Polski

Gra testament 2 i PAL Monitor. Jak uruchomić ?

Jeśli masz problem z instalacją oprogramowania nie wiesz jak ustawić poprawnie emulator WinUAE - ten dział jest dla Ciebie.
ihtius Witam mam problem z grą Testament 2. Gdy próbuje ja uruchomić za każdym razem mam ten komunikat:
http://zapodaj.net/2a7d103e91e2.png.html
Mam wiele różnych wersji AmigaOS na których jest tryb PAL, ale i tak nie mogę uruchomić tej gry. W sumie nie znam się za bardzo na AmigaOS i dlatego kieruje te pytanie do was zaprawionych w bojach fanatyków Amigi i AmigiOS :haha: bo bardzo chciałbym uruchomić te grę. :-)
Page 1 of 1 1 https://forum.thecompany.pl/winuae/gra-testament-pal-monitor-jak-uruchomic-t1010.html
2011-03-22T22:08:55+01:00
Witam mam problem z grą Testament 2. Gdy próbuje ja uruchomić za każdym razem mam ten komunikat:
http://zapodaj.net/2a7d103e91e2.png.html
Mam wiele różnych wersji AmigaOS na których jest tryb PAL, ale i tak nie mogę uruchomić tej gry. W sumie nie znam się za bardzo na AmigaOS i dlatego kieruje te pytanie do was zaprawionych w bojach fanatyków Amigi i AmigiOS :haha: bo bardzo chciałbym uruchomić te grę. :-)

2011-03-22T22:15:36+01:00

Re: Gra testament 2 i PAL Monitor. Jak uruchomić ?

Sądząc po komunikacie w Devs:Monitors brak Ci pliczka monitora trybu PAL który znajdziesz (o ile dobrze pamiętam) w Storage, albo na którejś dyskietce z WB3.x
Podobno trza też tooltype ikonki zmienić z VGA=YES na VGA=NO lub odwrotnie, zależnie co masz teraz.

2011-03-22T22:34:36+01:00

Dzięki Shoonay mozna zawsze na ciebie liczyć, jak na Zawiszy Czarnym :haha:
Powiedzmy, ze już mam ten pliczek Pal w katalogu Monitors, ale resztę o czym piszesz to już dla mnie jest czeskim filmem bo pierwsze nie wiem co to jest ten tooltype a po drugie jak to zrobić żeby to zmienić ?
Więc proszę o "łopotologiczną pomoc" :-)

-- 22 Mar 2011, 22:34 --