Polski

Gówniane sprzęty/sklepy.

Lubisz sobie podyskutować? Jeśli tak to znalazłeś/aś odpowiednie miejsce.
Elmek13 Spoko Euro tak samo robi. Kolo kupił Dell Legion za 5 tyś i nie uznali mu reklamacji. Page 2 of 2 2 https://forum.thecompany.pl/pogaduszki/gowniane-sprzety-sklepy-t5257.html
2021-12-30T19:43:09+01:00

Re: Gówniane sprzęty/sklepy.

Spoko Euro tak samo robi. Kolo kupił Dell Legion za 5 tyś i nie uznali mu reklamacji.

2021-12-30T20:35:24+01:00

Re: Gówniane sprzęty/sklepy.

Z tych takich marketów AGD to akurat Expert jest jak dla mnie najgorszym pod względem obsługi klienta. Już przy samym kupnie sprzętu 4 lata temu wciskali mi jakieś dodatkowe przedmioty twierdząc, że jak tego nie wezmę to nie będę miał darmowej gwarancji na sprzęt. Kwestia dogadania się co do godziny dowozu też u nich problem, zakres całodniowy oczywiście, zero informacji. Z racji, że brałem zmywarkę, pralkę i lodówkę to oczywiście nie obyło się bez zwrotu. Kierowca bardzo miły, ale jak mi zaproponował 50zł zniżki za "kopnięte" drzwi lodówki to już trochę gorzej o nim pomyślałem.

2022-01-11T03:33:33+01:00

Re: Gówniane sprzęty/sklepy.

Z mojej strony dokończę jak zakończyła się sprawa z Mediaexpert.pl.
Po wystawieniu im negatywnych opinii obudzili się i wygenerowali kod do darmowego nadania przesyłki.
Tak mnie jednak zrazili swoim zachowaniem, że po przemyśleniu sprawy...
...tym, że przyznałem się sklepowi, że awaria wystąpiła w drugim roku korzystania z telefonu i sklep w związku z tym zaczął mi robić pod górkę (gdy awaria wystąpi w pierwszym roku użytkowania jest inne podejście) - odpuściłem i naprawiłem telefon na gwarancji producenta - Nokii w serwisie na Węgrzech.
Niech będzie moja krzywda :gatorshrug:

Następna negatywna recenzja ode mnie dotyczy firmy chwilówkowej twisto.pl z RSSO 123.12% oraz współpracującej z nimi firmy tipli.pl:
post78997.html#p78997

Ech, czy kiedyś się doczekam, że w Polsce klient będzie szanowany jak na zachodzie czy USA?

2022-01-11T12:23:42+01:00

Re: Gówniane sprzęty/sklepy.

Anthrox wrote:Ech, czy kiedyś się doczekam, że w Polsce klient będzie szanowany jak na zachodzie czy USA?


jak będziesz milionerem to tak.

2022-01-11T19:44:37+01:00

Re: Gówniane sprzęty/sklepy.

Elmek13 wrote:
Anthrox wrote:Ech, czy kiedyś się doczekam, że w Polsce klient będzie szanowany jak na zachodzie czy USA?


jak będziesz milionerem to tak.



2023-03-15T21:59:51+01:00

Re: Gówniane sprzęty/sklepy.

Ja się z Wami podzielę swoją wczorajszą historią.

Miałem do nadania przesyłkę, a akurat wypadał wtorek tj. "dzień paliwa Shell V-Power w cenie paliwa podstawowego".

Stację paliw mam kilka 5 kilometrów od domu. Na "mojej" stacji Shell działa punkt DHL, który obsługiwany jest przez obsługę stacji - uznałem więc, że najlepszym wyborem będzie nadanie przesyłki "na jednym paliwie" - i po prostu przekażę przesyłkę do wysłania przy płaceniu za zatankowane paliwo.

Złożyłem więc przez internet zamówienie na nadanie paczki DHL - przez oficjalną stronę DHL - Paczking.pl.

Nawet kod rabatowy znalazłem działający.

Postanowiłem skorzystać z wygód... i wybrałem "nadanie bez etykiety".
Teoretycznie wystarczy wtedy flamastrem albo długopisem napisać numer na przesyłce i tyle - zanieść i przyjmą.

