Archiwum Zakładowe

Worms Director's Cut

Spełnione prośby
scorpeus Wiem ze w przygotowaniu czekaja zwykle wormsy ale wersja Director's Cut byla najbardziej dopasiona o plansze bronie itp wiec przypominam co byscie nie zapomnieli :P Oczywiscie mozna wrzucic custom packi z mapkami itp tylko nie wiem czy bedzie to latwe do skompilowania ale warto chyba sprobowac.

http://hol.abime.net/1781
Page 1 of 2 2 https://forum.thecompany.pl/propozycje-archiwum/worms-directors-cut-t505.html
2010-09-06T10:12:55+01:00
Wiem ze w przygotowaniu czekaja zwykle wormsy ale wersja Director's Cut byla najbardziej dopasiona o plansze bronie itp wiec przypominam co byscie nie zapomnieli :P Oczywiscie mozna wrzucic custom packi z mapkami itp tylko nie wiem czy bedzie to latwe do skompilowania ale warto chyba sprobowac.

http://hol.abime.net/1781

2010-09-06T18:01:28+01:00

Re: Worms Director's Cut

Przygotuję kompilację 2 in 1, bo póki co kiedyś robiłem same Wormsy. Pora odświeżyć.

2010-09-06T18:04:46+01:00

Re: Worms Director's Cut

oj panie, scorp ma racje, nie potrzeba 2in1 tylko same director's cut. to sa najpelniejsze wormsy na amige.

2010-09-06T18:14:00+01:00

Re: Worms Director's Cut

scorpeus wrote:Oczywiscie mozna wrzucic custom packi z mapkami itp
http://www.ppa.pl/artykul-Worms.DC.dodatki-7_26_966.html
Moje skromne mapki też tam są, nie do końca wykorzystują możliwości kolorystyczne agowej wersji bo przerabiałem jej z pierwszych Wormsów, ale mi się fajnie grało. I są cycki. :haha: Niektóre są zdradzieckie i specjalnie robione tak żeby nie było wiadomo co robak czy mina, a co fragment tła. ]:->

Pancio wrote:oj panie, scorp ma racje, nie potrzeba 2in1 tylko same director's cut. to sa najpelniejsze wormsy na amige.
True, ale nostalgia podpowiada mi żeby fajosko było mieć i to i to, w końcu komu to przeszkadza ;)

2010-09-06T19:05:58+01:00

Re: Worms Director's Cut

Pancio wrote:oj panie, scorp ma racje, nie potrzeba 2in1 tylko same director's cut. to sa najpelniejsze wormsy na amige.

Macie racje, cbciałem kompilacją 2 in 1 przedobrzyć, ale już zrobiłem TYLKO Worms - Director's Cut AGA.
A dlaczego? Otóż wersja normalna wykrzacza się z jakimiś błędami o pamięci pomimo użycia rożnych wersji
zarowno WinUAE jak i WHDLoad, a w Director's Cut pograłem chwilę i jest ok. Tylko zapis teamów trwa - z
tego co testowałem - bardzo długo, ale bez niego można się obejść. Jest też opcja pokazywania numerów
drużyn, bo tak to mając domyślne nicki, to można się pogubić które robaki są nasze, a które przeciwnika.

2010-09-07T15:28:25+01:00

Re: Worms Director's Cut

Hmmm mi teamy zapisywalo szybko. Nie wiem czemu zwykle ci sie wykrzaczaja. Co do zwyklych to moze wersje cd32 z intrem i zajebista pioseneczka? :>

2010-09-07T19:02:17+01:00

Re: Worms Director's Cut

Wersja CD32 dla 2 MB pod WHDLoad nie posiada żądnego intro ani pioseneczki z tego co odpaliłem.
I jak tutaj nie mówić, że moda, a wtęcz fioła chyba niektórzy mają na punktcie CD32. A ja mam za
to fioła na punkcie WHDLoad, bo jak coś pod ten pakiet stworzono to na ogół działa dobrze. Są też
od tej reguły wyjątki, ale rzadko się zdarzają. Także Antek jak zrobi exe to z wersji Director's Cut.

2010-09-07T19:06:31+01:00

Re: Worms Director's Cut

A te wspaniałe mapki co podałem parę postów wyżej będą w zestawie? ;)

2010-09-07T19:22:53+01:00

Re: Worms Director's Cut

To jak Antek uzna za stosowne to dołączy, ja przeoczyłem ten link i nie analizowalem
jak można dograć mapki żeby wszystko działało. I Antek może dodać do standardowej
wersji jeżeli uzna to za stosowne. Ja nie chce w kółko nad tą grą siedzieć i zmieniać.

