Polski

Golden Axe Myth (Remake)

Nowe wersje starych gier
scorpeus
tak lipny gameplayowo jak dynasty warriors/orochi.

To, że ci się nie podobają chodzone mordobicia w japońsko-chińskich klimatach nie znaczy, że są to lipne gierki i mi tu dobrych tytułów nie obrażaj ;>

Black to akurat wyciśnięcie siódmych potów z PS2 ale patrząc od strony technicznej w każdej grze na PS2 użyto prostych i niewymagających sprzętowo efektów graficznych, a to że w niektórych tytułach efekt końcowy potrafił mile zaskoczyć to po prostu umiejętności twórców i tyle. Odpalając np. God of War na emulatorze w natywnej rozdzielczości, czyli oryginalnej jaka była w PS2 zachwycony nie jestem, dopiero jak podbiję rozdzielczość do full hd to jest czym oko nacieszyć, ale i tak widać rozwiązania graficzne z gier jakie na pc wychodziły w latach 97-2000.
Page 2 of 2 2 https://forum.thecompany.pl/nowe-wersje-gier/golden-axe-myth-remake-t2820.html
2014-02-21T07:10:43+01:00

Re: Golden Axe Myth (Remake)

tak lipny gameplayowo jak dynasty warriors/orochi.

To, że ci się nie podobają chodzone mordobicia w japońsko-chińskich klimatach nie znaczy, że są to lipne gierki i mi tu dobrych tytułów nie obrażaj ;>

Black to akurat wyciśnięcie siódmych potów z PS2 ale patrząc od strony technicznej w każdej grze na PS2 użyto prostych i niewymagających sprzętowo efektów graficznych, a to że w niektórych tytułach efekt końcowy potrafił mile zaskoczyć to po prostu umiejętności twórców i tyle. Odpalając np. God of War na emulatorze w natywnej rozdzielczości, czyli oryginalnej jaka była w PS2 zachwycony nie jestem, dopiero jak podbiję rozdzielczość do full hd to jest czym oko nacieszyć, ale i tak widać rozwiązania graficzne z gier jakie na pc wychodziły w latach 97-2000.

2014-02-21T08:50:17+01:00

Re: Golden Axe Myth (Remake)

scorpeus wrote:To, że ci się nie podobają chodzone mordobicia w japońsko-chińskich klimatach nie znaczy, że są to lipne gierki i mi tu dobrych tytułów nie obrażaj ;>


Akurat seria dynasty warriorrs jest tak drętwa, że aż strach. Widowiskowa, ale po 5 minutach jest wtórna i jałowa.
Nijak ma sie do grywalności np. w Fight Force.


scorpeus wrote: Odpalając np. God of War na emulatorze w natywnej rozdzielczości, czyli oryginalnej jaka była w PS2 zachwycony nie jestem, dopiero jak podbiję rozdzielczość do full hd to jest czym oko nacieszyć,


Przypominam, że ps2 posiada ~300mhz cpu, ~40MB ramu, ~150mhz cpu. Wspomniany god of war oraz tekken tag tournament słusznie wskazują, że konsola posiada potencjał.

2014-02-21T16:28:34+01:00

Re: Golden Axe Myth (Remake)

tekken tag tournament
?? bitch plz! a czym on się różni od Tekken 3 ? że ma więcej aren i postaci ot i cała nowość, ale graficznie to praktycznie to samo. No spoko konsolka miała potencjał ale takie same możliwości miał Celeron 333MHz ;> w sensie, że taką samą technologicznie grafikę w grach mógł ciągnąć więc? Poza tym zdecyduj się, czy 300MHz cpu czy 150MHz cpu :D oficjalne dane to 300 z niewielkim kawałkiem :P

2014-02-21T19:34:47+01:00

Re: Golden Axe Myth (Remake)

Xittamowi pewnie chodziło o Gpu, bo Emotion Engine faktycznie miał coś ok 150 MHz i 4 MB Vramu. A sam TTT był graficznie lepszy niżeli T3.
Poza tym dalej nie widzę sensu w stwierdzeniu do GA że to była słaba grafa bo PS2 było słabe. Po prostu sie bucom nie chciało popracować nad grą. Tyle w temacie.

2014-02-21T20:07:32+01:00

Re: Golden Axe Myth (Remake)

scorpeus wrote:Celeron 333MHz ;> w sensie, że taką samą technologicznie grafikę w grach mógł ciągnąć więc?

