Polski

Mortal Kombat - Aktualności

Opisujemy tu "duchowne" przeżycia z grami z różnych platform.
Pamiętaj, że istnieją tematyczne podfora, dla zachowania porządku.
roki76 A jak sobie sprawię taką PS3 lub X360 a choćby tylko dla mortala to będzie zdrada jakaś ?
Jeśli chodzi o gry na moim lapku to tutaj only Amiga EXE Games ;)
Na resztę gier póki co odwiedzam PS2 która nawiasem mówiąc dzięki exekom troszkę się zakurzyła ostatnio :mrgreen:
Page 3 of 15 15 https://forum.thecompany.pl/gry/mortal-kombat-2010-t366.html
2010-10-20T14:23:20+01:00

Re: Mortal Kombat 2010

A jak sobie sprawię taką PS3 lub X360 a choćby tylko dla mortala to będzie zdrada jakaś ?
Jeśli chodzi o gry na moim lapku to tutaj only Amiga EXE Games ;)
Na resztę gier póki co odwiedzam PS2 która nawiasem mówiąc dzięki exekom troszkę się zakurzyła ostatnio :mrgreen:

2010-10-31T21:44:42+01:00

Re: Mortal Kombat 2010

Nie bedzie zdrada zadna ale kupowac konsole za tysiaka albo i wiecej tylko dla jednej gry to jest delikatnie mowiac glupota.

-- 31 Paź 2010, 21:44 --

Skoro juz przy temacie konsol i MK jestesmy to moze ktos sie zajmowal wnikliwiej emulacja Game Cube? Chodzi mi o Dolphina. Jak tak to moze ma ktos w swoich zasobach wersje delfinka ktora najlepiej emuluje Mortale ? Bo im nowsza wersja tym gorsza kompatybilnosc wlasnie z Mortalami :/ (Deception i Deadly Alliance)

2010-11-12T22:05:35+01:00

Re: Mortal Kombat 2010

Niestety ale tylko grałem w Resident'y.

2010-11-12T22:46:28+01:00

Re: Mortal Kombat 2010

No akurat Residenty chodza ponoc elegancko na Dolphinie 2.0 (Zero i Remake) ale o Mortale nie zadbali :(

2010-11-12T23:18:02+01:00

Re: Mortal Kombat 2010

Scorp. Skoro emulować to czemu nie na emulatorze ps2? U kumpla testowaliśmy moje kopie MK DA i MKD i chodziły elegancko.

2010-11-13T08:59:51+01:00

Re: Mortal Kombat 2010

Kumpel zapewne ma procek intela co? Bo emulator ps2 jest optymalizowany chamsko pod intele a ja mam amd i wlasnie dlatego sie w to nie bawie. Chyba ze mi podeslesz genialny tutorial jak skonfigurowac emulke ps2 tak by dzialaly gry plynnie na prockach amd :) bylbym niezmiernie wdzieczny bo poki co konfigurowalem identycznie jak kolesie pykajacy w 60fps w Tekkena 4 i u mnie bylo ledwo 20fps wiec wiesz...:)

2010-11-13T10:14:56+01:00

Re: Mortal Kombat 2010

Trafiłeś ;) Kumpel ma intela. To jeden z powodów dla którego nie testowałem tego na swoim amd. MK DA mi zalega na płycie i nie mam co z nim zrobić ;)

2010-11-13T11:29:21+01:00

Re: Mortal Kombat 2010

Rekkimaru sprzedaj jakiemuś naiwniakowi :haha: .

2010-11-13T11:36:50+01:00

Re: Mortal Kombat 2010

No tak tez myslalem bo przegladajac multum forow o emulce ps2 newsow i wszystkiego co tylko mozliwe jeszcze nie spotkalem sie z plynna emulacja na procku AMD :P

2010-11-13T12:46:25+01:00

Re: Mortal Kombat 2010

Elmek13. Prawie wszystko sprzedałem poza MK DA,bo ciężko mi było go zdobyć i jakoś nie chcę się go pozbywać łatwo :P

2010-12-02T22:56:16+01:00

Re: Mortal Kombat 2010


2010-12-07T14:59:13+01:00

Re: Mortal Kombat 2010

Szkoda, że nowy MK nie ukaże się na PC, wygląda całkiem nieźle, no i są stare postacie. Swego czasu grałem w jakieś nowsze MK na ps 2, niestety nie pamiętam nawet tytułu, ale gra ssała niesamowicie.

