Polski

[ABONAMENT] Do kogo warto przenieść numer komórkowy?

Lubisz sobie podyskutować? Jeśli tak to znalazłeś/aś odpowiednie miejsce.
santa13 Też myślałem żeby się wybrać do rzecznika praw konsumentów, ale jak za te niecałe 60zł chyba mam się bujać po urzędnikach i tracić swój czas to raczej nie warto. Mam tylko nadzieję, że teraz takie nju, heyah, czy Virginy już uczciwiej podchodzą do klienta. Tak jak pisałem wyżej parę dobrych lat temu to było więc luz, ale jednak wspomnienia niemiłe. Page 4 of 4 4 https://forum.thecompany.pl/pogaduszki/abonament-kogo-warto-przeniesc-numer-komorkowy-t5840.html
2023-01-06T08:12:09+01:00

Re: [ABONAMENT] Do kogo warto przenieść numer komórkowy?

Też myślałem żeby się wybrać do rzecznika praw konsumentów, ale jak za te niecałe 60zł chyba mam się bujać po urzędnikach i tracić swój czas to raczej nie warto. Mam tylko nadzieję, że teraz takie nju, heyah, czy Virginy już uczciwiej podchodzą do klienta. Tak jak pisałem wyżej parę dobrych lat temu to było więc luz, ale jednak wspomnienia niemiłe.

2023-01-07T21:19:20+01:00

Re: [ABONAMENT] Do kogo warto przenieść numer komórkowy?

santa13 wrote:Żadnego abonamentu na szczęście nie brałem w Virgin i nie podpisywałem papierów. Raczej nawet nie było i nie ma? Zwykła karta na pakiety włączane kodami comiesięcznymi zakupiona z Żabki czy innego miejsca. (...)

Podpisywałeś, podpisałeś wyrażając zgody. Inaczej nie mógłbyś korzystać z usług telefonicznych
Dlaczego nie korzystałeś z aplikacji mobilnej lub www dla lepszej kontroli pakietu?
Dlaczego nie Freemium za 0zł? Nic nie trzeba było doładowywać ?

Czy na pewno miałeś dobrze skonfigurowane APN ?
Jeśli internet był wolny, to należalo reklamować
A jak z zasięgiem na terenie gdzie używany był telefon ?
Czy inne osoby z Virgin na twoim terenie też miały słaby internet?
A może telefon był wadliwy, uszkodzony itd ?

Dlaczego te kilka lat temu zdecydowałeś się na Virgin, jeśli na rynku były jak piszesz - normalne firmy.

Naprawdę nie miałeś dostępu do internetu, aby dowiedzieć się gdzie są fizyczne salony Virgin ?

A to pojscie do innego operatora, to już "wisienka na torcie"

To już na tyle.
Dużo pytań

2023-01-08T01:18:29+01:00

Re: [ABONAMENT] Do kogo warto przenieść numer komórkowy?

@norbi - a Ty jakiego operatora najbardziej cenisz - Virgin? ;)

2023-01-08T02:09:47+01:00

Re: [ABONAMENT] Do kogo warto przenieść numer komórkowy?

Anthrox wrote:Virgin


Ja sobie cenię tylko to Virgin:

VIRGIN.jpg


;)

2023-01-08T23:33:57+01:00

Re: [ABONAMENT] Do kogo warto przenieść numer komórkowy?

Podpisywałeś, podpisałeś wyrażając zgody. Inaczej nie mógłbyś korzystać z usług telefonicznych
Dlaczego nie korzystałeś z aplikacji mobilnej lub www dla lepszej kontroli pakietu?
Dlaczego nie Freemium za 0zł? Nic nie trzeba było doładowywać ?


Już nie kojarzę czy była aplikacja wtedy w Google Play, bo wątpię. Coś tam było na www. Zapewniam, co dało radę sprawdzić, napisać to robiłem :ok1: Kupując SIM na kartę wiążesz się umową owszem, ale skąd wziąłeś podpisywanie umów pisemnie?

Czy na pewno miałeś dobrze skonfigurowane APN?


Tak, na pewno. Było sprawdzane nie raz ;)

Jeśli internet był wolny, to należalo reklamować
A jak z zasięgiem na terenie gdzie używany był telefon ?
Czy inne osoby z Virgin na twoim terenie też miały słaby internet?


Myślisz, że taki "pseudooperator" się tym przejmował? Zasięg był porównywalny do wszystkich, ale nie w każdym miejscu, zdarzały się puste pola niestety. Znajomi mieli też Virgin i w tych samych miejscach zero internetu. Zresztą też mieli podobne problemy z brakiem aktywacji pakietów przez parę dni. Nikt już z tego nie korzysta.

A może telefon był wadliwy, uszkodzony itd ?


Tak tak miałem Nokie 3310.... Serio....? Sprawdzałem na przynajmniej dwóch egzemplarzach. Zawsze miałem co najmniej dwa telefony komórkowe.

Dlaczego te kilka lat temu zdecydowałeś się na Virgin, jeśli na rynku były jak piszesz - normalne firmy.


Bo kusili dobrą ofertą, a wyszło jak wyszło. Korzystałem też z Plusha i z nich byłem zadowolony, dopóki nie zgubił się zasięg. Żebym był zrozumiany. Technologia idzie do przodu. Nie interesuje mnie żeby telefon działał mi w 3G, czyli HSPA+ np. skoro obsługuje 5G, to niech w niej działa, a chociaż w 4G w LTE :ok1:

Naprawdę nie miałeś dostępu do internetu, aby dowiedzieć się gdzie są fizyczne salony Virgin ?


Virgin nie miał wtedy swoich placówek już pisałem...

A to pojscie do innego operatora, to już "wisienka na torcie"


No i czego to dowodzi? Masz jakiś cel w tym, że się tak czepiasz a propos? Każdy ma prawo zmienić operatora jeśli mu nie pasuje. Żadna z osób z biura obsługi telefonicznego czy internetowego Virgin nie była na tyle kompetentna, by aktywować mi swe usługi, za które zapłaciłem i to podwójnie nawet. Pisałem do nich, że nie otrzymałem od nich żadnego pakietu czy zwrotu na konto. Myślisz, że ktoś odpisał? Tak sprawdziłem, czy nie przekroczyłem pakietów przy okazji. Nic takiego się nie wydarzyło. A moja cierpliwość jest krótka jeśli chodzi o swobodny dostęp do komunikacji z ludźmi, a coś nie działa, więc nie żałowałem, że zakończyłem tą niezbyt udaną współpracę z nimi :ok1:
Obecnie jestem zadowolony z Play, które podobno teraz razem z Virgin jest w P4, czy tam pod innym już właścicielem. Pewnie przyjdzie czas, że znowu zmienię. Ja pisałem o czasie przeszłym z tym Virgin. Może teraz już u nich lepiej, ale próbować nie zamierzam :foch1:

Return to Pogaduszki wszelakie