Tak, ale z "zamkniętą" architekturą dotrzesz do większej ilości osób.
Co z tego, że Celeron 333Mhz dawałby radę, jak może 2,3 komputery na 100 byłyby kompatybilne :)

2014-02-21T23:31:43+01:00

Re: Golden Axe Myth (Remake)

dalej nie widzę sensu w stwierdzeniu do GA że to była słaba grafa bo PS2 było słabe

ano było słabe bo nic poza 32 bitową grafiką nie oferowało ;> nie stosowano w grach na niego ani wygładzania krawędzi, ani jakiegoś zaawansowanego bump mappingu, filtrowania anizotropowego, ani nic podobnego, ot po prostu rozdzielczość 640x480 przy RGB chyba nawet 800x600 się dało i tyle! Więc co tutaj miało upiększać mocno grafikę? Ot gołe i wesołe tekstury i tyle! Po prostu w niektórych grach twórcy umieli zabiegami odpowiednimi oszukać oko gracza i stworzyć fajny obraz, a w innych odwalali chałę, ale mówienie, że grafika sama w sobie na PS2 była super jest sporym nadużyciem, bo jak się dobrze przyjrzysz to w wielu grach użyto bardzo prostych rozwiązań, a że ładnie one wyglądają w pewnym połączeniu to po prostu dobry trick. W Golden Axe się nie postarali, czytaj nie używali żadnych tricków aby gra ładnie wyglądała. Po prostu zrobili rimejk jedynki w 3D i tyle. Szkoda, że nie zrobili nic więcej bo gierka zacna.

2014-02-22T08:36:23+01:00

Re: Golden Axe Myth (Remake)

scorpeus wrote:a czym on się różni od Tekken 3 ? że ma więcej aren i postaci ot i cała nowość, ale graficznie to praktycznie to samo.


Widzę, że się słabo orientujesz, więc oświecę. Powrót do przeszłości. Czym się różnił Marvel Super Heroes vs Street Fighter na psx od wersji saturnowej (poza odrobinę większą rozdzielczością na psx)? Tym - co cieszyło fanów - że wersja saturnowa pozwalła na teg team bez przeładowywania planszy i postaci. Z tym samym problemem borykali się programiści pracujący nad tekken tag tournament i poradzili sobie, a nawet dodali kilka polygonów i klatek animacji postaciom dzięki czemu gra wygląda jeszcze ładniej i płynniej.

2014-02-22T12:49:56+01:00

Re: Golden Axe Myth (Remake)

Spoko wszystko to prawda więcej poligonów, bardziej szczegółowe tekstury, gra cieni i świateł, tylko że włącz sobie Tekkena 3 na epsxe z pluginami od shaderów i bloomem i będziesz miał to samo ;>
Ja tu chciałem porównać wykonanie jednej i drugiej gry a ty mi wyskakujesz z gameplayem, że tutaj tag team a tam 1vs1, a to już inna brocha ;>

2014-02-22T13:54:44+01:00

Re: Golden Axe Myth (Remake)

Napisałeś, że nowością są tylko nowe postacie, areny i tyle. Otóż to tylko otoczka. Cały problem w tag teamie był związany z trybem tag team. Podobnie jak w psx, w ps2 jest za mało pamięci operacyjnej na wykorzystanie tag teama "na żywo" bez doczytywania osobnych postaci po zakończonej walce. Dlatego przytoczyłem porównanie psx z saturnem. Jednakże programiści z namco kolejny raz staneli na wysokości zadania i udało się na ps2 skonwertować TTT z automatów (podobnie - prawie identycznie- było z przeniesieniem T3 na psx, w co "nikt" nie wierzył).
Wiadomo, że gry uruchamiane na emulatorach będą doposażone w więcej dodatków, upiększaczy itp.

2014-02-22T14:06:12+01:00

Re: Golden Axe Myth (Remake)

Tyle że o ile wiem nie rozmawiamy teraz o emusach, a o graniu na real sprzęcie. bo emusy jak są wspierane to można prawdziwe cuda wyczyniać.
A ja wolę jednak posiedzieć z padem od Sony w dłoni i pograć na moim 37' TV (pixeloze niestety widać) niż pierdzielić się z emulacją, jakakolwiek by nie była. Nie zachwycają mnie bajery typu podbicia tekstur do HD, filtrowania i inne, zbędne dla mnie bajery.