Zdarzało mi się korzystać z podobnej usługi oferowanej przez Paczkomat, który notabene był rzut kamieniem od stacji Shell - z uwagi jednak, że InPost odrzucił mi dwie reklamacje m.in. za opóźnienie dostarczenia przesyłki (okazuje się, że w regulaminie dają sobie chyba 2 tygodnie czasu na dostarczenie przesyłki, pomimo, że deklarowali na stronie dostawę nawet na drugi dzień) - nie chciałem tym razem korzystać z usług firmy InPost - tym bardziej, że jeszcze DHL oferował mi nadanie o 5 zł taniej dzięki kodowi rabatowemu.

No to teraz akcja właściwa.

Po zatankowaniu paliwa i opłaceniu - chcę nadać przesyłkę.
Obsługa odmówiła mi przyjęcia przesyłki, ponieważ brakowało etykiety.

Dobra, nie robiłem dramatu... stwierdziłem, że udam się do innego punktu DHL, który nigdy mnie nie zawiódł - pojechałem do drugiego punktu DHL, oddalonego o 2 km.

Tutaj Pani z obsługi wykonała telefon "do góry", bo okazuje się, że mało kto wysyła paczki bez etykiety...
... otrzymała dyspozycję przyjęcia paczki - już się cieszyłem, że warto było stracić dodatkowe 2 km, a jeszcze zakupy przy okazji zrobiłem, bo drugi punkt DHL mieści się w markecie.

Niestety... po chwili Pani z obsługi, zwróciła mi przesyłkę i powiedziała, że nie może jej przyjąć, bo w systemie widnieje ten numer dla dwóch paczek...
... mam wydrukować etykietę i wrócić.

Gonił mnie termin nadania przesyłki, więc rad nie rad postanowiłem udać się do domu i wydrukować etykietę, bo ta o dziwo - przyszła mi w międzyczasie na e-mail od DHL... w którym napisali, że mogę etykietę wydrukować albo nie... sam numer wystarczy.

Po drodze tchnęło mnie jednak: a co, jak wydrukuję etykietę i nadal będzie cyrk, bo ponoć w systemie ten numer, mojej paczki jest zdublowany? Stracę i czas i paliwo, a blisko nie mam...
... zjechałem więc do... Paczkomatu - tego samego co był rzut kamieniem od stacji Shell, o której pisałem na samym początku...

... w telefonie w aplikacji InPost Mobile trochę mi zajęło, ale wprowadziłem dane nadawcy i odbiorcy... opłaciłem koszty nadania, po chwili otrzymałem kod QR - podszedłem z telefonem do Paczkomatu, kod QR dałem zeskanować z apki czytnikowi, paczkę wsadziłem... i tyle w temacie.

Postambuła:
Złożyłem reklamację do DHL - rozpisałem się... wyskoczył limit znaków... po kolejnych próbach wyskoczyło ograniczenie, że jednak limit 500 znaków... .

W końcu bardzo mocno pociąłem treść reklamacji, jednak udało mi się zawrzeć sugestię:
zasugerowałem, że oprócz zwrotów kosztów nadania - może firma DHL powinna się szarpnąć wedle uznania na kod na darmowe nadanie przesyłki na przyszłość?

Odpowiedź firmy DHL następnego dnia - bez sensacji:
Obsługa Klienta DHL wrote:Witam,

W odpowiedzi na przesłane przez Pana zgłoszenie dotyczące przesyłki numer *********** informuję, że centrala punktu została poinformowana o problemach z nadaniem przesyłki. Sprawa jest obecnie wyjaśniana bezpośrednio z punktem, aby takie sytuacje nie miały miejsca z przyszłości. Serdecznie przepraszamy za utrudnienia. Nadanie przesyłki na powyższym numerze przesyłki niestety nie jest już możliwe. Pieniądze za niezrealizowaną usługę zostaną zwrócone na Pana konto .

Z wyrazami szacunku

K***** P*********
Starszy Doradca Klienta

Customer Experience

DHL Parcel Polska Sp. z o.o.
ul. Osmańska 2
02-823 Warszawa

Adres korespondencyjny:

ul. Targowa 35
90-043 Łódź
Telefon: +48 42 6 345 345
Fax: +48 42 662 67 10


W tej sytuacji oprócz przeprosin i zwrotów kosztów przesyłki zabrakło rekompensaty za mój stracony czas i paliwo.
Dlatego na forum TheCompany.pl zostawiam odpowiednią laurkę.

