Re: GTA 5 - wiesz ze cos sie dzieje

RoniWorlds wrote: w pierwszy 1 zarobiła już 8 mln.
GTA V jest obiektem pożądania wielu pecetowców, więc nie można dziwić się kolejnym graczom poszukującym jakichkolwiek śladów w kodzie gry pozostawionych przez firmę Rockstar i potwierdzających istnienie wersji PC.
Nie brakuje użytkowników, którzy za wszelką cenę doszukują się dowodów na to, że PC (i nie tylko) wersja Grand Theft Auto V powstaje i ma się dobrze. Tak też jest teraz – w kodzie edycji na PlayStation 3 odnotowano taki oto wpis:
-985459 – PC – [PT][PB] Crash – > game_win32_beta_dx11.exe!strRequest::Release() Line 47 + 0xf bytes C++
-614622 – [LB][PT][LDS][DX11] Blooms too much on smog weather setting.
-632447 – [PC] All the phones are very dark and hard to read
-496009 – [PC] Debug picker seems to be non-functional
-(no x64 prebuild cover) – Boot checks completed only.
-Base AudioCL#s: Playstation 3 and XBOX: 3772801; PC CL 3773483
Pozwala on wysnuć wniosek, że komputerowe GTA V otrzyma wsparcie bibliotek DirectX 11, co nie jest zaskoczeniem, gdyż tego samego doczekaliśmy w pecetowych wersjach Max Payne’a 3 oraz L.A. Noire (w formie łatki po premierze). Rzecz jasna, nie jest to równoznaczne z tym, że gry nie uruchomimy na kartach graficznych z DirectX 9 i 10. Ponadto, powyższy zapis mówi także o wsparciu 64-bitowej architektury. Jak podaje serwis WCCF Tech, można spodziewać się, co jest naturalne, wyższej rozdzielczości tekstur, wynoszącej przynajmniej 2048 na 2048 pikseli, oraz efektów pokroju Bloom.
bebokus wrote:Chyba 100 tys kopi na torentach
bebokus wrote:Chyba 100 tys kopi na torentach
scorpeus wrote:OMFG znowu dali to Cenedze?!co za kretyn daje im gry do wydawania?
xittam wrote:A jednak trafiłem na choojnie w GTA 5.
A komu mieli dać - CDProjectowi?
Anthrox wrote:Wychodzi, że to ułatwienie dla debilów niestety - tak jak checkpointy...