W praktyce?? na tel z niższej półki około 25-40 fps i problemy z emulacją dzwięku . Na lepszych śmiga aż miło . Większość gier chodzi i co ważne da sie grać:) Obsługuje formaty : d64 , t64 , prg , p00 .
''System requirements
Required
MIDP 2.0 (or later) enabled device
1.5 MB RAM for Java applications (2 MB for versions <= 1.9.5, 3 MB for versions <= 1.7.4)
at least 160x100 pixels display resolution (less will work but you won't be able to make something out on the screen)
Recommended
a fast CPU (otherwise programs will run too slow)
a display with at least 320x200 pixels, which is the native resolution of a C64
the mobile device should support JSR-75 (FileConnection and PIM API) for loading files from the devices file system''
Jak chcecie sie bawić to oblukajcie to jeszcze

NesCube - posiada dosyć rozbudowane ustawienia, ustawianie klawiszy jest bardzo irytujące, jednak jest on darmowy i obsługuje dźwięk! Najnowsza Wersja 2.3
http://centrumse.pl/forum/index.php?aut ... wfile=3274*ZX spectrum
1.Pocket ZX
http://wap.trdos.ru/...tzx02_alpha.jar2.ZXPlay
http://cbn.narod.ru/ZXPlay.zip3.MobileZX
http://sourceforge.n...?group_id=82820*Super Nintendo Entertainment System(SNES)
1.J2MEsnes - demo engine'u emulatora SNES autorstwa RealSoftMakers
http://centrumse.pl/...attach_id=12450*Atari 2600
1.JMStella
https://sourceforge....jects/jmstella/