RekkimaruUżytkownik YouTube, niejaki piranhasoldier, który do tej pory zajmował się przeróbkami fatali z nowego MK, podał ostatnio do wiadomości, że współpracuje z debiutancką firmą Necrostorm nad, jak to sam mówi "najbardziej realistyczną i brutalną bijatyką". Obecnie prezentuje co nieco na swoim kanale. Gra jest narazie w fazie beta i będzie oldschoolową bijatyką w 2D, z systemem walki a'la Street Fighter, czy King of Fighters. Z tą różnicą że z jakością HD i żywymi aktorami (tak jak to kiedyś miało miejsce w MK). Oficjalne info pojawi się 20 maja gdy ruszy strona http://www.necrostorm.com . Póki co, Piranhasoldier ,co jakiś czas ukazuje małe co nieco z powstającej bijatyki. Warto zaznaczyć, że gra ma ukazać się na PC.
RekkimaruPage 1 of 22https://forum.thecompany.pl/gry/death-cargo-t1149.htmlhttps://forum.thecompany.pl/gry/death-cargo-t1149.html
Użytkownik YouTube, niejaki piranhasoldier, który do tej pory zajmował się przeróbkami fatali z nowego MK, podał ostatnio do wiadomości, że współpracuje z debiutancką firmą Necrostorm nad, jak to sam mówi "najbardziej realistyczną i brutalną bijatyką". Obecnie prezentuje co nieco na swoim kanale. Gra jest narazie w fazie beta i będzie oldschoolową bijatyką w 2D, z systemem walki a'la Street Fighter, czy King of Fighters. Z tą różnicą że z jakością HD i żywymi aktorami (tak jak to kiedyś miało miejsce w MK). Oficjalne info pojawi się 20 maja gdy ruszy strona http://www.necrostorm.com . Póki co, Piranhasoldier ,co jakiś czas ukazuje małe co nieco z powstającej bijatyki. Warto zaznaczyć, że gra ma ukazać się na PC.
Od pierwszego screena tytułowego wykonanie wygląda pro, tylko sami pod sobą dołek niechęci podkopują nazywając ją najbardziej brutalną i realistyczną... czyli jak? jeden cios w czuły punkt i po walce jak to w prawdziwym życiu? Nie dzięki. W brutalności też chyba już niewiele da się wymyśleć po tym co pokazał nowy MK, chyba że pojadą po bandzie i na wzór azjatyckich horrorów będzie można porywać kobiety w ciąży i szlachtować je w naszej piwnicy achievementów. Ten białowłosy emo gostek jakoś nie pasuje mi do roli materfakera którym chciałbym wymiatać.
Ale mam nadzieję że to tylko takie hasełka pod publiczkę i będzie to poprostu solidna bijatyka.
Necrostorm jest firmą, która zajmuje się produkcją filmów i gier. I mają już na koncie parę krwawych horrorów więc można się spodziewać jeszcze gorszych (lepszych) fatali niż w nowym mk. Co do realizmu to tutaj raczej chodzi o samą grafikę. To jakby stary MK, ale zrobiony przy użyciu dzisiejszej techniki.
Shoonay wrote:Ten białowłosy emo gostek jakoś nie pasuje mi do roli materfakera którym chciałbym wymiatać.
I wcale Ci pasować nie musi. To nie jest główna postać. Jest jedynie pierwszą w pełni ukończoną postacią, którą zrobili. Tak samo w głównym menu, losowo każda postać będzie w zbliżeniu pokazana.
P.S.
Shoonay wrote:... czyli jak? jeden cios w czuły punkt i po walce jak to w prawdziwym życiu?
Tak, popieram grę Bo jak czytam jak Boon olał mnie (użytkowników PC, którzy może by nie chcieli dla jednej gry kupować konsoli?) to mi się rzygać chce i chętnie powitam alternatywę - tylko nie chcę się rozczarować. Najpierw pirat , a potem oryginał jeśli bijatyka okaże się solidna
Wieści od Piranhasoldiera. To że oficjalna strona Necrostrom ruszy 20 maja to już wiecie. Z nowych wiadomości przekażę wam że w tym czasie ma zostać udostępnione demo Death Cargo do ściągnięcia. Celem developerów z Necrostorm jest przywrócenie dawnego klimatu gier z lat 90. Oby im się udało. Jak sam PS zapewnia Death Cargo pójdzie bez problemu na każdym PC.
