Intro
Reunion CD32
Kiedyś wspominałem o nim wiec dobrze było by kiedyś zrobić update wrzucając tą wiele bogatszą wersje Reuniona o długie intro i wiele więcej przerywników i animacji podczas gry
Intro
Intro
Re: Reunion CD32
Nie mam dostępu do takowej wersji i nie wiem czy w ogóle uruchomi się jak trzeba z twardego dysku.
Poza tym jesteś pewien, że wydano wersję CD32, bo to dziwne, że na HOL'u nie ma o niej wzmianki.
Poza tym jesteś pewien, że wydano wersję CD32, bo to dziwne, że na HOL'u nie ma o niej wzmianki.
Re: Reunion CD32
Istnieje istnieje podawałem kiedyś linka ale wrzucę na sendspace dla ciebie abyś sobie obadał
Re: Reunion CD32
@olesio: Też mnie ten request zdziwił, ale pognałem szybko na EAB i mam dobre oraz złe wieści.
Złe: gra w wersji CD32 nigdy nie została wydana, ani też nieróżniła się niczym od wersji AGA...
Dobre: ... oprócz dłuższego intra. A intro to zostało rok temu wrzucone na server FTP EAB, zapraszam do katalogu Games > Archive, plik się zwie ReunionCD32.lha ~14MB
Z readme wynika że trzeba zmienić w pliku wykonywalnym ścieżkę do głownego exe gry, lub assignować CD0 do katalogu w którym jest gra.
Nie do końca wiem jak jest z sejwami, to by trza sprawdzić.
@ZB28: też masz tę wersję ~14MB?
Złe: gra w wersji CD32 nigdy nie została wydana, ani też nieróżniła się niczym od wersji AGA...
Dobre: ... oprócz dłuższego intra. A intro to zostało rok temu wrzucone na server FTP EAB, zapraszam do katalogu Games > Archive, plik się zwie ReunionCD32.lha ~14MB
Z readme wynika że trzeba zmienić w pliku wykonywalnym ścieżkę do głownego exe gry, lub assignować CD0 do katalogu w którym jest gra.
Nie do końca wiem jak jest z sejwami, to by trza sprawdzić.
@ZB28: też masz tę wersję ~14MB?
Re: Reunion CD32
Tak to ta sama wersja, save w grze nie działają jednak, a gre odpalalem z dyskietki worbencha a pozniej z dysku bez problemu
http://www.sendspace.com/file/cqx5ky
http://www.sendspace.com/file/cqx5ky
Re: Reunion CD32
Zmieniając ścieżkę dostępu w exeku gry na tę do katalogu na HD gra fajnie chodzi.
Coś rzeczywiście w tej wersji jest nie tak, po wybraniu sejw w jakimś slocie kursor zaczyna migać, prosi o nazwę sejwa i po pacnięciu w Enter pojawia się komunikat że gra zapisana. Niestety wychodząc i wchodząc do opcji dyskowych nic już na tym slocie nie ma i nie działa load.
Co ciekawe - jakieś pliki (w całkiem innym formacie niż te z AGA wersji) w katalogu SAVE się pojawiają.
Co jeszcze ciekawsze, wygląda na to że ta wersja CD32 chodzi także z exekiem z wersji AGA (ta sama wielkość pliku, nie porównywałem zawartości --- no i oczywiście ścieżkę w exeku trzeba podmienić jeśli różne wersje trzymamy w różnych katalogach, bo wtedy ta będzie pobierać save i dane z nie swojego katalogu
) - a sejwowanie i tak nie działa :(
PS: Nie zapomnijcie o ukośniku / na końcu ścieżki!
Coś rzeczywiście w tej wersji jest nie tak, po wybraniu sejw w jakimś slocie kursor zaczyna migać, prosi o nazwę sejwa i po pacnięciu w Enter pojawia się komunikat że gra zapisana. Niestety wychodząc i wchodząc do opcji dyskowych nic już na tym slocie nie ma i nie działa load.
Co ciekawe - jakieś pliki (w całkiem innym formacie niż te z AGA wersji) w katalogu SAVE się pojawiają.
Co jeszcze ciekawsze, wygląda na to że ta wersja CD32 chodzi także z exekiem z wersji AGA (ta sama wielkość pliku, nie porównywałem zawartości --- no i oczywiście ścieżkę w exeku trzeba podmienić jeśli różne wersje trzymamy w różnych katalogach, bo wtedy ta będzie pobierać save i dane z nie swojego katalogu

PS: Nie zapomnijcie o ukośniku / na końcu ścieżki!
Re: Reunion CD32
No właśnie to chyba damy sobie spokój z wydawaniem tego póki co, skoro gra jest niepełnosprawna.
Może ukaże się wkrotce do niej slave który rozwiąże problem z zapisem stanów, bo ja również jak z
gry wyjde nie mam save'ów, ale jakieś dane się zapisują, jednak gra ich nie widzi. Tylko nie wiem z
checią do wydania slave'a jak będzie, bo jest to niewydana nieoficjalnie gra, ale może to nie wadzi.
