Polski

Nie daj się wychędożyć!

Lubisz sobie podyskutować? Jeśli tak to znalazłeś/aś odpowiednie miejsce.
orhom Jestem z auta zadowolony.
Jakiś rok temu kupowałem samochód i życiu nie wyobrażałem sobie jak można być tak bezczelnym sprzedawcą. Każde jego słowo i gest to kłamstwo w najczystszej postaci. Nie wszystko wyszło od razu, ale myślę, że po ponad rocznym użytkowaniu "niespodzianek" wiele już nie zostało.
Myślę, że większość z nas zadaje pytanie -
- A dlaczego sprzedajesz?
- No wiesz żona w ciąży musimy mieć większe auto.
A żona chuda jak szczapa i ćmi papierosa za papierosem - pierwsze kłamstwo - być może.
I szczerze im dalej w las tym trudniej mi w tą ciąże wierzyć.
Jedziemy, mówię - auto ściąga w lewo. Nie, nie to nierówna nawierzchnia - opowiada.
I faktycznie wszystko ok, podoba mi się i jazda i wygląd, a czerwona lampka (ta w mózgu) nie pali się.
Mała dygresja. Nie znam się na autach i nieraz się naciąłem i nigdy, NIGDY sprzedawca nie był uczciwy.
Kupuję samochód trochę jak większość kobiet - na wygląd.Po prostu podoba mi się to biorę. :-)
W czasie oglądu auta wszystkie usterki zauważone przeze mnie sprzedawca bagatelizował.
Dziura w szybie (taka na 5 zł) - Eee, za dyszkę naprawią (później w warsztacie dowiaduję się, że to jest nie naprawialne - wymiana szyby 550pln).
Wgniota z tyłu (nieduża) - Ktoś mi złośliwie uderzył, to nic takiego. - Dooo-bra?!
itd. itd.

Zawsze po kupnie auta wymieniam wszystkie płyny aby mieć pewność na przyszłość.
Olej złocisty, czyściutki jakby dopiero zalany. Po wymianie samochód pali 0,8 litra na 1000km - oczywiście oleju!
Motodoktor he?
U oponiarza wyważam opony i ogólny przegląd - okazuje się, że opona (przód,pasażer) jest zamontowana odwrotnie, tz. odwrócona na feldze - kierunkowa opona! - no i ściąga w lewo :-(
Zapasówka w bagażniku jest, a i owszem.To nic że zupełnie inna i ROZPADA SIĘ w rękach.