Nie tak.
To co założyliście nie jest kontem firmy lub organizacji, a indywidualnym profilem użytkownika (czyli takim jak posiadacie Wy lub Wasi znajomi). Do promowania przedsięwzięć służy fanpage - można go założyć poprzez link
https://www.facebook.com/pages/create.php - proszę, sprawdźcie go.
Przeanalizujmy więc możliwości i wygląd fanpage, posiłkując się przykładowym - pierwszy wpadł mi w oko fanpage pisma Trzynasty Schron - Postapokalipsa i Fallout, znajdujący się pod adresem
www.facebook.com/TrzynastySchron - wejdźmy.
Fanpage ma o wiele więcej zalet. Przede wszystkim - nie wymaga akceptowania każdego użytkownika wchodzącego na stronę i dołączającego do niego. Po drugie - brak mu limitów ilościowych (użytkownik na FB nie może posiadać więcej niż ca 5000 osób w swej grupie kontaktów). Po wtóre: umożliwia cały wachlarz działań promocyjnych i marketingowych. Można do niego dodać administratorów, twórców treści, moderatorów (wedle uznania i proponowanych przez Facebooka stopni uprawnień), a jednocześnie jest równie łatwo wyszukiwany jak profil osoby.
Prowadzenie fanpage nie jest tak trudne jak się może wydawać, a "społeczność" nie jest aż tak nieprzystępna.

Warto mieć na uwadze jednak pełnię interakcji - czyli potencjalne przeniesienie fragmentów dyskusji z forum właśnie tam (choć oczywiście forum może być mocno promowane - to do przemyślenia na etapie tworzenia założeń strategicznych).
Inne elementy, na które musicie zwrócić szczególną uwagę i pytania wymagające przemyślenia oraz odpowiedzi przed zaangażowaniem się w Facebook to:
1) Czy fanpage będzie prowadzony tylko w języku polskim?
2) Jeśli decydujecie się na wyjście za granicę (co forum pośrednio czyni) - czy dyskusje po polsku i angielsku będą prowadzone w obrębie tej samej strony społecznościowej?
3) Jaki jest zakres tematyczny, który będzie poruszany na FP? Tożsamy z profilem forum?
4) Czy na forum będzie udzielana pomoc i złożone odpowiedzi na pytania, czy odsyłanie do forum?
5) W jaki sposób będziecie aktywizować społeczność? Lajki? Ankiety i pytania? Zdjęcia / filmy (świetne!)? Konkursy?
6) Kto będzie moderować fanpage? Ile osób?
7) Ile komentarzy dziennie przyjmujecie umieszczać?
8) Czy jesteście gotowi by akceptować (nie usuwać!) posty osób, które przejawiają, ahem, postawę skrajnie, ahem, roszczeniową?

To tylko niektóre z pytań, z jakimi powinniście się zmierzyć przed przystąpieniem "do energicznego działania". Oczywiście, tworząc strategię warto również opracować plan pozyskiwania użytkowników, ilości... Ale to wszystko znajduje odniesienie raczej do bardziej zaawansowanych projektów (np. obsługa w socialu nowego brandu itp.). My nie musimy być aż tak drobiazgowi.

Inna rzecz: nazwa / nazwy / punkty odniesienia.
W tym momencie gdy wpiszę w wyszukiwarkę Facebooka "TheCompany", oczom moim wyświetla się pięć grup zamkniętych oraz dwie osoby (błędnie założone fanpage, jak mniemam) - w tym jedna z Izraela. Szalom, lecimy dalej.
"The Company" nie zwraca bezpośredniej odpowiedzi (co nie oznacza, że takich grup nie ma).
"TheCompany.pl" wyświetla wyłącznie tego "użytkownika" z Izraela (interpretacja z nazwy TheCompany Plurr"). Aj waj. Lecimy dalej.
"Amiga EXE" wyświetla profil jakiejś laski - Dorys Amiga Exelente, ale też "Amiga Exec" - strona społecznościowa (oparta o wikipedię - bez większej wartości) podlinkowana do strony AmigaOS (jak poprzednia).
Można długo by sprawdzać wszelkie możliwe kombinacje. Założenie jednak powinno być proste - jeśli zakładacie fanpage, jego nazwa ma być krótka i w maksymalny możliwy sposób informować o istocie Waszego projektu. Przyznam, że tagline "Amiga Games for Windows without emulator. Play, don't pay. Have Fun!" jest bardzo dobry.

Pytania? Wątpliwości? Zapraszam.