Turrican 3 - wersja 2dyskowa gra kończyła się po pokonaniu obcego.
Myth - jedna wersja miała u mnie zwiech po pierwszej planszy, inna w różnych momentach ale i tak przy wgrywaniu outra gra miała cały czas zwiechę.
Leander - nie można był wskoczyć na półkę przez co nie można było się wydostać z jaskini, na winuae jednak się doało zwiększając kolizje ale gra i tak wysypywała się bodajże na 4 świecie.
Premiere - zwieszka podczas wczytki bossa, latający koleś po kuchni, można było go obejść trainerem w innej wersji przeskakując poziom
Second Samurai - zwiecha podczas wczytywania outra
ORK - zwiecha w ostatniej planszy przy bossie, odziwo kolory tęczy
Sword Of Honour - gra wysypywała się na 3 levelu, na winuae również na każdej wersji.
Cool Spot - nie pamiętam dokładnie już który lv ale resecik
Jurassic Park - zwieszka podczas sekcji fps gdy wychodzilismy z głównego budynku na wybieg.
wiecej nie pamietam, jak sobie przypomnę coś jeszcze to uzupełnie
! | Temat jest bardzo ciekawy, więc go przyklejam //Anthrox |
https://forum.thecompany.pl/download/file.php?avatar=180_1289047967.jpg by ZB28 »
Turrican 3 - wersja 2dyskowa gra kończyła się po pokonaniu obcego.
Myth - jedna wersja miała u mnie zwiech po pierwszej planszy, inna w różnych momentach ale i tak przy wgrywaniu outra gra miała cały czas zwiechę.
Leander - nie można był wskoczyć na półkę przez co nie można było się wydostać z jaskini, na winuae jednak się doało zwiększając kolizje ale gra i tak wysypywała się bodajże na 4 świecie.
Premiere - zwieszka podczas wczytki bossa, latający koleś po kuchni, można było go obejść trainerem w innej wersji przeskakując poziom
Second Samurai - zwiecha podczas wczytywania outra
ORK - zwiecha w ostatniej planszy przy bossie, odziwo kolory tęczy
Sword Of Honour - gra wysypywała się na 3 levelu, na winuae również na każdej wersji.
Cool Spot - nie pamiętam dokładnie już który lv ale resecik
Jurassic Park - zwieszka podczas sekcji fps gdy wychodzilismy z głównego budynku na wybieg.
wiecej nie pamietam, jak sobie przypomnę coś jeszcze to uzupełnie
! | Temat jest bardzo ciekawy, więc go przyklejam //Anthrox |
Re: Popsute amigowe gry
https://forum.thecompany.pl/download/file.php?avatar=2_1653327659.png by Anthrox »
Draggy and Crocco - ciekawy wywiad, z którego dowiedziałem się o problemie z tą grą - naprawione dzięki fixowi, który dostałem w e-mailu od jednego z członków WT
Atlantyda - bug z idiotycznym zabezpieczeniem antypirackim na planszy z 3-ma cyframi do ustawienia - w exeku zaszyliśmy informację, która wyświetla się na tej planszy co należy zrobić, dzieki czemu ukonczymy gre.
Buga wykrył onasis
Metal Kombat - prosba o wlasciwy kod tak w srodku gry. Naprawione w EXEku
Miecze Waldigira II - była na forum adnotacja, że wskakując w jakąś dziurę uruchamia sie zabezpieczenie antypirackie - jeszcze nie zweryfikowane, czy fix to naprawia
[update 07-09-2010]
Crack od grupy WT działa znakomicie.
Exek oczywiście jak zwykle jest dobrze złamany. Jest również dodana solucja napisana przez Don Adana, który nawet zaznaczył, na którym etapie prosi o kod (wpisujemy dowolny - osobiście grałem, aby potwierdzić)
Lazarus - po wybraniu ziółek szczęśliwego zakończenia (wiedźma) wywala błąd braku jednego pliku (bodajże graficznego). Wrzuciłem inny plik graficzny gry i po wybraniu ponownie pokazuje się bitmapa z "nowego" pliku i przechodzi do startu gry. Nie naprawione w exeku z powodu braku źródłowego pliku. (grę tak czy siak da się skończyć - ziółka szczęśliwego zakończenia to i tak była zła droga). To bodajże błąd produkcyjny - pytałem kilka osób, które mają oryginał i nie mają tego "tajemniczego" pliku...
Baby Jo: In Going Home - nie wiem czy to wina crackerów - raczej autorów gry.
Otóż na czwartym poziomie da się zawiesić grę, gdy z dołu cały czas trzymajac skos joystickiem spróbuje się przeskoczyć komin. W wersji PC ten błąd nie występuje
Re: Popsute amigowe gry
https://forum.thecompany.pl/download/file.php?avatar=180_1289047967.jpg by ZB28 »
![;] ;]](https://forum.thecompany.pl/images/smilies/krzywy.gif)
Ishar 2 - grając w wersje (wybierając język) Eng gra czasem wieszała się na przerywnikach, ot ekran robił się blady, ale mimo to na języku Fr działała bez zarzutu.
Re: Popsute amigowe gry
https://forum.thecompany.pl/images/avatars/no-av.png by Stawik »
Ruff & truble (uszkodzony 3 świat)
Cytadela (uszkodzony ostatni chyba lvl)
Arabian Nights ( uszkodzona wersja po zatopieniu statku

