Podpisywałeś, podpisałeś wyrażając zgody. Inaczej nie mógłbyś korzystać z usług telefonicznych
Dlaczego nie korzystałeś z aplikacji mobilnej lub www dla lepszej kontroli pakietu?
Dlaczego nie Freemium za 0zł? Nic nie trzeba było doładowywać ?
Już nie kojarzę czy była aplikacja wtedy w Google Play, bo wątpię. Coś tam było na www. Zapewniam, co dało radę sprawdzić, napisać to robiłem

Kupując SIM na kartę wiążesz się umową owszem, ale skąd wziąłeś podpisywanie umów pisemnie?
Czy na pewno miałeś dobrze skonfigurowane APN?
Tak, na pewno. Było sprawdzane nie raz
Jeśli internet był wolny, to należalo reklamować
A jak z zasięgiem na terenie gdzie używany był telefon ?
Czy inne osoby z Virgin na twoim terenie też miały słaby internet?
Myślisz, że taki "pseudooperator" się tym przejmował? Zasięg był porównywalny do wszystkich, ale nie w każdym miejscu, zdarzały się puste pola niestety. Znajomi mieli też Virgin i w tych samych miejscach zero internetu. Zresztą też mieli podobne problemy z brakiem aktywacji pakietów przez parę dni. Nikt już z tego nie korzysta.
A może telefon był wadliwy, uszkodzony itd ?
Tak tak miałem Nokie 3310.... Serio....? Sprawdzałem na przynajmniej dwóch egzemplarzach. Zawsze miałem co najmniej dwa telefony komórkowe.
Dlaczego te kilka lat temu zdecydowałeś się na Virgin, jeśli na rynku były jak piszesz - normalne firmy.
Bo kusili dobrą ofertą, a wyszło jak wyszło. Korzystałem też z Plusha i z nich byłem zadowolony, dopóki nie zgubił się zasięg. Żebym był zrozumiany. Technologia idzie do przodu. Nie interesuje mnie żeby telefon działał mi w 3G, czyli HSPA+ np. skoro obsługuje 5G, to niech w niej działa, a chociaż w 4G w LTE
Naprawdę nie miałeś dostępu do internetu, aby dowiedzieć się gdzie są fizyczne salony Virgin ?
Virgin nie miał wtedy swoich placówek już pisałem...
A to pojscie do innego operatora, to już "wisienka na torcie"
No i czego to dowodzi? Masz jakiś cel w tym, że się tak czepiasz a propos? Każdy ma prawo zmienić operatora jeśli mu nie pasuje. Żadna z osób z biura obsługi telefonicznego czy internetowego Virgin nie była na tyle kompetentna, by aktywować mi swe usługi, za które zapłaciłem i to podwójnie nawet. Pisałem do nich, że nie otrzymałem od nich żadnego pakietu czy zwrotu na konto. Myślisz, że ktoś odpisał? Tak sprawdziłem, czy nie przekroczyłem pakietów przy okazji. Nic takiego się nie wydarzyło. A moja cierpliwość jest krótka jeśli chodzi o swobodny dostęp do komunikacji z ludźmi, a coś nie działa, więc nie żałowałem, że zakończyłem tą niezbyt udaną współpracę z nimi
Obecnie jestem zadowolony z Play, które podobno teraz razem z Virgin jest w P4, czy tam pod innym już właścicielem. Pewnie przyjdzie czas, że znowu zmienię. Ja pisałem o czasie przeszłym z tym Virgin. Może teraz już u nich lepiej, ale próbować nie zamierzam
