Polski

Tak wygląda Need for Speed z Ray Tracingiem

Opisujemy tu "duchowne" przeżycia z grami z różnych platform.
Pamiętaj, że istnieją tematyczne podfora, dla zachowania porządku.
xandra Nie trzeba wiele by Need for Speed 1 - Redlux wyglądał ślicznie nawet dziś ;)

Page 1 of 1 1 https://forum.thecompany.pl/gry/tak-wyglada-need-for-speed-z-ray-tracingiem-t5297.html
2020-02-24T20:23:14+01:00
Nie trzeba wiele by Need for Speed 1 - Redlux wyglądał ślicznie nawet dziś ;)


2020-02-24T20:46:03+01:00

Re: Tak wygląda Need for Speed z Ray Tracingiem

Klimatycznie, grało się!

2020-02-24T22:48:36+01:00

Re: Tak wygląda Need for Speed z Ray Tracingiem

Xandra wrote:Nie trzeba wiele by Need for Speed 1

Błąd, na YT jest pokazany NFS: Underground 1 a nie NFS 1 :P
Jak dla mnie kolejny hype z tym Ray Tracingiem, nie to że gry brzydko z nim wyglądają czy coś... ale ostatnio tylko Ray Tracingiem / Ray Tracingiem / Ray Tracingiem / Ray Tracingiem... nudne to się robi jak dla mnie :-E

2020-02-24T22:54:47+01:00

Re: Tak wygląda Need for Speed z Ray Tracingiem

Racja, to N4S Underground 1. Wiesz, kiedyś były czasy, że trzeba było mieć mocnego PC, żeby w ogóle móc coś z Ambient occlusion, Global illumination, czy światłem wolumetrycznym wyrenderować. A głębia ostrości była postprocesem. Dziś robi się to realtime w oknie podglądu. Patrz Blender:


2020-02-24T23:19:03+01:00

Re: Tak wygląda Need for Speed z Ray Tracingiem

Widziałem co potrafi Blender :) Co widać chociażby po tym filmiku co ma już 8 lat :D ( Polecam obejrzeć cały )

Xandra wrote:Wiesz, kiedyś były czasy, że trzeba było mieć mocnego PC, żeby w ogóle móc coś z Ambient occlusion, Global illumination, czy światłem wolumetrycznym wyrenderować.

Dziś też cza mieć mocnego kompa by w coś zagrać :-E

Return to Gry