Trolls ( uszkodzony pewien świat nie pam. który)
Benefaktor ( uszkodzony Świat 3 )
JIM POWER ( Uszkodzona 2 dyskietka )
Nie pamiętam dokładnie jeszcze jakie się zawieszały, zbawieniem okazały się adf-ki, minus ze musiałem je najpierw pod winuae na workbenchu na DMS zrobić ponownie i później na amidze rozpakować na dyskietkę
Re: Popsute amigowe gry
https://forum.thecompany.pl/download/file.php?avatar=180_1289047967.jpg by ZB28 »
Re: Popsute amigowe gry
https://forum.thecompany.pl/download/file.php?avatar=2_1653327659.png by Anthrox »

Re: Popsute amigowe gry
https://forum.thecompany.pl/download/file.php?avatar=218_1467211296.jpg by litsteve »

Re: Popsute amigowe gry
https://forum.thecompany.pl/download/file.php?avatar=180_1289047967.jpg by ZB28 »
Re: Popsute amigowe gry
https://forum.thecompany.pl/download/file.php?avatar=352_1591656954.gif by Rekkimaru »
ZB28 wrote:Mortal Kombat - Zwieszka po pokonaniu bodajze pierwszego zawodnika podczasz prosby o drugi dysk, o dziwo problem nie wystepował gdy miało się dwie stacje dyskietek, ale mi się udawło go pominąć maja jedna stacje, mianowicie zmieniając szybko dyskietke gdy stacja domagala "szukala" drugiej dyskietki, wymagało to trochę wprawy
To nie tyle bug co fakt że gra wymagała nieco więcej RAM-u. Gdy było go za mało następowała ta klasyczna zwiecha, tak samo jak u mnie gdzieś w okolicach drugiego zawodnika.
Od siebie dodam :
The Settlers - problem który nawet w czasopismach i listach graczy się pojawiał ,czyli niemożność zrobienia save'a bo gra wywalała "disk error".
Mortal Kombat 2 - Nie tyle bug uniemożlwiający grę a raczej dziwny kwiatek. Po skończonej grze po każdym resecie Amigi ,ekran GURU.
Cannon Fodder - U kumpla działało bez zarzutu. U mnie po przejściu przez ekran powitalny crackerów nie chciała dalej ładować. Co ciekawe udawało się do czasem po trzech próbach a czasem i po dwudziestu..
Re: Popsute amigowe gry
https://forum.thecompany.pl/images/avatars/no-av.png by scorpeus »


The Settlers - problem który nawet w czasopismach i listach graczy się pojawiał ,czyli niemożność zrobienia save'a bo gra wywalała "disk error". - nigdy nie mialem tego problemu podobnie tego z Cannon Fodder i Mortal Kombat 2 czyzbym mial magiczne wersje

