hehe witaminowy człowiek

a co do diablo 3, no cóż beta się skończyła, pograłem, pomordowałem i loota pozbierałem

podsumowując - jestem zszokowany uproszczeniem w mechanice gry, żadnego rozdawania punktów do atrybutów, jeno same skille, i to na pierwszy rzut oka też nie wiele, na szczęście do każdej umiejętności są runy, które je wzmacniają i modyfikują --- czy to dobrze czy źle

powiem szczerze że nie do końca jestem przekonany czy usunięcie drzewek umiejętności to dobry pomysł, ale z drugiej strony wystarczy przypomnieć sobie podział na specjalności jaki wytworzył się w Diablo 2 po kilku latach gry (paladyn hammer albo first of heaven, nrecomanta summoner itd. itd.) zwłaszcza po dodaniu z jednym patchem synergii --
na 5 spotkanych paladynów 4 miało tą samą specjalizację, te same umiejętności wybrane w drzewkach, różniło się tylko ekwipunkiem (i to nie zawsze). Nowy podział na te kilka umiejętności może więc okazać się trafny, gdyż każda jest inna, inaczej modyfikowana z runą, więc jest duże prawdopodobieństwo zróżnicowania postaci, ale jak to wyjdzie w praniu to jeszcze zobaczymy.
O grafice trudno się wypowiedzieć, myślę że to kwestie indywidualnego gustu, po prostu jednemu graczowi spodoba się grafika stylizowana na animację komiksową, a drugiemu nie. Mi akurat się podoba i tyle.
Havook zaimplementowany do silnika gry spisuje się świetnie

ani razu przez te 2 dni gry nie zdarzyło mi się ujrzeć by ubity przeciwnik, zawisł w jakiejś głupiej pozycji, czy zablokował się o element o otoczenia. Krótko jest dobrze, co ma spadać - spada, co ma się rozsypać - rozsypuje się
