie trza trochu namieszać w plikach żeby pograć.
Statsy na xfire twierdzą że tak, całe 52 osoby, z tendencją spadkową. ;)

2013-03-27T02:29:41+01:00

Re: Aliens: Colonial Marines

Nawet wyszedł mod "Survival Mod"' do Alienów.
http://www.moddb.com/mods/aliens-surviv ... al-mod-v12

2013-03-28T17:57:43+01:00

Re: Aliens: Colonial Marines

Nazwa trochę na wyrost, z opisu wynika że zmienia tylko statsy uszkodzeń broni oraz przeciwników, co nadal czyni grę CoDem tylko poziom trudności się zmieni.
Prędzej to "balanced weapons mod" czy coś takiego, od survivalu nadal dzielą grę lata świetlne.

Return to Gry