PS
Nie zmieniłem zdania - Inpost (Paczkomat) ma równie gównianą obsługę reklamacji w mojej opinii :-)

2023-03-15T22:06:11+01:00

Re: Gówniane sprzęty/sklepy.

Póki co nie narzekam na wysyłki z Inpostu. Szybko sprawnie. Ale już np. przerzucanie paczki do odbioru z jednego paczkomatu do innego oddalonego o kilometr to już przesada. Idę sobie kiedyś do paczkomatu inposta jakieś 10 minut. Klikam odbiór przez GPS. Nie ma, klikam dalej po numerze telefonu i kodzie, nic. Tak ze trzy razy. Dopiero wtedy napisało mi, że paczka jest w innym paczkomacie. Emaila nie włączałem, bo minęło ledwo parę godzin. A do tego co paczka ostatecznie dotarła miałem z kolejne 10 minut, a do domu znowu 10 minut. Całość godzinę, co mogło zająć krócej, bo po drodze jest jeszcze inny, ale nie... wywalą do ostatniego w dzielnicy. :dobani: Ale ogólnie ok. W ostatnim czasie jedynie paczka Orlen się pojawiła i Allegro w pobliżu. DHL nie widziałem i jak widzę nie warto :D

2023-03-15T22:12:54+01:00

Re: Gówniane sprzęty/sklepy.

niestety tak właśnie działają firmy kurierskie oraz super przeszkolona załoga.
Mi za to w paczkomatach inpost przy próbie nadania paczki zdarzało się, że otworzyła się skrytka a tam zonk, jakaś obca paczka do kogoś innego :/ System traktował to miejsce jako puste.... Heh.

2023-03-24T12:54:44+01:00

Darmowy hot-dog z Ropuchy xD

Z paragonem dostajesz bon na darmowego hot-doga przy zakupie za co najmniej 10 zł, wczoraj mi pani powiedziała, że to od jutra, dziś, że także od jutra, więc ja pani mówię, no sorry, ale wczoraj było to samo. Ok, ok, i pani mi do 11zł doliczyła 1,20. Pytam za co, a bo tak mi pokazuje system i nic nie mogę zrobić xD

x:haha

2023-03-24T13:00:00+01:00

Re: Darmowy hot-dog z Ropuchy xD

To jest, że jak kupujesz hotdoga dostajesz zniżkę na sprzęt MAd Doga. Wiem rymuj się. Rano słyszałem.

2023-03-25T00:10:34+01:00

Re: Gówniane sprzęty/sklepy.

xandra wrote:Z paragonem dostajesz bon na darmowego hot-doga przy zakupie za co najmniej 10 zł, wczoraj mi pani powiedziała, że to od jutra, dziś, że także od jutra, więc ja pani mówię, no sorry, ale wczoraj było to samo. Ok, ok, i pani mi do 11zł doliczyła 1,20. Pytam za co, a bo tak mi pokazuje system i nic nie mogę zrobić xD

x:haha


A gdzie? Żabka czy coś takiego?

2023-03-26T14:12:33+01:00

Re: Gówniane sprzęty/sklepy.

Yanosik i Komenda Główna Policji rozpoczynają wspólną akcję. Jej celem jest uświadomienie kierowcom jak niebezpieczne jest prowadzenie auta z telefonem w dłoni. Takie zachowanie zwiększa ryzyko wypadku aż sześciokrotnie. Dlatego pamiętaj - “Łapki na Kierownicę”!


Rafał BETNARSKI/motocykl-online.pl wrote:W tym roku kierowcy… przyspieszyli! Yanosik publikuje zaskakujące dane
Mimo drastycznej podwyżki mandatów, średnia prędkość kierowców na polskich drogach wzrosła. Tak wynika z danych zebranych przez popularną aplikację Yanosik.


Nie wiem jak Wy, ale dla mnie Yanosik to teraz spalona marka.

Return to Pogaduszki wszelakie