onEscapee - gramy w exeka v2.6!
doszedłem do jakichś puzzli, których nie potrafię ułożyć.... póki co napisów brak, wogóle gra jest z leksza mroczna, czuje się na każdej planszy jakbym zaraz miał zginąć 
Re: onEscapee v2.6
Trainer trzeba ciągle włączać bo tracimy energię.
Po za tym postacią złe się steruje.
-- 31 Sie 2013, 03:15 --
Niby sterownie to kopia Flashbacka jednak tutaj postać reaguje z dużym opóźnieniem na nasze ruchy.
Po za tym postacią złe się steruje.
-- 31 Sie 2013, 03:15 --
Niby sterownie to kopia Flashbacka jednak tutaj postać reaguje z dużym opóźnieniem na nasze ruchy.
Re: onEscapee v2.6
ihtius wrote:Trainer trzeba ciągle włączać bo tracimy energię.
Zgadza się, to jest "tylko" regeneracja życia.
Mogę zrobić brak odejmowania energii, ale i tak w większości przypadków będziemy ginąć, a zregenerowana energia starcza na dosyć długi czas.
PS
Klawisz Page Up można trzymać cały czas

PPS2
Wrzucam Ci klip, który Ci rozjaśni dlaczego w tej chwili jest taki trainer, a nie inny.
Re: onEscapee v2.6
Dziwny bug napotkałem i nie wiem jak to zrobiłem bo podczas gry wszedłem do pomocy aby podejrzeć sterownie i zrobiłem save'a będąc w tej pomocy ! Drugi raz chciałem tak zrobić i nie mogłem. Na ekranie wyboru save'ów jest save, gdzie jest pokazy ekran sterownia. Jak go wczytuje to jest czarny ekran i pozostaje wyłączyć exeka.
Re: onEscapee v2.6
@ihtius - masz ode mnie filmik w FullHD (musi się przemielić)
Trainer z nielimitowaną energią nie spełniałby swojego zadania.
W grę wchodzi invulnerability, ale żeby go zrobić, potrzebowałbym osoby, który ma tę grę w małym paluszku i jest gotowa gruntownie trainer przetować - tak jak to zrobiłem na poniższym filmiku (test trainera od FACTION - dostępny w exeku v2.5) :
Co do buga z savem - bardzo interesujący, jeśli powtarzalny. Pobaw się, aczkolwiek nawet jeśli jest powtarzalny to prędzej zrobię trainera na invulnerability niż będzie mi się chciało babrać z blokowaniem takiego zapisu
PPS
Już się pobawiłem i akurat bug "Peanut Butter Jelly Time" bardzo łatwo naprawić, ale każda "pułapka" w grze może wymagać takich testów - i oczywiście nie macie co marzyć, że będę dorabiał postaci skrzydła, aby nie spadła z klifu
Niemniej trainer jaki mnie zadowoliłby jest dosyć czasochłonny w pisaniu, więc na razie zostawiam taki jaki teraz jest - bo mnie zagryziecie za te powolne updaty v2.5
Trainer z nielimitowaną energią nie spełniałby swojego zadania.
W grę wchodzi invulnerability, ale żeby go zrobić, potrzebowałbym osoby, który ma tę grę w małym paluszku i jest gotowa gruntownie trainer przetować - tak jak to zrobiłem na poniższym filmiku (test trainera od FACTION - dostępny w exeku v2.5) :
Co do buga z savem - bardzo interesujący, jeśli powtarzalny. Pobaw się, aczkolwiek nawet jeśli jest powtarzalny to prędzej zrobię trainera na invulnerability niż będzie mi się chciało babrać z blokowaniem takiego zapisu

PPS
Już się pobawiłem i akurat bug "Peanut Butter Jelly Time" bardzo łatwo naprawić, ale każda "pułapka" w grze może wymagać takich testów - i oczywiście nie macie co marzyć, że będę dorabiał postaci skrzydła, aby nie spadła z klifu

Niemniej trainer jaki mnie zadowoliłby jest dosyć czasochłonny w pisaniu, więc na razie zostawiam taki jaki teraz jest - bo mnie zagryziecie za te powolne updaty v2.5

Re: onEscapee v2.6
Bardzo fajny filmik.
Nie rozumiem momentu 3:10 na poniższym filmiku:
Jak mam szybko schować broń bo za sekundę spada lawina i ginę ?
W ogóle postać chyba sam chowa broń ? Ja na to nie mam wpływu, pytam się bo kompletnie nie znam tej gry. Więc jest błąd bo ginę a postać nie chce wejść z powrotem do wgłębienia w ścianie zanim nie schowa broni. Tak jest u mnie bynajmniej.
Przeszedłem bez problemu ten moment oraz pierwsze puzzle.