Jak to jest, że MK 2 bije to wszystko na łeb ? :tak:

2010-12-08T11:38:30+01:00

Re: Mortal Kombat 2010

Normalnie bo byl jednym z pierwszych mortali i nikt w nim za duzo nie kombinowal a gdzie sie wiecej kombinuje to wieksze ryzyko spierdolenia ostatecznego produktu. Mi w nowym MK ktory ma nadejsc nie podobaja sie te akcje z miazdzeniem organow wewnetrznych. Czy rzeczywiscie ma to wplyw na walke ? Nie wydaje mi sie. Przypomina mi to rownie bezsensowne lamanie nog i skrecanie karkow w MK 4 po ktorych zawodnik dalej sobie zyl bez jakichkolwiek ubytkow na zdrowiu :P

2010-12-08T12:07:40+01:00

Re: Mortal Kombat 2010

MK2 był drugi. To MK był pierwszym z mortadeli. :hee:

2010-12-08T12:48:19+01:00

Re: Mortal Kombat 2010

Napisalem: "bo byl jednym z pierwszych mortali" czytaj uwaznie kocurze

2010-12-08T12:54:42+01:00

Re: Mortal Kombat 2010

Ja wiem że masz ADHD ale w twoim wieku wypadało może by się nauczyć już odliczać do dwóch, wiesz? Ten co był pierwszy był, przeliterujmy razem: PIER-WSZY! MK2 natomiast wyszedł jako, dasz rade: DRU-GI :)
Powtarzaj sobie w główce to ćwiczenie conajmniej raz dziennie i za miesiąc ci sie utrwali, obiecuję :)

2010-12-08T14:14:20+01:00

Re: Mortal Kombat 2010

Widze ze lekcje polskiego ci zle sluyly bo nie rozumiesz sensu slow "jeden z pierwszych" a teraz lekcja matematyki: http://pl.wikipedia.org/wiki/Liczba_pierwsza i wniosek 2 tez jest liczba pierwsza ;o czyli reasumujac druga czesc jako ze mortali mamy 9 jest jedna z pierwszych ale cos czuje ze twoj mikroskopijny koci mozdzek nigdy tego nie pojmie ale coz inni chyba rozumieja o co chodzi. Biedny Shoonay jak ty egzystujesz w na tym swiecie ? Mama kupuje ci codziennie whiskas i czysci kuwetke zapewne.

2010-12-08T14:24:52+01:00

Re: Mortal Kombat 2010

scorpeus wrote:Widze ze lekcje polskiego ci zle sluyly
Rzeczywiście, najwidoczniej nie "SLUYLY" mnie, za to tobie jak najbardziej, co widać, słychać i czuć. :hee:
Z jakąż gracją się naszym pięknym językiem polskim posługujesz, jakże poprawnie znaki interpunkcyjne wstawiać potrafisz. Miszcz. :-E

scorpeus wrote:bo nie rozumiesz sensu slow "jeden z pierwszych" a teraz lekcja matematyki: http://pl.wikipedia.org/wiki/Liczba_pierwsza i wniosek 2 tez jest liczba pierwsza ;o czyli reasumujac druga czesc jako ze mortali mamy 9 jest jedna z pierwszych
Nono, a wiesz że jak dodasz 1 + 1 to 2 wychodzi?
To prawie jakby dwie pierwsze części mortala w jednym! Rozwala musq normalnie, nie, czaisz to?

scorpeus wrote:ale cos czuje
To efekt uboczny po przedawkowaniu dupalaczy, gazy puszczać zaczynasz. Polecam szpónt w rzyć i robić przysiady.

scorpeus wrote:ale coz inni chyba rozumieja o co chodzi.
Jacy inni? Ilu was tam? Też wy wszyscy pierwsi Skorpowie występujecie w liczbie pierwszej i jako jedni z pierwszych pojęliście wszystko? ;)

scorpeus wrote:Mama kupuje ci codziennie whiskas i czysci kuwetke zapewne.
Znasz i patrzysz z autopsji? :mrgreen:
Nie wnikam w twoje zwyczaje w domu, rób jak chcesz, jak to mówią angole "whatever humps your camel" (to takie po angielsku określenie, wiesz, trza se słownik wziąść i sie przetłumaczyć. zresztą co cie będziem mówić, jeżeś profesjónalitóm) :haha:

2010-12-08T14:29:45+01:00

Re: Mortal Kombat 2010

DOŚĆ,DOŚĆ BO SIĘ ZARAZ ROZPUKNĘ :lol3:

2010-12-08T14:43:23+01:00

Re: Mortal Kombat 2010

Wiesz co tylko osmieszac umiesz kogos i siebie przy okazji nic nie wnosisz swoimi wypowiedziami w kwestiach merytorycznych wiec daj se kocimietki shoon i bedzie spokoj.

Return to Gry