Cyber Force: Zniewolony Umysł
Całkiem niczego sobie polski klon Flashback.
Całkiem niczego sobie polski klon Flashback.
--- Poziom 1 ---
Zaczynasz w C8. Podnieś kabel leżący po lewej stronie, w C7 rozwal czołg i zabierz z niego pieniądze. Przejdź do B6, z górnej platformy weź bezpiecznik. W I5 zniszcz kolejny czołg i zabierz pieniądze. Porozmawiaj z gliniarzem w E6, weź kartę. W A7 porozmawiaj z gościem, który da Ci kod do drzwi A6 (kod: B5231). W A6 zabierz bombę, w C4 ściągnij windę i z górnej platformy weź narkotyki i pieniądze. W A7 pogadaj, użyj narkotyków, zabierz klucz do laboratorium. W F1O porozmawiaj (kod: 34-A4), użyj bomby i weź od gościa zapalnik. W I5 wykorzystaj klucz i wejdź do środka. W terminalu H7 zastosuj polecenie "otworzdrzwi 34-A4", wyjdziesz z terminala za pomocą komendy "wyjście". W H7 weź fiolkę z kwasem, przejdź do D6 - użyj fiolki i zabierz notes. W F1O użyj notesu (kod: ABTEAM). Na czytniku B7 sprawdź zawartość notesu (kod: 56-C8).
W terminalu E1 napisz: "otworzdrzwi 56-C8", "otworzdrzwi 00-D0". UWAGA! Przy wchodzeniu do terminala nie trzymaj kabla! Użyj go dopiero po wyjściu stamtąd. W C1O weź śrubokręt i wysadź zaporę na górze. W E6 porozmawiaj (kod: 45-B1). W terminalu w laboratorium H7 wpisz "otworzdrzwi 45-B1". W C2 weź klucz, przejdź do C9, otwórz drzwi, użyj śrubokręta oraz bezpieczników. Porozmawiaj w A7 i F1O. Teleportuj się z C9 do G3, przejdź do I3.
--- Poziom 2 ---
Zaczynasz w D4. W E2 przejście jest blokowane przez cegłę. W kwadracie G2 przeskocz na drugą stronę szybu i na dole strzel w zaznaczone strzałką miejsce. Idź do D2, zejdź na dół, do D3, strzel w strzałkę po lewej. Przeczołgaj się pod cegłą, w E3 zejdź na dół, idź do A2. Dalej w dół, potem w prawo. W B6 nie schodź na dół, bo możesz trafić na zapadnię. W C6 wyłączysz zaporę za pomocą kombinacji czerwony-zielony-czerwony. W E7 przeskocz na drugą stronę szybu. W D5 podnieś kartę. Zamień kolejność wierszy i kolumn zgodnie ze schematem podanym na karcie. Powinno to dać taki rezultat:Code: Select all
**_*
*__*
_***
*_**
W F5 ustaw przełączniki zgodnie z dwoma pierwszymi wierszami, otrzymanymi po rozwiązaniu zagadki, w G5 - zgodnie z dwoma ostatnimi wierszami. Drzwi w H5 są otwarte, idź do wyjścia.
--- Poziom 3 ---
Zaczynasz w B6. Idź w prawo, w I6 przywołaj windę, zjedź na dół. Przejdź dołem do E8, przywołaj windę. Z E1O weź kartę ID3. W F1O pogadaj z dzieciakiem. W G1 zabierz komputer i pieniądze. W G8 kup hamburgera, daj klucze dzieciakowi w F1O. Weź cartridge z grą. W A8 daj dzieciakowi hamburgera, zabierz baterie. W F6 kobieta uruchomi Ci komputer, użyj go na prawym motocyklu w H3. Weź pieniądze i notes. W H8 kup piwo, w I8 odczytaj notes. Przejdź górą do B8, daj pijakowi piwo, weź kartę ID5. Wróć w prawo do D8, zejdź na dół. W A8 użyj na górze karty, zabierz pieniądze spod drzwi. W C3 otwórz drzwi kartą, od sprzedawcy łańcuszków kup bilet. W J3 rozwal strażnika.
--- Poziom 4 ---
Zaczynasz w A9. Idź w prawo, aż do I9, w górę do I7, dalej w lewo. W F6 skocz w przepaść po lewej (spuść się z krawędzi), przebiegnij szybko w lewo. W E7 przełączniki po prawej ustaw: czerwony-zielony, potem przełącz ten po lewej. W D7 przeczołgaj się do C7. Dalej w lewo i w górę, do B3. Przejdź w prawo, po górnych platformach do E3. W E2 przeskocz na małą platformę po prawej i skocz na oślep w prawo. W I2 ustaw przełączniki: czerwony-czerwony-czerwony-ezerwony. W I1 przebiegnij, gdy będzie zielone.
--- Poziom 5 ---
Zaczynasz w A1. Zastrzel gościa, który stoi obok Ciebie, weź jego identyfikator. Teraz musisz zebrać: 3 klucze (plansze A3, A6, G2) oraz trzy kody (monitory w planszach I4, F3, B9). Kod 1: 23C8, kod 2: 37A8, kod 3: 11B9. Na planszy J1 poznasz składnię polecenia "klucz" (jego argumenty). W najbliższym terminalu (np. H5) wpisz: "klucz instaluj", "klucz uruchom". Pogadaj z doktorem Stoberskym (F3), asystentką doktor Flbbings (C2) oraz z samą doktor Fibbings (B3). Od tej ostatniej weź chip. W B3 użyj chipa na mikroskopie, zapisz podany symbol (C12-354-3). Użyj w terminalu polecenia "przedmiot" z tym symbolem. Teleportuj się do D8, w E8 wyceliy ze spluwy do faceta - otworzy drzwi. W F8 użyj na urządzeniu mikrochipa i kryształu.