Shoonay wrote:Czyli, jeśli dane sa oparte na tablicy, a powinny, to spisujemy kilkanaście kolejnych wartości i te zawsze powinny być zapisane w save w tej samej kolejności koło siebie.
Rozumiem do czego zmierzasz, ale niestety to tak nie działa... Chciałbyś przykładowo spisać pierwsze 4 wartości (wzoruję się na screenie zamieszczonym przeze mnie wyżej) czyli mamy:
7
140
8
70
W hex'ach to będzie wyglądało:
07 00
8C 00
08 00
46 00
Problem polega na tym, że to właśnie nie jest jeden ciąg
Wartości są poprzestawiane. I tu jest własnie pies pogrzebany... Pierwszą wartością - biorąc przykładowo z obrazka na poprzednim poście nie będzie 7 i 140 tylko 18 i 9 - ale daruję sobie już wnikanie w szczegóły.
W każdym razie - Towarzyszu Elmek
![;] ;]](https://forum.thecompany.pl/images/smilies/krzywy.gif)
Zrobiłem parę prób i zapisałem grę tuż po postawieniu zamku. Co się okazało: offset od którego należy wpisywać 60 EA to 109e0h - czyli że prawie sam koniec pliku. Zaczyna się to dziwnie, pierwsze wartości jakie się zmienia to ostatnie 6 surowców liczonych od końca. Wartość pierwszego surowca jest dopiero w offsecie 109ech - co za tym idzie:
wpisz 60 EA razy 26 zaczynając od offsetu 109e0h a będziesz miał tyle surowca ile zapragniesz 

Jakby były dodatkowe pytania czy jakieś problemy - pisać

Chętnie odpowiem i pomogę

Jeśli chcesz ode mnie gotową paczkę z przerobionymi save'ami z gry - to nie ma problemu ale będziesz musiał poczekać dzień lub dwa

bo niestety w ten weekend za bardzo czasu nie mam żeby nad tym siedzieć. No i oczywiście zdajesz sobie sprawę z tego że lokalizacje Zamku będą trochę przypadkowe

Celować będę w jakieś dobre położenie ale idealne to ono na pewno nie będzie