Może ukaże się wkrotce do niej slave który rozwiąże problem z zapisem stanów, bo ja również jak z
gry wyjde nie mam save'ów, ale jakieś dane się zapisują, jednak gra ich nie widzi. Tylko nie wiem z
checią do wydania slave'a jak będzie, bo jest to niewydana nieoficjalnie gra, ale może to nie wadzi.
Re: Reunion CD32
W sumie można by wydać i sejwować w samym emulatorze 
Ciekawe czy by jednak się dało przenieść tylko pliki intra do wersji AGA?
A może by zostawić tylko intro z wersji CD32 w swoim katalogu - skoro nic więcej dodane nie jest - i mały skrypcik pytający o to "czy chcesz zobaczyć rozszerzone intro" przed grą a potem normalnie jedziemy na AGA?

Ciekawe czy by jednak się dało przenieść tylko pliki intra do wersji AGA?
A może by zostawić tylko intro z wersji CD32 w swoim katalogu - skoro nic więcej dodane nie jest - i mały skrypcik pytający o to "czy chcesz zobaczyć rozszerzone intro" przed grą a potem normalnie jedziemy na AGA?
Re: Reunion CD32
Skoro wersja niby CD32 ma dłuższe intro tak jak na PC (ECS i AGA nie) to i powinna zawierać w grze więcej przerywników ale nie jestem w stanie powiedzieć czy wersja AGA to posiada, gdyż osobiście skończyłem tylko wersje ECS i PC a różnice były.
Re: Reunion CD32
Napewno w wersji AGA są dodatkowe animacje w porównaniu z ECS, tę skończyłem wieki temu a AGA parę lat temu tak więc nie pamiętam dokładnie co, ale na 100% jest więcej.
Zresztą wystarczy zobaczyć sobie rozmiary obu wersji.
Nie sądzę żeby w wersji CD32 było jeszcze więcej animacji niż w AGA, wszystko inne pozostało pewnie niezmienione.
Jest chyba tak jak pisze człek na EAB który tę wersję udostępnił - "tylko" intro jest przedłużone. I bardzo ładnie, przyznaję.
Zresztą wystarczy zobaczyć sobie rozmiary obu wersji.
Nie sądzę żeby w wersji CD32 było jeszcze więcej animacji niż w AGA, wszystko inne pozostało pewnie niezmienione.
Jest chyba tak jak pisze człek na EAB który tę wersję udostępnił - "tylko" intro jest przedłużone. I bardzo ładnie, przyznaję.
Re: Reunion CD32
Myślę ze intro i tak powinno znaleźć się w kompilacji, już niekoniecznie z motką przenoszenia plików i dodania go do wersji AGA
Re: Reunion CD32
^ ZDE-CY-DO-WANIE
choćby nawet kosztem zmarnowania miejsca tą niedokończoną wersją gry, no ale jak już mówiłem - zawsze można sejwować w emulatorze.
-- 19 Sie 2010, 12:03 --
Gupie pytanie: jak przerwać intro? Wygląda na to że raz odpalone wchodzi w pętlę i nigdy się nie kończy. Albo ja coś źle robię...
Wczoraj... dzisiaj, w nocy, zrobiłem sobie na szybko HDF z grą, z zamiarem wrzucenia tego na Undeground-Gamer, parę najważniejszych plików z AOS3.1, prosta sekwencje startowa odpalająca SetPatch (bo inaczej jest czarny ekran mimo że gra muzyka z intra), intro i gra.
Tylko że intro się nie wyłącza tylko zapętla i nie da się grać, lol
choćby nawet kosztem zmarnowania miejsca tą niedokończoną wersją gry, no ale jak już mówiłem - zawsze można sejwować w emulatorze.
-- 19 Sie 2010, 12:03 --
Gupie pytanie: jak przerwać intro? Wygląda na to że raz odpalone wchodzi w pętlę i nigdy się nie kończy. Albo ja coś źle robię...
Wczoraj... dzisiaj, w nocy, zrobiłem sobie na szybko HDF z grą, z zamiarem wrzucenia tego na Undeground-Gamer, parę najważniejszych plików z AOS3.1, prosta sekwencje startowa odpalająca SetPatch (bo inaczej jest czarny ekran mimo że gra muzyka z intra), intro i gra.
Tylko że intro się nie wyłącza tylko zapętla i nie da się grać, lol
Re: Reunion CD32
A ja ta gre bym ogolnie z checia obadal bo nigdy w nia nie gralem gdyz jakos nie mialem weny do zainstalowania jej na Ami
Slyszalem tylko legendy ze fajna itd no i wszedzie w gazetach komputerowych przewijaly sie slynne skriny z tego tytulu
No i oczywiscie jestem zwolennikiem jak najbardziej dopasionych wersji (czyli filmiki, animacje, muzyka i wszelkie inne bajery
)