Może dlatego jeszcze nie kupiłem PS3, czy PS4. ;>

2014-02-22T20:32:09+01:00

Re: Golden Axe Myth (Remake)

Wiadomo, że gry uruchamiane na emulatorach będą doposażone w więcej dodatków, upiększaczy itp.

Jedna najważniejsza rzecz JEŚLI JE WŁĄCZYSZ !! ;>

Nie chodziło mi o pisanie o emulacji tylko o porównanie T3 do TTT, że jest to jednak to samo tylko, że TTT jako że wyszło na PS2 ma shadery, efekty świetlne lepsze, cieniowania itp. bo standardowo PS2 oferowało takie rzeczy no i oczywiście szczegółowsze tekstury. Przykład z emulatorem podałem jedynie po to żeby xitam na własne oczy mógł się przekonać, że się myli włączając T3 z kilkoma bajerami oferowanymi w standardzie przez PS2, a że do tego potrzeba emulatora no to cóż coś za coś ;>

2014-02-22T20:41:21+01:00

Re: Golden Axe Myth (Remake)

scorpeus wrote:Jedna najważniejsza rzecz JEŚLI JE WŁĄCZYSZ !! ;>


Otóż to, dlatego pisałem o tym że nie lubię się pierdzielić z emusami. Wolę jednak tą uroczą wręcz pixelozę i granie bez kłopotów.

2014-02-22T20:53:17+01:00

Re: Golden Axe Myth (Remake)

scorpeus wrote: Przykład z emulatorem podałem jedynie po to żeby xitam na własne oczy mógł się przekonać, że się myli włączając T3 z kilkoma bajerami oferowanymi w standardzie przez PS2, a że do tego potrzeba emulatora no to cóż coś za coś ;>


Kompletnie nie rozumiem tej wypowiedzi - że o czym mam się przekonać, bo się mylę?
T3 i TTT bazują na silniku namco12 (mocno podrasowanym dla potrzeb ps2) i tyle podobieństw. Dla potrzeb TTT dopracowano cały wachlarz zmian w wersji konsolowej - wersje arcade niewiele się różnią od siebie.

2014-02-23T00:25:29+01:00

Re: Golden Axe Myth (Remake)

No właśnie nie wiem czemu prostej rzeczy nie kumasz :/ ale nieważne skoro sam napisałeś, że bazują na tym samym silniku to ci wyjaśniam raz jeszcze, że PS2 jako konsola nowsza obsługuje więcej efektów graficznych niż PSX, a co za tym idzie TTT wygląda ładniej na PS2 niż T3 na PSXie tylko, że nie licząc grafiki (poprawionej z racji nowszego tytułu i większych możliwości nowej konsoli) i postaci oraz trybu tag team to ta sama gra! I jak włączysz efekty te o których pisałem wcześniej emulując T3 to nie będziesz widział praktycznie różnicy! Cholera taka prosta rzecz do wyjaśnienia a tyle postów zajęła :/ [ciach]

2014-02-23T07:17:36+01:00

Re: Golden Axe Myth (Remake)

Ale po co wyjaśniać oczywiste rzeczy? Po prostu tak skonstruowałeś wypowiedź, że nie zrozumiałem przekazu.[ciach] :haha:

2014-02-23T10:43:09+01:00

Re: Golden Axe Myth (Remake)

Spoko niestety nie umiem na niższym poziomie konstruować wypowiedzi trzeba więc dla ciebie zrobić level up :P

2014-02-24T08:20:49+01:00

Re: Golden Axe Myth (Remake)

I tym stwierdzeniem się pogrążyłeś całkowicie. Już wszystko wiem i rozumiem.

2014-02-24T13:32:19+01:00

Re: Golden Axe Myth (Remake)

Panowie, nie zaczynajcie znowu sporu. Jak macie coś do siebie to przenieście swoje żale via PW albo komunikator.
Inaczej znowu będą wyciągnięte konsekwencje. :nie:

2014-02-24T18:13:12+01:00

Re: Golden Axe Myth (Remake)

Spoko na przyszłość nie będę się bawił w łopatologię Cięcie !.

! Na przyszłość radzę uważać bo znowu będzie urlop. Tyczy się to obydwu panów. //roki76

Return to Remake i porty