Nie rozumiem momentu 3:10 na poniższym filmiku:
Jak mam szybko schować broń bo za sekundę spada lawina i ginę ?
W ogóle postać chyba sam chowa broń ? Ja na to nie mam wpływu, pytam się bo kompletnie nie znam tej gry. Więc jest błąd bo ginę a postać nie chce wejść z powrotem do wgłębienia w ścianie zanim nie schowa broni. Tak jest u mnie bynajmniej.
Przeszedłem bez problemu ten moment oraz pierwsze puzzle.
Re: onEscapee v2.6
A kliknąłeś ihtiusku w TCW na język Polski?
Wydaje mi się, że nie - tam jest opisane sterowanie postacią
Lewo/Prawo -> przerwanie celowania.
Wydaje mi się, że nie - tam jest opisane sterowanie postacią

Lewo/Prawo -> przerwanie celowania.
Re: onEscapee v2.6
sprawdziłem wszystkie wersje językowe bez trainera - działają bezproblemowo 
macie też dziwny problem ze sterowaniem postacią po 3-4 zginięciu ?
niestety też nie potrafię ułożyć 2 puzzli
2 puzzle rozwikłane :

niestety mimo ułożenia układanki według schematu widocznym na powyższym rysunku przejście się nie otwiera -- czyżby bug ?

macie też dziwny problem ze sterowaniem postacią po 3-4 zginięciu ?
niestety też nie potrafię ułożyć 2 puzzli

2 puzzle rozwikłane :

niestety mimo ułożenia układanki według schematu widocznym na powyższym rysunku przejście się nie otwiera -- czyżby bug ?
Re: onEscapee v2.6
Anthrox wrote:A kliknąłeś ihtiusku w TCW na język Polski?
Wydaje mi się, że nie - tam jest opisane sterowanie postacią
Lewo/Prawo -> przerwanie celowania.
Kliknąłem, ale chyba to przeoczyłem.

Re: onEscapee v2.6
Niestety, słabo znam tę grę, ale w v2.5 grałem i przejście się otworzyło bez problemu - zapewne coś jeszcze musisz zrobić.
Re: onEscapee v2.6
Wydaja się że po wyłączeniu F12 -> Turbo postać już tak nie wariuje. Jednak w wersji 2.5 jak zginiemy to postać potrafi klęczeć.
W ogóle dziwne rzeczy dzieją się wersji 2.5. Grając z trainerem nie mogłem zniszczyć strzelając do czerwonej rośliny. Nie włączyła się animacja spadających skał tylko dźwięk się załączył, ale nie zginałem. Po wyłączeniu trainera i zabiciu czerwonej rośliny w kolejnej planszy pojawił się zielony stwór a w wersji 2.6 z trainerem u mnie go nie było.
Dodatkowo nie wiem jak przejść ten moment, siedzę i siedzę nad nim i nic mi do głowy nie przychodzi, ja nie umiem grac w takie gry wiec wybaczcie, jedynie co Flashbacka obczaiłem i Another World, ale tam zasady były bardziej jasne dla mnie niż w tej grze. ?

-- 01 Wrz 2013, 22:33 --
Wersja 2.6 przy włączonym Turbo:
W ogóle dziwne rzeczy dzieją się wersji 2.5. Grając z trainerem nie mogłem zniszczyć strzelając do czerwonej rośliny. Nie włączyła się animacja spadających skał tylko dźwięk się załączył, ale nie zginałem. Po wyłączeniu trainera i zabiciu czerwonej rośliny w kolejnej planszy pojawił się zielony stwór a w wersji 2.6 z trainerem u mnie go nie było.
Dodatkowo nie wiem jak przejść ten moment, siedzę i siedzę nad nim i nic mi do głowy nie przychodzi, ja nie umiem grac w takie gry wiec wybaczcie, jedynie co Flashbacka obczaiłem i Another World, ale tam zasady były bardziej jasne dla mnie niż w tej grze. ?

