Nie trzeba wiele by Need for Speed 1 - Redlux wyglądał ślicznie nawet dziś ;)
Tak wygląda Need for Speed z Ray Tracingiem
Re: Tak wygląda Need for Speed z Ray Tracingiem
Klimatycznie, grało się!
Re: Tak wygląda Need for Speed z Ray Tracingiem
Xandra wrote:Nie trzeba wiele by Need for Speed 1
Błąd, na YT jest pokazany NFS: Underground 1 a nie NFS 1

Jak dla mnie kolejny hype z tym Ray Tracingiem, nie to że gry brzydko z nim wyglądają czy coś... ale ostatnio tylko Ray Tracingiem / Ray Tracingiem / Ray Tracingiem / Ray Tracingiem... nudne to się robi jak dla mnie

Re: Tak wygląda Need for Speed z Ray Tracingiem
Racja, to N4S Underground 1. Wiesz, kiedyś były czasy, że trzeba było mieć mocnego PC, żeby w ogóle móc coś z Ambient occlusion, Global illumination, czy światłem wolumetrycznym wyrenderować. A głębia ostrości była postprocesem. Dziś robi się to realtime w oknie podglądu. Patrz Blender:
Re: Tak wygląda Need for Speed z Ray Tracingiem
Widziałem co potrafi Blender
Co widać chociażby po tym filmiku co ma już 8 lat
( Polecam obejrzeć cały )
Dziś też cza mieć mocnego kompa by w coś zagrać

Xandra wrote:Wiesz, kiedyś były czasy, że trzeba było mieć mocnego PC, żeby w ogóle móc coś z Ambient occlusion, Global illumination, czy światłem wolumetrycznym wyrenderować.
Dziś też cza mieć mocnego kompa by w coś zagrać
