Re: Nagrywanie gier dla PSX.

Do tej pory grałem w następujące tytuły:
1. (PSX) Brahma Force NTSC-U
2. Codename Tenka
3. Final Doom, jak dobrze pamiętam spadki klatek w rożnych momentach gdzie nie powinno tego być.
4. Quake II,
5. Alien Triogy
6. Alien Ressurection, bardzo częste spadki, kiedy się patrzę w ścianę jest 60 klatek a jak się obracam w stronę korytarza spada do 30, nie rozumiem.
7. Silent Hill, bardzo często spada poniżej 30 klatek.
Oto screeny z ustawień wtyczek:


Jak coś jeszcze pominąłem to napiszcie.
-- 04 Kwi 2012, 17:42 --
Edit:
Właśnie przed chwilę użyłem najnowszej wtyczki do grafiki -Pete's PSX GPUs Version 1.77- i wyłączyłem opcję: "use fps limit oraz włączyłem "fps limit (10-200)" i wyłączyłem "Auto detect fps/frameskip" i nadal mam w silent hillu spadki poniżej 30 klatek tak do dwudziestu kilku, wniosek z tego taki że chyba mam za słaby komputer na emulację konsoli Plastion One:( Raczej żadna wtyczka najnowsza nie pomoże mi już chyba. Ogarnął mnie defetyzm

-- 04 Kwi 2012, 17:51 --
Kolejny edit:
Zauważyłem coś dziwnego. mianowicie fraps pokazuje inną ilość klatek niż klatki wyświetlane przez plugin w epsx. We frapsie są właśnie te spadki poniżej 3o klatek natomiast plugin graficzny w Silent Hill pokazuje 59.8 klatek na sekundę- komu mam zaufać