Stona Necrostorm ruszyła. Można na niej znaleźć info odnośnie gameplayu i silnika, na którym Death Cargo jest tworzone. Jutro pojawi się introdukcja postaci oraz screeny i trailer z gry. Poza standardowym gameplayem w 2D ,gra ma posiadać zoomy aktywujące się podczas konkretnych akcji, oraz szybkie obroty kamery.
Demo Death Cargo zostanie udostępnione na stronie pierwszego sierpnia.
----------------------------------------------
Update 2.0
Na stronie http://www.necrostorm.com zaczyna się pojawiać więcej informacji na temat Death Cargo. Tym razem można przeczytać dokładną historię gry a także zajrzeć na aktualizowany dział z postaciami. Z powodu ciągłych prac nad grą, opóźnieniu uległy aktualizacje działów ze screenshotami i trailerem. Jednak lada dzień będzie dane nam to ujrzeć. Po więcej informacji odsyłam na stronę.
P.S. Warto w ramach ciekawostki, wspomnieć o gościnnym występie Rokiego w grze.
Necrostorm ruszyło z kopyta z Death Cargo. Strona na temat gry została odnowiona i zaktualizowana. Zostały podane wszystkie techniczne dane, pełna historia oraz informacje na temat gameplayu i dostępnych opcji. Podczas nawigacji po stronie możemy również posłuchać klimatycznego soundtracku z gry, który zdecydowanie jest inspirowany latami 80/90 w branży gier. Ujawniono już połowę postaci wraz z ich obszerną historią. Poza znanymi już wcześniej Plasmą, Leach i Rokim..eee ,znaczy się, Morbo, zaprezentowano nam Agenta Malcolma, pajęczycę Aracno i zombiaka Silenta. Cóż dodać, z pewnością postacie w grze są dość charakterystyczne i uniknie gra problemu który mają niektóre inne bijatyki gdzie ciężko znaleźć faworyta i szybko o postaciach zapominamy (Yo, wszystkie klony Street Fightera i MK) . Zachęcam do zapoznania się z wszystkimi informacjami oraz przejrzenie galerii postaci oraz screenshotów. Prócz tego jeszcze na koniec, klip z Fatality (zwane tu DeathRip) od Leach :
P.S. Bonus dla Shoona za namową Rokiego, czyli zdjęcie Aracno.
Pykam w Mk od premiery i jest zajebisty, ale juchy i flaków nigdy za wiele więc jak wyjdzie nie omieszkam wypróbować . To co ten Leach (wygląda troche jak Hulk z lat 80 ) zrobił z tym emo kolesiem , wygląda lekko dziwacznie, ale przynajmniej oryginalnie. Mogli by zrobić jeszcze jakiś odpowiednik X-Ray z Mk bo to niewątpliwie jedna z najmocniejszych stron obecnych mordoklepek. No cóż zostało poczekać na demówkę aby obczaić jak się sprawdza w praniu .
Trochę ten zielony chuderlawy gostek w peruce o tłustych włosach nie-ten-teges, ale kastrowanie twarzy rulez, aż mniem siem kefira truskawkowego zachciało.
O jedno się obawiam, klawiszologie. Amatorskie gry mają to wszystkie spierdzielone, a niektórym nawet większym tytułom nie wyszły.
Nie ma co gdybać i marudzić ,trzeba poczekać i się przekonać prawda? Nieco irytuje mnie ,że narazie pokazują fatale bo wolałbym zobaczyć gameplay z jakiejś walki, samo krótkie Training mode to za mało. Z pierwszej ręki dowiaduję się od naszego grafika z youtube czego mogę. Gameplay ma być podobny do tego ze Street Fighter 3 (oby nie totalnie zerżnięty). Bardziej irytujące jest jednak zachowanie użytkowników YT, którzy najpierw marudzili że chętnie w końcu zobaczyliby jakieś fatale a kiedy Necrostorm je pokazało to marudzą że woleliby zobaczyć gameplay
Wiem qzwagosciu, śmierć-giń-tysiąc-wykrzykników-język! Pogdybać se można bo miło się zrobi jak mnie zaskoczą czymś co i tak by mi się w innej grze nie podobało. Pamiętaj stare przysłowie zasłyszane w Secret Service "Psy szczekają, karawana jedzie dalej" albowiem to się liczy ŻE o niej gadają, a nie jak.
Tak czy siak, jeśli nie będę se mógł pograć z Wami - buce, to mi się gra nie będzie podobać, z góry oszczegam! W singlu bijatyki już mnie nie rajcują. No chyba żeby co lepsze fatale zobaczyć, ale te znowu wszystkie zostaną pewno na YT pokazane...