Polski

Amigowy Joy

Lubisz sobie podyskutować? Jeśli tak to znalazłeś/aś odpowiednie miejsce.
Elmek13 Witajcie szanowni użytkownicy tego forum.

Mam mały problem, ( w sumie to nie problem) ale jednak coś.

Otóż kupiłem sobie joya, specjalnie do exe-ków. Joy jak joy Pcetowy. Ale jego rozrzut (drążka) woła o pomstę do nieba. Przecież na nim się nie da grać. W IK+ lub inne tytuły, które wymagają machania joyem. Kiedyś Antek na początku pokazał, mi, że można zrobić Amigowego joya pod PC wejście chyba ps2.

I tutaj moje pytanie: Czy jest w stanie ktoś zrobić takiego joya dla mnie.

Nie mówię, że, za darmo. Dogadać, się zawsze idzie.

Od razu, mówię, nie znam się na elektronice, a lutować to lutowałem ale po mordach (kiedyś) teraz jak widzę ,lutownicę to dostaję skrętu kiszek. ;) albo innych chorób. :mrgreen:
Page 1 of 4 4 https://forum.thecompany.pl/pogaduszki/amigowy-joy-t666.html
2010-10-31T08:21:23+01:00
Witajcie szanowni użytkownicy tego forum.

Mam mały problem, ( w sumie to nie problem) ale jednak coś.

Otóż kupiłem sobie joya, specjalnie do exe-ków. Joy jak joy Pcetowy. Ale jego rozrzut (drążka) woła o pomstę do nieba. Przecież na nim się nie da grać. W IK+ lub inne tytuły, które wymagają machania joyem. Kiedyś Antek na początku pokazał, mi, że można zrobić Amigowego joya pod PC wejście chyba ps2.

I tutaj moje pytanie: Czy jest w stanie ktoś zrobić takiego joya dla mnie.

Nie mówię, że, za darmo. Dogadać, się zawsze idzie.

Od razu, mówię, nie znam się na elektronice, a lutować to lutowałem ale po mordach (kiedyś) teraz jak widzę ,lutownicę to dostaję skrętu kiszek. ;) albo innych chorób. :mrgreen:

2010-10-31T12:58:52+01:00

Re: Amigowy Joy

Piecowe joye ssą z prostego powodu, są one analogowe z przeznaczeniem do symulatorów w których "siła wychyłu" drążka się liczy.
Kiedyś były i "zwykłe" pecetowe, ale teraz nie wiem czy jeszcze ktokolwiek produkuje joy takie jak nasze, amigowe...