Oficjalny komunikat dotyczący przesunięcia premiery Franko 2
Witamy wszystkich fanów kudłatego szczecińskiego zabijaki oraz wszelakiej maści zwolenników „głaskania capów po papach” oczywiście tylko i wyłącznie na ekranach monitorów/TV

-a jakże by inaczej

.
Na wstępie chcemy jeszcze raz podziękować za cegiełki, które przełożyły się na wsparcie nas w tej zacnej inicjatywie powrotu po dwudziestu latach naszego szczecińskiego chłopaka z „angielskiego zmywaka”

.
Przez niektórych zauważalna cisza, która trwa od jakiegoś czasu spowodowana jest niczym innym jak intensywną pracą nad Franko 2. Od momentu zakończenia kampanii na wspieram.to postanowiliśmy w pełni skupić się nad projektem gry - zrobiliśmy już sporo, ale jak się okazuje przed nami jeszcze masaaaa pracy.
Projekt wciąż się rozrasta, a pomysłów wciąż przybywa. Jako, że do projektu podchodzimy jak najbardziej poważnie, a naszą ambicją jest aby dostarczyć Wam produkt, który będzie satysfakcjonował w pełni nie tylko nas, ale przede wszystkim Was z wiadomych przyczyn prace rozciągają się w czasie.
Datę premiery gry chcielibyśmy podać na jesieni tego roku w okolicach października.
Mamy to szczęście, że nie jesteśmy uwiązani żadnymi odgórnymi pętami, które wymuszają na nas presję szybkiego ukończenia gry kosztem jej jakości i zawartości. Jednym czynnikiem, który na nas wywiera presję jesteśmy my sami oraz oczywiście Wy, jako wspierający powrót Franko 2.
Jesteśmy jednak wielce przekonani, że podana przez nas data premiery gry będzie terminem, który z powodzeniem pozwoli dopiąć prace do końca dzięki czemu wszyscy będziemy mogli się cieszyć mocną spełniającą Wasze i nasze oczekiwania grą.
Nie bez znaczenia jest także fakt, że na dzień dzisiejszy nie stanowimy, pełnoetatowego studia pomimo, że nad grą obecnie pracuje w sumie pięć osób. Znaczna większość wykonuje jednak swoją pracę po godzinach normalnej pracy zawodowej - stąd też pewne niedogodności w dużej mierze wpływające głównie na czas trwania developingu.
Można by rzecz, że nie tylko Franko wraca po dwudziestu latach, ale i organizacja metod tworzenia gry też jest z przed dwudziestu laty

. Nie zmienia to faktu, że radość z tworzenia gry jak i nasze zaangażowanie jest równie duże jak nie większe niż dwadzieścia lat temu, a owoc naszych prac będzie znacznie bardziej soczysty niż pierwowzór - z jakiej by strony na to nie patrzeć
Do momentu kiedy wspólnie z naszym wydawcą ruszy pełna kampania promocyjna gry będziemy z wiadomych przyczyn umiarkowanie dzielić się z Wami screenshotami, oraz kawałkami gameplaya, a także demem.
Chcemy również poinformować, że wszystkie nagrody typu koszulki, podkładki, kubki będą realizowane zgodnie z planem czyli przełom czerwca/lipca tego roku.
Duża większość z Was już otrzymała newslettery z prośbą o uzupełnienie danych.
Jeżeli macie jakiekolwiek pytania odnośnie samego projektu umieszczajcie je w komentarzach lub piszcie wiadomości na łamach naszej oficjalnego fanpage’a. W stosownym momencie w ramach możliwości postaramy się na nie wszystkie odpowiedzieć, być może nawet w formie vloga przed kamerą.
Pozdrawiamy
ekipa World Software/Wspieram.to