2010-09-07T19:26:13+01:00

Re: Worms Director's Cut

Z tego co pamiętam to bardzo proste, wystarczy poszukać w których już katalogach są podobne pliki, łatwo się kapnąć po nazwach i końcówkach plików. Ale daaaaawno się tym nie bawiłem...

Ok, to teraz ide napastować Antka... :haha:

2010-09-07T19:44:02+01:00

Re: Worms Director's Cut

Idź napastować olesia - on robił obraz. Niech dokończy.
Ja zaraz wstawiam Miecze Valdigira z solucją.
Ew poprawie obraz jak mi dokladnie powiecie gdzie wsadzic te dodatkowe pliki - bo nie chce spedzic pol dnia na weryfikacji ]:->

2010-09-07T19:47:49+01:00

Re: Worms Director's Cut

lol, i w koło macieju... no ktoś będzie musieć zaglądnąć na strukturę plików gdzie idą do jakiego katalogu, a potem już tylko wystarczy skopiować pliki

2010-09-07T19:55:13+01:00

Re: Worms Director's Cut

Moment - to olesio chce wydawać mase exeków (Roni tonę) i bez przerwy mnie naciska i nie tylko on - w takim razie dlaczego nie chce przygotować 100% highquality obrazu?
Mogę to zrobić, nie ma problemu, ale nie życze sobie biadolenia, że olesio zrobił 500 obrazow a ja wydałem tylko 50

2010-09-07T20:04:25+01:00

Re: Worms Director's Cut

Chyba Wam się znowu rękawice bokserskie przydadzą, pożyczę Wam od siostry...

Image

:haha:

Dodanie tych dodatkowych mapek to pikuś, sam własnie sprawdziłem nazwy na sucho, bo nie mam gry pod ręką.
Ściagacie wszystko z tamtej strony (oprócz sampli) i rozpakowujecie do jednego katalogu.
Pojawia się wam 37 mieszanych plików z rozszerzeniem WRM (ze starych Wormsów) i WRM16 (z Director's Cut). To są obrazki IFF edytowalne w Deluxe Paincie.
Teraz szukacie na dysku z grą katalogu z plikami co też mają te rozszerzenia, kopiujecie i voila. Gotowe.
Oprócz tychże plików pojawia się jeszcze katalog TWDIY i TWMOUNTAINS - które istnieją także na dysku z grą więc poprostu przegrywacie pliki.
Gotowe.
30 sek roboty.

2010-09-07T20:10:11+01:00

Re: Worms Director's Cut

W takim razie zrobię jak tylko naprawię exeki preload - około 5 sztuk :-)

2010-09-07T20:21:21+01:00

Re: Worms Director's Cut

Ja idę mecz oglądać, bo seriale były w TV, a kto to wymyślił żeby grać z
Australią we wtorek, zwykle mecze bywały w sobotę i środę, a ze mnie
to taki aktywny kibić, że pomyliły mi się dni. Także fajnie że Antoś tę
grę weźmie na warsztat i zrobi quality exe z różnymi mapkami. Dzięki.

2010-09-07T20:48:49+01:00

Re: Worms Director's Cut

olesio wrote:[...] kto to wymyślił żeby grać z Australią we wtorek [...]
U nich już środa, 6 rano (+9h) :-E

A oto jak można aktywować poszczególne dodatkowe mapki, poprostu przerwijcie generowanie terenu i wklepcie jedno z poniższych:
ALIENS
ARENA
BABE
BAZA
BEACH
BIRD
BRIDGE
CASTLE
CITY
COSIK.1365
DIGGMAP
GOORY.1597
HELL2
HUANGAR.3289
IIT
LOLA
METALAMIGA.1597
MINES
MOBO1200
MOUNTAIN
OBJECTS
RECOOLTYVACJA.3281
RUINY
SCHRON.1597
SCHRON2.1597
SKULLS
SPACE
SPACESHIP
SS
T2
TETRIS
TOONEL.2259
WARIACJA.2399
WB
WORMS
YELLOWRIVER.1234

MINIMAX
PPA
STARWARS
WARZONE
XMAS99

APC1
APC2
APC74X
PPA
XMAS99

2010-09-07T22:12:09+01:00

Re: Worms Director's Cut

humor/full-metal-disney-t518.html -> tak samo będę Was szkolił :-E

2010-09-07T22:27:47+01:00

Re: Worms Director's Cut

Dajesz.

Image

2010-09-08T08:15:09+01:00

Re: Worms Director's Cut

Hmmm nie ma intra w cd32? Dziwne bo zawsze sie przewijaly z niego skriny chyba ze w ACSie dawali skriny z piecykowej wersji :> No ale coz skoro mowisz ze nie ma to nie ma. I to nie jest zadna mania przesladowcza czy cos tylko troska o najlepsza wersje :P

btw ten dzieciak w poscie nademna przypomina wielkiego worma z karabinem :D

Return to Propozycje