Wiekszosc bledow o ktorych mowa to chyba po prostu zle kopie tych gier z jakimis bledami nagranymi na dyskietkach bo nie spotkalem sie z zadnym z bledow w grach w ktore gralem i ktore sie tu znalazly nie sa to co prawda wszystkie wymienione tu tytuly ale wiekszosc z nich. Wiec moj wniosek jest taki ze mieliscie zle nagrane kopie a nie ze gra jest skopana w kodzie bo by bylo glosno o tym na lamach czasopism a nie przypominam sobie takich akcji.
Re: Popsute amigowe gry
https://forum.thecompany.pl/download/file.php?avatar=352_1591656954.gif by Rekkimaru »
scorpeus wrote:Sword Of Honour - w tej grze w ktorym momencie sie wysypujeBo ja pamietam ze nie moglem nigdy przejsc planszy z kolesiem na moscie strzelajacym z kuszy zawsze tam ginalem :/ To jest ten bug
Też tam ginąłem ciągle. Ale to nie bug. A jako mały szczyl, na Amidze odpuściłem po kilku próbach uznając że nie da się tego przejść. Dopiero po latach przeszedłem ten moment normalnie.
scorpeus wrote:Wiekszosc bledow o ktorych mowa to chyba po prostu zle kopie tych gier z jakimis bledami nagranymi na dyskietkach bo nie spotkalem sie z zadnym z bledow w grach w ktore gralem i ktore sie tu znalazly nie sa to co prawda wszystkie wymienione tu tytuly ale wiekszosc z nich. Wiec moj wniosek jest taki ze mieliscie zle nagrane kopie a nie ze gra jest skopana w kodzie bo by bylo glosno o tym na lamach czasopism a nie przypominam sobie takich akcji.
O to tu się rozchodzi, że chodzi i słynne piraty i zcrackowane gry w których coś schrzaniono.
A o motywie z The Settlers sypało się listami chociażby w ŚGK gdzie czytelnicy pisali o komunikatach "DISK FULL" lub "DISK ERROR" i również ja miałem ten problem.
Re: Popsute amigowe gry
https://forum.thecompany.pl/download/file.php?avatar=180_1289047967.jpg by ZB28 »
scorpeus wrote:Sword Of Honour - w tej grze w ktorym momencie sie wysypujeBo ja pamietam ze nie moglem nigdy przejsc planszy z kolesiem na moscie strzelajacym z kuszy zawsze tam ginalem :/ To jest ten bug
Po przejściu całego 2 levelu zaczynamy w pomieszczeniu gdzie po wyjściu z niego gra się wysypuje czarny ekran lub czasem pojawia się o dziwo insert disk 5 a gra jest na 2
Re: Popsute amigowe gry
https://forum.thecompany.pl/images/avatars/no-av.png by scorpeus »

Re: Popsute amigowe gry
https://forum.thecompany.pl/download/file.php?avatar=352_1591656954.gif by Rekkimaru »
Co do SOH , to jak odpalę to sobie przypomnę xD
Re: Popsute amigowe gry
https://forum.thecompany.pl/images/avatars/no-av.png by Colicab »

Re: Popsute amigowe gry
https://forum.thecompany.pl/images/avatars/no-av.png by preed »
Następna gra, to THE MANAGER. Podczas animacji meczowych, bardzo rzadko występowało dziwne zdarzenie. Osobiście sobie tłumaczyłem, że jest to tzw. ''sporny''. Dwie jedenastki stawały naprzeciwko siebie i biegły do przodu w stronę piłki postawionej samopas na srodku boiska, po czym jeden z zawodników przejmował piłkę i biegł w stronę bramki w której nie było bramkarza i strzelał gola. osobiście czułem się niejednokrotnie skrzywdzony gdy stawka był ważny mecz.
PZDR
Re: Popsute amigowe gry
https://forum.thecompany.pl/images/avatars/no-av.png by ihtius »


Re: Popsute amigowe gry
https://forum.thecompany.pl/images/avatars/no-av.png by Shoonay »
Otóż, w poziomie pierwszym (czy tam drugim bo był wybór tych dwóch na początku więc zależnie jak graliśmy


... a potem lecimy niżej zamknąć jedną zapadnię a otworzyć drugą żeby ten zielony "pan magazynier" (jak go za małego nazywałem