-- 01 Wrz 2013, 22:33 --
Wersja 2.6 przy włączonym Turbo:
Re: onEscapee v2.6
ihtius wrote:Grając z trainerem nie mogłem zniszczyć strzelając do czerwonej rośliny.
Właśnie o tym mówiłem - nie chcę na szybko zrobić trainer, który będzie tak fatalnie działał.
Podobne cyrki były z Invulnerability w Prince of Persia - zwłaszcza przy walce z cieniem - może któryś kojarzy.
Ja znałem grę na tyle dobrze, że to sprawdziłem i miałem nosa. Dzięki temu byłem w stanie napisać perfekcyjnego trainera z "regułami" i nie musimy lamersko wyłączać trainera w tym momencie.

[EDIT]
Turbo jest standardowo wyłączone w v2.6.
Re: onEscapee v2.6
u mnie w zasadzie tak samo jak u ithiusa , z tym że do roślinki nie doszedłem w wersji 2.6 dalej nie mogę tych drzwi otworzyć, dzis jak ogarnę problem z gunship 2000 to sprawdzę tę 2 układankę wymaganą do otwarcia przejścia na wersji 2.5
Re: onEscapee v2.6

Musiałem zrobić kilka podejść - zaraz dojdę do układaneczki

[edit]
Jak dla mnie wszystko działa po wyłączeniu Turbo.
Co do Twojego problemu Tauriś - to co widziałeś na ścianie to podpowiedź jak ułożyć układankę, która jest dostępna na prawo od miejsca, gdzie musiałeś strzelić pistoletem w stertę kamieni i uciec.
Prawidłowe ułożenie wygląda tak:

Z początku się walnąłem i ułożyłem odwrotnie:

Na całe szczęście "kosmici" się nie zabezpieczyli przed bruteforcem.

Jeżeli prawidłowo ułożysz układankę - gra automatycznie wyjdzie z tej minigry.
Dzięki temu będziesz mógł przejść w prawo:

BTW
Gra jest całkiem całkiem - ale można się zaklinować

Re: onEscapee v2.6
ihtius wrote:Po wyłączeniu trainera i zabiciu czerwonej rośliny w kolejnej planszy pojawił się zielony stwór a w wersji 2.6 z trainerem u mnie go nie było.
Dodatkowo nie wiem jak przejść ten moment, siedzę i siedzę nad nim i nic mi do głowy nie przychodzi, ja nie umiem grac w takie gry wiec wybaczcie, jedynie co Flashbacka obczaiłem i Another World, ale tam zasady były bardziej jasne dla mnie niż w tej grze. ?
Jeśli dochodzisz do tych pomarańczowych macek i zjada cię potwór musisz się wrócić planszę wcześniej i zacząć strzelać, poruszy się zielony potwór, którego przeganiasz w prawo do wiszącego stwora. Wtedy on ginie, a Ty przejdziesz dalej.
Re: onEscapee v2.6
santa13 wrote:Jeśli dochodzisz do tych pomarańczowych macek i zjada cię potwór musisz się wrócić planszę wcześniej i zacząć strzelać, poruszy się zielony potwór, którego przeganiasz w prawo do wiszącego stwora. Wtedy on ginie, a Ty przejdziesz dalej. Kobieta poszła, więc zaraz pogram w RC
Aaa..., ale ja zabiłem tego zielonego stwora i zrobiłem save'a.


Re: onEscapee v2.6
Niemożliwe, na pewno drugi potwór nie wychodzi?
Re: onEscapee v2.6
Anthrox wrote:Niemożliwe, na pewno drugi potwór nie wychodzi?
To jeszcze jest drugi potwór?, później jak wrócę do domu to odpalę i ponownie zagram.

Re: onEscapee v2.6
Nie wiem, bo aż tyle nie grałem - po prostu zazwyczaj gra jest "zabezpieczona" przed takimi błędami, że utkniesz w miejscu i nic nie zrobisz 
Oczywiście zdarzają się wyjątki - tak na logikę skoro zabiłeś potwora, powinien pojawić się następny i tak do bólu
Zwróć uwagę, że np. nie da się zabić pająka nawet mając już klamkę

Oczywiście zdarzają się wyjątki - tak na logikę skoro zabiłeś potwora, powinien pojawić się następny i tak do bólu

Zwróć uwagę, że np. nie da się zabić pająka nawet mając już klamkę

Re: onEscapee v2.6
Nie próbowałem go zabijać, bo dowiedziałem się o nim jak już zginąłem przy mackach. Spróbuj wrócić do planszy gdzie się pojawił ten stwór [dwie plansze w lewo]