To wiekopomne dzieło zasługuje na osobny wątek i wnikliwą analizę 
1 .Nieumiejętnie wycięte sprite'y z oryginalnej gry, pozostawione z białą otoczką wokół. Na pierwszym planie, rozmyty mokrą gąbką, samochód. A wszystko to na tle ostrej jak brzytwa jezdni w wysokiej rozdzielczości. Pro robota
2. Nie zgrywające się ze sobą elementy UI. Z jednej strony mamy czcionkę w wysokiej rozdzielczości, zaraz obok pikselowych liter. W dodatku jedne elementy są ostre, drugie rozmyte. Zestawiłem je obok siebie dla waszej wygody.
3. Na wielu tłach widać dokładne miejsce w którym tekstury nieba łączą się ze sobą
4. Domy ewidentnie wzięte z innych zasobów, przystosowane do perspektywy top-down, zupełnie nie pasujące do gry.
5. Elementy graficzne, każdy z innej parafii o totalnie różnych rozdzielczościach.
6. Samochody-giganty gdy się do nich zbliżymy. WTF.
7. Drzewa od linijki.
8. Wszystko od linijki.
9. Budki telefoniczne wysokości palmy
Gra roku

1 .Nieumiejętnie wycięte sprite'y z oryginalnej gry, pozostawione z białą otoczką wokół. Na pierwszym planie, rozmyty mokrą gąbką, samochód. A wszystko to na tle ostrej jak brzytwa jezdni w wysokiej rozdzielczości. Pro robota

2. Nie zgrywające się ze sobą elementy UI. Z jednej strony mamy czcionkę w wysokiej rozdzielczości, zaraz obok pikselowych liter. W dodatku jedne elementy są ostre, drugie rozmyte. Zestawiłem je obok siebie dla waszej wygody.
3. Na wielu tłach widać dokładne miejsce w którym tekstury nieba łączą się ze sobą

4. Domy ewidentnie wzięte z innych zasobów, przystosowane do perspektywy top-down, zupełnie nie pasujące do gry.
5. Elementy graficzne, każdy z innej parafii o totalnie różnych rozdzielczościach.
6. Samochody-giganty gdy się do nich zbliżymy. WTF.
7. Drzewa od linijki.
8. Wszystko od linijki.
9. Budki telefoniczne wysokości palmy

Gra roku
