Polski

znowu te zje..ane lampki !!!

Lubisz sobie podyskutować? Jeśli tak to znalazłeś/aś odpowiednie miejsce.
Hardy Lampki są git :mrgreen: Page 2 of 5 5 https://forum.thecompany.pl/pogaduszki/znowu-zje-ane-lampki-t2317.html
2012-12-06T23:57:40+01:00

Re: znowu te zje..ane lampki !!!

Lampki są git :mrgreen:

2012-12-07T11:32:33+01:00

Re: znowu te zje..ane lampki !!!

Ja pi***ole te lampki, jak tylko je widzę, to od razu rozbijam, żeby mnie nie wkur... [a nie, napisze grzecznie] denerwowały.

2012-12-07T14:30:03+01:00

Re: znowu te zje..ane lampki !!!

PS
Przypominam, że na TC istnieje też dział arcade:
arcade.php

2012-12-07T16:19:39+01:00

Re: znowu te zje..ane lampki !!!

nie chce mi sie siedziec na forum :/
poczekam do wiosny, bo szlag mnie trafi

2012-12-07T17:37:09+01:00

Re: znowu te zje..ane lampki !!!

Wiosna jest w marcu, a nie w styczniu.

2012-12-07T18:09:09+01:00

Re: znowu te zje..ane lampki !!!

To ja dla pewności poczekam do lata.

2012-12-09T11:45:04+01:00

Re: znowu te zje..ane lampki !!!

lampki są ok,m ale jak przez przypadek mi mysz poleciała to aż na fotelu podskoczyłem....;p

2012-12-09T18:03:07+01:00

Re: znowu te zje..ane lampki !!!

wez jeszcze to gowno na glowna zapodaj to sie zwolnie :P

2012-12-09T19:03:21+01:00

Re: znowu te zje..ane lampki !!!

Z początku myślałem nad tym, ale przy takim designie jak teraz pasowałoby to jak pięść do nosa.
Więc bądź spokojny - lampki tylko na forum ;)

2012-12-09T22:18:20+01:00

Re: znowu te zje..ane lampki !!!

to zes mnie "uspokoil" ;)

2012-12-10T10:15:46+01:00

Re: znowu te zje..ane lampki !!!

Właśnie stłukłem wszystkie co teraz, jak mam je naprawić, przez internet, telefon czy w oddziale. :haha: :haha: :haha:

2012-12-10T19:44:50+01:00

Re: znowu te zje..ane lampki !!!

Leć do tesco po nowe.... :lol2:

2012-12-13T20:57:45+01:00

Re: znowu te zje..ane lampki !!!

Jak ja nienawidzę tych lampek... chińskie w hui, lekko musnąć to pękają, jak ja mam to na choinkę powiesić :hee:

2012-12-13T20:59:45+01:00

Re: znowu te zje..ane lampki !!!

Potwierdzam, potrząchałem trochu stroną i same spadły, wp***u, Panie, co to ma qzwa być, ja się nawet nie zapisał do gry a już w pierwszej trójce jezdem...

2012-12-15T00:30:29+01:00

Re: znowu te zje..ane lampki !!!

Ta gra jest inteligentniejsza od mojej amigi :haha:

2012-12-15T12:29:59+01:00

Re: znowu te zje..ane lampki !!!


2012-12-15T16:25:58+01:00

Re: znowu te zje..ane lampki !!!

Tyle, że u nas mamy autorski system punktów Demonic, a tam tego nie ma :tuptup1:

2012-12-15T17:11:36+01:00

Re: znowu te zje..ane lampki !!!

lampki rulezz :D

2012-12-15T18:43:23+01:00

Re: znowu te zje..ane lampki !!!

Anthrox wrote:Tyle, że u nas mamy autorski system punktów Demonic, a tam tego nie ma :tuptup1:


aaaaa
to juz wsystko jasne
juz wiem czemu z roku na rok to samo gowno, ty pantoflu ;) hehehe

2012-12-15T18:57:25+01:00

Re: znowu te zje..ane lampki !!!

Pancio a Ty co tak kwasem zapodajesz ?? :D

Return to Pogaduszki wszelakie