Witam.
Wątek z peba mi buce usuneły zamiast przenieśc, a na darkwarez łosie się bały to testować i mam tylko siedem pobrań póki co, ale zapewniam Was że to nie malware, w razie potrzeb możecie sami sobie przekompilowac, ale nie wiem czy tak mała dllka Wam wyjdzie jak mi. Nie chce mi się klepać na nowo więc wkleje to co się ostało na darkwarezie w moim wątku. Ok, do rzeczy
Chciałem się z Wami podzielić moim tworem napisanym na bazie pomysłu pokazanego w tym wątku: http://forum.team17.com/showthread.php?t=38762 przez użytkownika CyberShadow. Otóż stworzyłem bibliotekę ddraw.dll, która pozwala na uruchamianie starszych gier lub programów korzystających z DirectX'a pod Windowsami Vista lub 7. Jak wiadomo wiele starszych gier wyświetla się ze zmienioną paletą kolorów. Można wprawdzie ubijać proces explorer.exe albo korzystać z fixów ddraw.dll czy tak zwanych ddhacków, które są pisane pod konkretne gry. Jednak moja dllka czasami działa lepiej niż konkretny wrapper pod daną grę (na pewno funkcjonalniej choćby na przykład w grze "C&C Red Alert", bo nie ma problemów z filmikami i myszką, z czym są problemy w dedykowanym wrapperze o nazwie "CNCDDRAW"). Moją dllkę można pobrać wraz ze źródlem w Delphi (w podkatalogu SOURCE) z pod adresu: http://olesio.eu/ddraw - do skompilowania kodu użyłem miedzy innymi mniejszych i zoptymalizowanych modułów z: http://kolmck.net/sys/SysDcu7.zip a całośc spakowałem UPX'em. Krótko o działaniu dllki, wrzucamy ją do katalogu ze starszą grą, w której grafika się "psuła" i uruchamiamy grę. Dllka działa w taki sposób, że kiedy okno gry jest aktywne wstrzymuje proces explorer.exe, którego praca "psuje" grafikę pod nowszymi systemami. Natomiast po powrocie do pulpitu na przykład kombinacją Alt+Tab odblokowuje go ponownie. Testowałem to rozwiązanie na grach: "C&C Red Alert", "Die By The Sword", "Wing Commander 3", gdzie moje rozwiązanie sprawdziło się idealnie. Prawie dobrze działa w grze "Wacki - Kosmiczna Rozgrywka" (przełaczenie Alt+Tabem na filmikach powoduje zmiane palety barw), to samo w "Książe i Tchórz". Z programów idealnie działa dla emulatora ZX Spectrum "RealSpec". Gry czy programy uruchomią się w przewidzianej dla nich przez twórców rozdzielczości i palecie kolorów. Moje rozwiązanie testowałem pod systemem Windows 7 Ultimate 64 bit PL z SP1. To tyle. Przepraszam za rozpisanie się, ale rzadko tutaj ostatnio postowałem, a chciałem się podzielić z Wami moim rozwiązaniem, które mam nadzieję przypadnie Wam do gustu
Wątek z peba mi buce usuneły zamiast przenieśc, a na darkwarez łosie się bały to testować i mam tylko siedem pobrań póki co, ale zapewniam Was że to nie malware, w razie potrzeb możecie sami sobie przekompilowac, ale nie wiem czy tak mała dllka Wam wyjdzie jak mi. Nie chce mi się klepać na nowo więc wkleje to co się ostało na darkwarezie w moim wątku. Ok, do rzeczy

Chciałem się z Wami podzielić moim tworem napisanym na bazie pomysłu pokazanego w tym wątku: http://forum.team17.com/showthread.php?t=38762 przez użytkownika CyberShadow. Otóż stworzyłem bibliotekę ddraw.dll, która pozwala na uruchamianie starszych gier lub programów korzystających z DirectX'a pod Windowsami Vista lub 7. Jak wiadomo wiele starszych gier wyświetla się ze zmienioną paletą kolorów. Można wprawdzie ubijać proces explorer.exe albo korzystać z fixów ddraw.dll czy tak zwanych ddhacków, które są pisane pod konkretne gry. Jednak moja dllka czasami działa lepiej niż konkretny wrapper pod daną grę (na pewno funkcjonalniej choćby na przykład w grze "C&C Red Alert", bo nie ma problemów z filmikami i myszką, z czym są problemy w dedykowanym wrapperze o nazwie "CNCDDRAW"). Moją dllkę można pobrać wraz ze źródlem w Delphi (w podkatalogu SOURCE) z pod adresu: http://olesio.eu/ddraw - do skompilowania kodu użyłem miedzy innymi mniejszych i zoptymalizowanych modułów z: http://kolmck.net/sys/SysDcu7.zip a całośc spakowałem UPX'em. Krótko o działaniu dllki, wrzucamy ją do katalogu ze starszą grą, w której grafika się "psuła" i uruchamiamy grę. Dllka działa w taki sposób, że kiedy okno gry jest aktywne wstrzymuje proces explorer.exe, którego praca "psuje" grafikę pod nowszymi systemami. Natomiast po powrocie do pulpitu na przykład kombinacją Alt+Tab odblokowuje go ponownie. Testowałem to rozwiązanie na grach: "C&C Red Alert", "Die By The Sword", "Wing Commander 3", gdzie moje rozwiązanie sprawdziło się idealnie. Prawie dobrze działa w grze "Wacki - Kosmiczna Rozgrywka" (przełaczenie Alt+Tabem na filmikach powoduje zmiane palety barw), to samo w "Książe i Tchórz". Z programów idealnie działa dla emulatora ZX Spectrum "RealSpec". Gry czy programy uruchomią się w przewidzianej dla nich przez twórców rozdzielczości i palecie kolorów. Moje rozwiązanie testowałem pod systemem Windows 7 Ultimate 64 bit PL z SP1. To tyle. Przepraszam za rozpisanie się, ale rzadko tutaj ostatnio postowałem, a chciałem się podzielić z Wami moim rozwiązaniem, które mam nadzieję przypadnie Wam do gustu