W tym miejscu działy się różne dziwne rzeczy jeśli po drodze np nie ubiłeś tamtego, i sam wskoczyłeś do rzeki, co normalnie by cię nie zabiło ale dzięki nieśmiertelności... raz leciałem na maksa w prawo, przez kilka wyraźnie zapętlonych ekranów i spadłem w dół, tutaj mnóstwo glitchy i ten buc co go trza ubić się pojawił, albo lewel się w innym miejscu zapętlał. Niezłe jaja.
Podobnie w Rick Dangerous był, grając z trainerem i przechodząc w niektórych miejscach przez pułapki znajdowałem się w dziwacznych miejscach.
Re: Popsute amigowe gry
https://forum.thecompany.pl/images/avatars/no-av.png by ihtius »
Shoonay wrote:Ja miałem śmieszne bugi z crackniętym i włączonym trainerze na nieśmiertelność w Shadow of The Beast 3.
Dzieki temy wpisowi właśnie przypomniało mi się, ze tez kiedyś posiadałem wersję Shadow of The Beast 3 z trainrerem i gra zachowywała mi się podobnie. Trainery mogły momentami w niektórych grach trochę napsuć tego świetnym przykładem jest właśnie ta gra.
Re: Popsute amigowe gry
https://forum.thecompany.pl/images/avatars/no-av.png by Shoonay »

Chociaż moment z kulkową łamigłówką (przesuwanie bloku skalnego) był nadal trudny bo jeśli się choć jeden błąd zrobiło to klops i poziom od nowa trza zaczynać... arghhhh!

- ↳ Polski
- ↳ ♪♫♬ Trwające wydarzenia ♬♫♪
- ↳ Zakończone wydarzenia
- ↳ Przywitaj się
- ↳ Rejestracja & Informacje
- ↳ Pomysły i problemy
- ↳ EXEki
- ↳ Zgłoś problem
- ↳ Pytania techniczne
- ↳ Rozwiązane problemy
- ↳ Inne sprawy
- ↳ Commodore Amiga
- ↳ Software
- ↳ Hardware
- ↳ Recenzje sprzętu
- ↳ WinUAE
- ↳ Komputery PC
- ↳ Software
- ↳ Hardware
- ↳ Recenzje komputerowe
- ↳ Inne platformy
- ↳ Arcade / MaMe
- ↳ Android
- ↳ Atari
- ↳ DosBox
- ↳ Nintendo
- ↳ Playstation
- ↳ Xbox
- ↳ PC-Engine
- ↳ ScummVM
- ↳ Sega
- ↳ Gry
- ↳ Recenzje
- ↳ Rekordy
- ↳ Poszukiwacze
- ↳ RetroIndie
- ↳ Remake i porty
- ↳ Ustawka
- ↳ Zapowiedzi
- ↳ Scena
- ↳ GFX
- ↳ MSX
- ↳ DEMOs
- ↳ Pomoce do gier
- ↳ Solucje
- ↳ Longplaye
- ↳ Pogaduszki wszelakie
- ↳ News
- ↳ Ankiety
- ↳ Humor
- ↳ Kącik filmowy
- ↳ Kącik muzyczny
- ↳ Kącik antykwariatowy
- ↳ Giełda
- ↳ Konkursy i zabawy
- ↳ Poradniki
- ↳ Recenzje
- ↳ Paranormalne
- ↳ Polityka
- ↳ Domowa apteczka
- ↳ English
- ↳ ♪♫♬ Ongoing events ♬♫♪
- ↳ Completed events
- ↳ Welcome
- ↳ EXEs
- ↳ Bugs
- ↳ Technical questions
- ↳ Solved Bugs
- ↳ Emulation
- ↳ General talk
- ↳ Humor
- ↳ Poll discussion
- ↳ Tutorials
- ↳ High Score
- ↳ Archiwum Zakładowe
- ↳ Propozycje
- ↳ Błędy
- ↳ Pozostałe
- ↳ Archiwalne działy
- ↳ Laboratorium olesia
- ↳ Especial EXEs
- ↳ Arcade
- ↳ Atari
- ↳ C-64
- ↳ MSX
- ↳ Nintendo
- ↳ PC-Engine
- ↳ Playstation
- ↳ Remakes
- ↳ Sega
- ↳ Dział próśb
- ↳ Games & Demos REQ